• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Ik vind dit echt een dodelijk saai verhaal... het eerste verhaal was veel gezelliger.... Misschien iets met een atoombom of zoo.?


    ©1998

    anders doe je gewoon dat we allemaal een opdracht krijgen zodat jullie konden zien hoe goed we waren enzo


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ja maar, het is gewoon niet leuk omdat niemand met elkaar praat, ik vind dat we net als in de vorige weer heel erg gespleten zijn. Jij, Danaé en ik zijn een groep, Starkiddo, Megaminimuisman en Ferdie.... dus ik dacht aan een atoombom.. iemand voor?


    ©1998

    nee, laten we gewoon zeggen dat het de volgende dag is en dan zeg je bij deze dat iedereen met iedereen moet praten enzo


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jeesh, ik vroeg op.een gegeven moment of er iemand met Josh wou praten, en de enigste reactie die ik kreeg was van marjo... En dat heeft commentaar op mij...


    You oughta know

    ok laten we gewoon weer verder gaan met de volgende dag en iedereen staat opnieuw op en gaat in de eetzaal zitten waar ze een opdracht krijgen.... leuk idee?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    lilian

    De dag gaat verder snel en zonder verdere verassingen voorbij. 's Avonds (nadat iedereen die eet heeft gegeten en de anderen hebben toegekeken hoe er gegeten wordt) roept Rianne ons allemaal bij elkaar voor een overleg wat er nu moet gaat gebeuren. Ik heb mijn dag met Matt doorgebracht en we hebben veel gepraat. Hoe langer we bij elkaar in de buurt zijn hoe losser we worden en hoe meer ik durf te vertellen. Maar ik heb hem nog niets over mijn verleden verteld. Daar kan ik nog niet eens echt aan denken. En nu zitten we dus allemaal bij elkaar, we zijn naar buiten gegaan. Het is nog steeds warm maar de zon is al onder en daar ben ik eeuwig dankbaar voor. Stomme glinsterende huid. Rianne begint met haar toespraak

    (zo, we zijn allemaal bij elkaar. Nu kunnen we een gesprek houden met zijn allen en daarna in andere groepjes uit elkaar gaan. Lijkt me een goede opening voor de rest van het verhaal)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Josh

    Ik kijk nieuwsgierig om me heen en neem iedereen goed in me op. Nonchalant trek ik een grasspriet uit de grond en begin er op te kauwen. Wat zullen ze ons te vertellen hebben?


    You oughta know

    Rianne,

    'Ik hoop dat alle mensen die kunnen eten, smakelijk gegeten hebben. Jullie hebben nu een tijdje rond kunnen lopen op en rond de range. Nu gaan we beginnen met een aantal opdrachten. We splitsen ons op in groepjes, Jill, Lauren, Lillian jullie zijn het eerste groepje, Sealrath, Tessel, Josh, jullie zij samen de tweede groep, Joe, Matt en Eli, jullie zijn het derde groepje. Kies allemaal even snel een teamleider.


    ©1998

    Josh

    Snel kijk ik om me heen, Saelrath ken ik al, maar ik vraag me af wie Tessel is. Ik kan haar niet vinden en glimlach even naar Saelrath. Dan kauw ik weer verder op mijn grassprietje.


    You oughta know

    Tessel

    Ik kijk om me heen en zie allemaal mensen naar elkaar lopen. Ik zie een groepje van twee, dat moest dan vast mijn groepje zijn. Ik kende nog niet echt iemand alleen Sealrath had ik al een keer gezien. 'Eeuh, wie moet de teamleider zijn?' persoonlijk dacht ik aan Sealrath, zij zag er wijs uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Matt

    van Joe wist ik nog niet het gezicht te herkennen maar Eli wel. Het was de jongen die mij zo "vriendelijk' had ontvangen. Ik hoop maar dat het niet aan mij lag maar gewoon aan zijn humeur. Ik loop naar Eli en zie al gauw de andere jongen onze kant op komen lopen. 'Wie zou graag onze teamleider zijn?' vraag ik vrolijk. Ik was heel vrolijk geworden na de middag met lillian. Snel ontsnapte ik uit mijn gedachten en kwam weer in de realiteit. 'Iemand die goed keuze's kan maken?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ava

    Ik liep naar een plek waar ik veel warmte voelde. Ik kwam aan bij een groep mensen. Ze luisterden allemaal naar een meisje. Ik ging achter iedereen zitten en wachte rustig af wat ze zouden doen. Ik was alweer vergeten dat ik zichtbaar was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    kan ik nog meedoen? (:


    night thinking, day dreaming

    lifeasme schreef:
    kan ik nog meedoen? (:


    yup, even een rolletje invullen en je en we zullen je introduceren in het verhaaltje! :)

    V^^^V


    ©1998