• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Matt

    'euh, hoi?' vroeg ik half. Ik kon niet zien wie het was. ik was te moe. Ik probeerde te staan, en viel om. Ik begon te lachen, geen idee waarom. Toen ik eindelijk rechtop kon blijven staan vroeg ik:'wat doe jij hier?' Ik keek wazig, volgens mij had ik veel bloed verloren of ik werd gek, maar er was in ieder geval iets mis. In de verte zag ik nog iemand aankomen,

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:35 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Joe Walker (geen zin om uit te loggen sorry, Marjolein hier)

    Lauren Lopez, wat een mooie naam. Lauren... "Lopez? Dat lijkt op lopen, kunnen we een keer samen lopen."


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jill,

    Ik ademde in door mijn neus. Ik kon dit. Mijn gesprek met Rianna was nuttig geweest. Ik wist wat ik moest doen. De jongen vroeg wat ik hier kwam doen. 'Ik rook je bloed.' Hij bewoog niet, maar de stand van zijn ogen veranderde, ze werden groter, wijder. 'Jij bent, dat meisje, jij viel dat andere meisje aan.' 'Rustig ik doe je niks. Hier buiten kan ik me beter beheersen.' De jongen lacht,. 'Nou oké monstertje, je mag blijven.' Ik plof neer naast hem op de grond. In de verte komt iemand aan...


    ©1998

    (Ik snap het even niet meer. Is Jill nu bij Matt??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    jaah als jij nu eens op watsapp kijkt zie je dat jij lillian en jacob er nu aankomen en jij dus nu gezellig gaan doen.


    ©1998

    Lilian

    Ik liep langzaam als een mens op de jongen af. Er zat ook een meisje bij, zag ik nu. Dat was me nog niet eerder opgevallen, ik nam een diepe hap adem, geen bloed. Ze was ook een vampier. Verder lette ik niet echt op haar, de jongen nam al mijn aandacht in beslag. "Hoi" zei ik, toen ik zeker wist dat ze me konden horen.

    Jacob

    Ik liep net lekker een tijdje lekker buiten toen ik een meisje zag lopen. Ze had lang bruin haar en een bleek gezicht. Een van de vampiers. Ze liep heel raar, alsof iets haar hypnotiseerde. Ik kreeg het meteen koud. Rianne had me verteld wat er is gebeurd met Jill vanmiddag. Ik besluit haar achterna te gaan. Ik wil weten wat ze gaat doen. Na een tijdje zie ik waar ze heengaat, naar een Jill en een jongen die samen op de grond zitten te praten. Ik loop met haar mee.

    (sorry, watsapp doet nog steeds raar. Zo goed? Ik ga zo naar verzorgpony Dus post vanavond weer)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Matt

    Ik keek naar het meisje dat half in trans op me af kwam lopen. Ze glinsterde een beetje en dat mij een beetje bang. Zij was ook een vampier en misschien zou zij mijn bloed niet kunnen weerstaan. 'Hoi' zei ik meer opgewekt dan dat ik dacht. Ik keek even naar het meisje naast mij en toen weer naar het andre meisje, dat nu beangstigend dichtbij kwam. Achter haar in de verte zag ik een wat breder lichaam, dat moest wel een jongen zijn. Of het is een meisje met hele brede schouders, ik lach even bij de gedachte. Nog steeds kon ik het meisje niet goed zien, ik was te moe. 'Wat doet iedereen hier?!" vraag ik verbaast. Ik dacht dat ik de enige was die zo dom was om zo ver van het kamp weg te lopen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Meh, iemand voor Josh? I feel lonely xP]


    You oughta know

    Saelrath

    Ik besluit buiten een kijkje te nemen, en kom bij de dieren aan. Ik zie een jongen staan die een paard aait en ik loop ook naar een paard. Ik aai het over zijn neus wat een prachtig dier.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Josh

    Een meisje loopt achter me langs en het paard gooit even haar hoofd in de lucht. "Shh... Braaf..." sus ik en geef de merrie nog een aai over haar snuit. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar het meisje. Mijn blik blijft hangen op haar oren. Puntoren. Ik wist dat er elfen waren, maar gezien had ik ze nog nooit.
    "Ehh... Hoi?" begin ik voorzichtig.


    You oughta know

    [1:14? xD]

    Saelrath

    "Ehh... Hoi?" zegt de jongen, en ik kijk hem aan. "Hoi," zeg ik terug. Ik denk dat het wel handig is om hier een beetje vrienden te maken. "Wat is je naam?" vraag ik, dat is altijd een goed begin. Ik vraag me af of mensen een beetje hetzelfde denken als elfen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jill

    "We komen hier gewoon gezellig zijn,' zeg ik droog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 10:48 ]


    ©1998

    Josh

    "Josh." antwoordde ik. "Josh Devine. Jij?"

    [is er iets mis met 1:14? ^.^]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 10:52 ]


    You oughta know

    Matt

    Ik grijp weer naar mijn knie en ik piep zachtjes. Nu het meisje heel dichtbij gekomen is zie ik haar mooie ogen. Ik zie alles aan haar wat mooi is. Haar haar en de manier waarop ze loop. Ik kan mijn ogen niet van haar af houden. Opeens voel ik de pijn weer en schreeuw hard. Mijn knie begon steeds meer pijn te doen. Ik buig achterover en doe mijn ogen dicht. 'Nou lekker gezellig zijn.' zeg ik nu chagrijniger dan dat ik dacht. 'Kan iemand me helpen' schreeuw ik nu.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rianne,

    Ik zit met mijn handen in mijn haren. De eerste dag was best pittig. Al meteen moeilijkheden. Al was ik er op voorbereid dat niet alles vlekkeloos zou gaan. Deze mensen zijn nog jong, ze weten hun krachten nog maar moeilijk te beheersen. Ik weet het nog precies, toen ik net een vampier was, had ik hetzelfde probleem. En kijk wat er van mij is geworden, een alleenstaande vrouw die de verantwoordelijkheid neemt over een stel gewelddadige tieners, met de hoop dat één van hen ooit de wereld zal redden. Ik sla met mijn hoofd op de tafel, Ik heb er in die driehonderd jaar echt een tyfus-zooi van gemaakt.
    Mijn plan is om vanavond iedereen bij een te brengen, iedereen heeft dan een beetje rondgekeken op de ranch en dan kunnen we even kennismaken. Ik draai mijn bureau stoel om en tuur uit het raam. In de verte zie ik een aantal mensen zitten, ik kan niet onderscheiden wie het zijn. Ik besluit maar te gaan kijken bij Henry, de kok. Als de geur van pasta mijn neus vult baal ik er toch weer even van om een vampier te zijn, om niet te kunnen eten. 'Het eten is bijna klaar,' vertelt Henry. Ik moet nog steeds in mezelf lachen om het Russische accent dat hij heeft. Ik glimlach naar hem, 'Ik zal iedereen even roepen.'


    ©1998