• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Naam: Ivy Coleman
    Leeftijd: 17
    Krachten (2): twee mensen op elkaar verliefd laten worden en gedachten lezen
    Beschrijving: Ivy is meestal vrolijk en druk. Ze denkt niet na bij wat ze zegt en zegt daarom vaak domme dingen. Ze gedraagt zich soms nogal kinderachtig. Wat anderen van haar denken maakt haar niks uit.
    Foto's


    night thinking, day dreaming

    Rianne

    Fascinerend, een ander persoon, hier in een woestijn. Ik ren naar buiten. In de verte zie ik iemand lopen. Langzaam komt ze dichterbij

    (ik heb nu niet zo heel veel tijd voor een post, moet even wat hoofdstukjes schrijven, soooory.. :()


    ©1998

    Ivy
    Al bijna twee dagen loop ik door de woestijn heen, en het enige wat ik bij me heb is een klein flesje met water, die nu bijna leeg is. Ik ben moe en droog bijna uit. Opeens zie ik iemand in de verte naar me toe lopen.


    night thinking, day dreaming

    Josh

    Ik sta op en loop naar Saelrath toe. Een ander meisje komt aangelopen en vraagt Saelrath wie onze teamleider moet zijn. Vragend kijk ik Saelrath aan, die vraag was nog niet in me op gekomen.
    Dan kijk ik het andere meisje aan. 'Jij moet Tessel zijn.' begin ik voorzichtig, ze knikt en ik glimlach. 'Ik ben Josh.' stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit.


    You oughta know

    Joe Walker

    Ik loop naar twee jongens toe die op een Matt en een Eli lijken, en ik kijk om me heen. "Dus, wie voelt zich geroepen om onze club te leiden?" Ik grijns en ben benieuwd wat we gaan doen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Matt

    'Ik zou het niet erg vinden.' zeg ik voorzichtig. Ik probeer Eli maar niet aan te kijken en kijk dus naar Joe. Ik had hem eigenlijk nog niet gezien. Ik begon hem in gedachten aan te staren. Toen ik door kreeg waar ik mee bezig was keek ik gauw naar het eerste punt waar mijn ogen op vielen lillian. Wachtend op antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tessel

    'Hi, Inderdaad ik ben Tessel' ik schudde de hand Josh. 'Ik stem voor om Sealrath onze teamleidster te laten orden, wat jij?' vraag ik aan Josh. Ik liet zijn hand na mijn gedachten los.

    (sorry voor de korte regels. wist ff niks. ps ik heb mijn foto verbeterd)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Josh

    'Ehm, ja, lijkt me prima, als Saelrath dat zelf ook wil, natuurlijk.' antwoord ik. 'Wat is onze opdracht eigenlijk?' spreek ik mijngedachten even.later hardop uit terwijl ik bestuderend de omgeving in me opneem. Iedere steen, elke struik en iedere oneffenheid in mijn geheugen prentend. Wie weet waar het nog bij van pas zou kunnen komen.


    You oughta know

    Saelrath

    Ik maak kennis met Josh en Tessel en ze zeggen dat ik wel de leider kan zijn. Ik sta eigenlijk niet graag in de belangstelling, maar ik stem er ook mee in. Ik heb ten slotte wel veel ervaring, maar ik heb geen idee wat we gaan doen.

    [Iedereen zegt een beetje hoe ze niet weten wat we gaan doen >.< Wat gaan we doen?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ava

    Ik zag in de verte iemand aankomen. Ik liep rustig op haar af en zag Rianne voor me lopen. Ik liep op het meisje af en Pakte haar hand. Niemand kon me zien of horen, en alleen zij kon mij voelen. Ik had Iedereen bestudeerd alleen haar niet maar door haar hand vast te pakken voel ik al wat voor meisje het is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren (Ja sorry jongens, ik ben er weer. BTW, zit Lauren nou in een groep met 2 vampiers terwijl ze daar doodsbang voor is sinds dat ongelukje? Lol, dat zal leuk worden)

    Ik kijk verschrikt om me heen als iedereen naar zijn groepje gaat. Jill. Ik zie haar donkere hongerige ogen al weer voor me. Ik ril. Ik kijk om me heen. Wie zou Lilian zijn? Hopelijk is Jill weer wat gekalmeerd, en valt ze me niet in een keer aan. Ik zie niet voor me hoe dit goed kan gaan.

    [naar wie lopen rianne en ava?]


    night thinking, day dreaming

    (Naar jou )


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (GURL REAGEER IK EINDELIJK REAGEERT NIEMAND.)

    [oké]
    Ivy
    Een meisje komt op me afgelopen en pakt mijn hand vast.
    "Zijn er.. anderen?" vraag ik zacht. Ik doe moeite om niet op de grond te vallen.


    night thinking, day dreaming