• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Tessel

    Ik lig lekker in het zand totdat Ferine ineens op mij begint te springen. "wat is er?' vraag ik. 'Heb je honger?' vraag ik. Ik loop naar binnen om wat eten te pakken. Ik hoor overal wel iemand praten maar schenk er geen aandacht aan. Ik pak mijn tas en haal er een appel uit. Ik weet dat iedereen denkt dat apen bananen het liefst hebben, maar het lievelings eten van Ferine is toch echt een appel. Ik draai me om om de appel aan Ferine te geven maar ze is alweer weg. Als ze honger krijgt wordt ze altijd zo druk en gaat ze aan iedereen eten vragen. Ik ren snel de kamer uit en wordt weer rustig als ik haar geluid hoor. Ik loop rustig op het geluid af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 17:24 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren

    Ik sta als versteend tegen de muur en tranen staan in mijn ogen. Op de een of andere manier heb ik het weer koud. Als Jill wegrent zak ik door mijn knieën en zak langzaam tegen de muur omlaag, met mijn hoofd in mijn handen.

    Jill,

    Mijn hoofd bonkt als een bezetene en ik weet niet wat ik moet doen, waarom was ze dan ook zo dom om met een bloedende wond rond te lopen. Ik voel het na bijzijn van iemand anders. Ik kijk om, het is Rianne. Ze trekt me mee naar een rots. Een hele tijd staren we vooruit zonder iets te zeggen. "Lastig is het he?' Ik zeg niks. Rianne begint een heel verhaal over hoe zei ooit een vegaburger is geworden.


    ©1998

    Joe Walker

    Ik heb mijn spullen uitgepakt op de kamer die mij is aangewezen, en ik loop een beetje rond door het gebouw. In de hal zie ik een meisje ineen zakken tegen een muur. Het is het kleine meisje dat ik nog niet goed had gezien. Haar hoofd ligt in haar handen, dus ik zie haar nog steeds niet goed. Ik loop naar haar toe en ga naast haar tegen de muur zitten. Ik kijk opzij om te zien of ze me opmerkt. Het lijkt er niet op, dus ik zeg, "mag ik je gezicht zien?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Josh

    geschrokken sta ik op een afstandje te kijken naar Lauren. Even weet ik niet wat te doen, tot er een andere jongen aankomt. Ik loop naar de kamer die mij is toegewezen en pak mijn tas uit. Daarna besluit ik een kijkje te nemen op de ranch. Daar zie ik een bonte merrie die mijn aandacht trekt. Ik kijk op haar naambordje en gaaf haar een aai over de neus.


    You oughta know

    -We slapen met z'n allen op een zaal-


    ©1998

    Eli,

    Achter me hoor ik kleine snelle stapjes in het zand, voor ik zie wat het is loopt het langs mijn been omhoog. Het is een aapje. Hij klimt op mijn schouder en steekt zijn handjes uit. 'O daar ben je Ferine!' hoor ik achter me. Ik draai me om. Het is het meisje van zo net. Alles om ons heen wordt wazig en ik kan me alleen maar concentreren op haar. Ik moet me enorm in houden haar niet meteen te omhelzen en ... . Maar als snel wordt ik ruw uit mijn dagdroom ontwaakt omdat het aapje in mijn gezicht begint te klauwen. 'Ferine af!' roept het meisje.


    ©1998

    Tessel

    Ik zie ferine bij een jongen op zijn schouder zitten en loop er heen. Als ik zie dat ferine door draait roep ik haar een jou de appel in de lucht. Ferine stuift op me af en grijpt de appel. Ook bijt ze per ongeluk in mijn vinger. 'Auw' zeg ik, en ferine rent snel naar de dichts bijzijnde steen een begint aan de appel. Ik sterk mijn vinger even in mijn mond om het bloed weg te halen. 'Hi' zeg ik tegen de jongen. Een beetje beschaamd voor de late reactie. Als ik haar hem kijk kijkt hij een beetje wazig. Ik loop naar hem toe. 'Gaat het?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Matt

    Ik wordt wakker en besef dat ik kun slaap gevallen hem. Ik sta op en zie dat ik een eind af gedwaalt ben van het kamp. Ik een eer snel heen en zie dat iedereen wat rondhangt, niets bijzonders, voor zover ik zie. Ik loop maar naar de slaapzaal en lawt me neervallen op mijn bed, niet wetende wat er om me heen gebeurt. Ik heb geen zin in ruzie dus begin ik eigenlijk nooit een gesprek. Ik lig nu stilletjes op mijn bed en doe mijn ogen dicht.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Sorry voor enige typfouten, het is haast onmogelijk een perfecte post te platsen als je constant verveterd wordt door een of ander ingebouwd computersysteem, die allemaal leuke woorden verzint lol)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lilian

    Nadat iedereen is gearriveerd en we ons aan elkaar hebben voorgesteld valt de groep weer uiteen. We hebben het nog niet echt gehad over onze missie. Maar ik weet dat dat snel moet komen. Nu weet ik niet meer zo goed wat te doen. Het is heel heet buiten, rond de 40 graden. Ik voel het natuurlijk niet, maar vind het wel vervelend. Mijn huid glinstert door het zonlicht, daar heb ik echt een hekel aan. Het was ontzettend opvallend. Als ik ergens een hekel aan heb... Uiteindelijk besluit ik om met Jasmine een stuk te gaan lopen. Ze is altijd in voor een wandelingetje en ik moet even nadenken. We lopen naar buiten de open vlakte op.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jacob

    Ik loop nu al een tijdje naar Rianne te zoeken. We zouden vanmiddag bespreken hoe we het nu precies gaan doen. Maar ze is in geen velden of wegen te bekennen. Dat is vreemd. denk ik verbijsterd. Ze heeft gisteren nog gejaagd, waar zou ze moeten zijn? De koude rillingen lopen onophoudelijk over mijn rug. Wat is er aan de hand? Uiteindelijk besluit ik om haar buiten te gaan zoeken. Ik weet dat ze me er liever niet bij heeft als ze eet, maar ik moet weten wat er aan de hand is. Ik loop naar buiten en dan richting het noorden. Waar nog de meeste beesten rondlopen. na een tijdje zie ik haar staan, samen met Jill, een van de vampiers. Ik schrik van de ernstige uitdrukking op haar gezicht. Ik ken Rianne goed genoeg om te weten dat er iets niet goed is. Langzaam loop ik op ze af.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (ik ben dus vanaf nu Jacob)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lauren

    Geschokt keek ik op. Recht in twee prachtige blauwe ogen. Mijn adem stokte in mijn keel. Ik had hem nog nooit gezien, maar mijn hart ging als een razende tekeer en een warm gevoel spreidde zich erdoorheen. Ik zag er waarschijnlijk vreselijk uit, aangezien ik aan het huilen was, maar het maakte me even niks uit. Ik staarde hem gewoon aan.

    Joe Walker

    Het meisje kijkt me aan, en haar gezicht is prachtig, al lijkt het nogal in de war en nat. Ik probeerde haar gezicht wat droog te vegen en haar haar goed te doen en glimlachte. "Da's beter."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.