• wat ik mij afvroeg zijn er meer mensen die festivals bezoeken zoals Castlefest, mid winter fair, elf fantasy fair, mid zomer fair ect.?
    maken jullie ook je eigen kostuums? welke bezoeken jullie?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga al zeker 6 jaar elk jaar naar de EFF en maak ook altijd eigen kostuums. Dit jaar gaat een nieuw kostuum niet lukken vanwege omstandigheden, dus wordt het iets van de voorgaande jaren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga al zeker 6 jaar elk jaar naar de EFF en maak ook altijd eigen kostuums. Dit jaar gaat een nieuw kostuum niet lukken vanwege omstandigheden, dus wordt het iets van de voorgaande jaren.
    awesome, ik ook altijd naar de eff (haarzuilens) ik ken het door lichamelijke beperkingen kan ik dit jaar ook moeilijk voor elk festival een nieuw kostuum maken xD het jammere aan de eff vind ik ook dat het allemaal zo duits is xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)awesome, ik ook altijd naar de eff (haarzuilens) ik ken het door lichamelijke beperkingen kan ik dit jaar ook moeilijk voor elk festival een nieuw kostuum maken xD het jammere aan de eff vind ik ook dat het allemaal zo duits is xD

    Duits? Dafuck is wrong with you?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Duits? Dafuck is wrong with you?
    first of all there is a lot of me thats wrong, maar dat staat buiten deze topic, ik zal mij nader verklaren, veel stands, muziek en optredens (acts) zijn van duitse mensen die nog nederlands nog engels spreken.
    gezien ik duits wel versta maar niet kan spreken is het altijd lastig communiceren.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...) first of all there is a lot of me thats wrong, maar dat staat buiten deze topic, ik zal mij nader verklaren, veel stands, muziek en optredens (acts) zijn van duitse mensen die nog nederlands nog engels spreken.
    gezien ik duits wel versta maar niet kan spreken is het altijd lastig communiceren.


    *dit topic
    *noch

    Anyway, dat viel best wel mee. Er is altijd al een gedeelte oud-Duits geweest, maar er zijn ook nog zoveel andere dingen waardoor het eigenlijk maar een klein gedeelte is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    *dit topic
    *noch

    Anyway, dat viel best wel mee. Er is altijd al een gedeelte oud-Duits geweest, maar er zijn ook nog zoveel andere dingen waardoor het eigenlijk maar een klein gedeelte is.
    >.> auwts dat waren domme fouten

    mwa als je castlefest en midwinterfair vooral gewend ben is het opvallend dat de populatie duitsers daar groot is anyway het blijft een leuk festival ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nope, ik houd daar niet zo van... :$


    Bad decisions make good stories.

    Niks voor mij :Y)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Niks voor mij :Y)

    Ikke! Woohoo, wij hebben sinds dit jaar een groep mensen op school genaamd de Fantasten dus dit jaar gaan we in een groep! Ik heb altijd moeite met kostuums en ideeën, en meestal besluit ik een paar dagen voor de fair dat ik gewoon niet verkleed ga, maar dit jaar ben ik van plan iets zelf te maken, ja.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de fantasy fair geweest en dat vond ik wel heel erg leuk, maar ik maak niet zelf kostuums want ik weet niet hoe dat moet, maar ik zou het wel leuk vinden om het te kunnen :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mallory schreef:
    Niks voor mij :Y)


    Do what people say you can't.

    kostuum ideeen jep ik ken het tip foto's maken van mooie kostuums op een fair en let the fantasy begin xD
    ik ga elk jaar met een club 3 dagen naar castlefest we slapen dan in een scoutingshuis, dat ik organiseer met 2 vriendinnen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Daar moet ik ooit gewoonweg nog eens naartoe. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    psst castlefest ˆˆ das thuiskomen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.