• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Krentenbrood


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    "The portuguese say the paps are calm in their country they only take photos. Hopefully Justin will be able to breathe a little." let's hope

    He’s gonna kill me, for sure. I wouldn’t leave here alive.


    Bad decisions make good stories.

    Justin Bieber- Nothing like us


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Gespannen staar ik naar het beeldscherm. Welk cijfer zouden Dennis en ik krijgen? En hoe goed hebben de andere tributen het gedaan? Dennis klopt me geruststellend op mijn arm en ik glimlach naar hem. Toch voel ik me er niet gerust op. Wat als de spelmakers het helemaal niet goed vonden? Dan begint het eindelijk. Als eerste is district 1 natuurlijk aan de beurt. Het meisje heeft een 8 en de jongen een 10. 'Hmm, toch best goed gedaan.' mompelt Dennis. In een hoog tempo gaan ze over op district 2. Het meisje heeft een 9 en de jongen een 8. Tot nu toe zitten de beroeps allemaal in de 8-10 zone en ik hoop dat ik ook zo'n hoog cijfer heb. Ik staar wat afwezig naar de cijfers van district 3, maar ze dringen niet tot mij door.
    Dan is eindelijk district 4 aan de beurt. Als eerste komt Dennis' foto in beeld. Hij heeft een 10. 'Vet goed.' zeg ik tegen hem, maar ik ben nog te bang om echt blij te zijn. Trillend kijk ik naar het scherm. Dan verschijnt mijn foto, samen met een 9! Gillend spring ik overeind en omhels Dennis. 'We did it!' gil ik in zijn oor. 'Wij hebben samen de hoogste score van de beroeps.' Natuurlijk zijn Finnick en Hyacintha ook enthousiast. 'Super gedaan.' knipoogt Finnick naar ons. Zelfvoldaan kijk ik voor mij uit. De andere cijfers kunnen met niet meer boeien, ik heb een 9!
    De volgende ochtend wekt Hyacintha me weer ongelooflijk vroeg. 'Opstaan, Lauren. Het wordt weer een grote, grote dag vandaag.' Kreunend stap ik uit bed. Vandaag gaan we oefenen voor het interview en gaan we bedenken hoe we ons het best kunnen presenteren. Zodra ik de woonkamer binnenkom, zitten Finnick en Dennis alweer klaar. 'Hoe beginnen we?' vraag ik aan Finnick. 'Eerst gaan we erachter komen hoe jullie je het best kunnen presenteren. We beginnen met jou, Lauren. Heb je zelf een voorkeur?' Voor ik kan reageren zegt Dennis al: 'Lauren moet heel druk zijn, ofzo. Of heel ijdel. Gewoon iets dat bij haar past.' Finnick knikt instemmend. 'Zullen we doen dat je dan heel druk gaat doen, gewoon heel veel gaan praten. Trek de aandacht naar jezelf toe.' Ik knik. Druk doen, dat kan ik wel. Finnick gaat in hoog tempo verder. 'Dennis, voor jou heb ik het eigenlijk al bedacht. Jij moet het net zo aan gaan pakken als ik deed en alle vrouwen in het Capitool gaan verleiden.' 'Ja, Dennis. Moet je doen.' zeg ik lachend. 'Je bent toch al heel erg goed in flirten.' Dennis knipoogt even lachend naar mij. 'Ik oefen wel op de andere tributen.' 'Als je dat maar laat.' dreig ik lachend.
    Dan gaan we nog een uur met Hyacintha oefenen over hoe we ons moeten bewegen op het podium. Gelukkig kan ik al op hakken lopen, dus dat is niet echt een probleem. Tijdens dit uur doen we dus eigenlijk niet echt iets nuttigs en ik ben blij als het tijd wordt om naar mijn voorbereidinsteam te gaan. Ik ben echt benieuwd welke outfit Vinco deze keer voor mij heeft gemaakt.
    Vita en Viridius staan al klaar om met mij te beginnen. 'Is Sera alweer te laat?' vraag ik lachend. Het is moeilijk om niet vrolijk te doen tegen hun. 'Alweer ja.' reageert Vita met rollende ogen. Snel beginnen ze aan mijn gezicht en haar. Na een halfuur komt Sera binnenlopen. 'Hi, zijn jullie al begonnen?' 'Sera, ga aan het werk. Je hebt nog veel te doen, want je bent alweer te laat.' reageert Viridius. Sera kijkt me schuldbewust aan en gaat dan ook keihard aan het werk. 'Je hebt echt een mooi lichaam, Lauren. Mooi goed verzorgd, beter dan wat we meestal krijgen.' zegt Vita vrolijk. 'En Vinco heeft weer een geweldige jurk voor je gemaakt.' Ik wil haar heel graag vragen hoe de jurk eruit ziet, maar ze zal het me toch niet vertellen. Dat is niet volgens de regels. Het voelt als een eeuwigheid, maar dan zijn ze eindelijk klaar en springen ze tegelijkertijd overeind. Ze lopen hun gebruikelijke rondje om mij heen en kijken me goedkeurend aan. 'Het was weer leuk, Lauren. Veel succes tijdens het interview!'
    Ze laten me alleen achter en even later komt Vinco binnenlopen. In zijn hand heeft hij de mooiste jurk die ik ooit heb gezien. 'Vindt je hem mooi?' vraagt Vinco lachend. 'Hij is geweldig.' stamel ik. 'De mooiste jurk die ik ooit heb gezien. Nog mooier dan die van de Parade.' In een snelle beweging hangt hij de jurk over mijn schouders en begint aan mijn haar. Dit keer mag ik wel kijken en Vinco legt me stap voor stap uit hoe hij mijn haar doet. Dit keer niet een opgestoken vlecht, maar losse krullen. Als laatste hang Vinco mijn ketting met de blauwe dolfijntjes om mijn nek. 'Dit is je districtaandenken, toch?' Ik knik en staar naar mijn spiegelbeeld. Ik voel me geweldig. Mijn spiegelbeeld is geweldig. Vergeleken met deze jurk is mijn Parade-outfit niet heel bijzonder, zelfs een beetje saai. 'Bedankt, Vinco.' zeg ik terwijl ik hem omhels. 'Dit is de mooiste outfit die ik ooit heb gezien.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .


    ars moriendi

    45097812


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ingewikkelde shit dit.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.




    Dont say why me, say try me

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:57 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    http://www.bol.com/nl/p/de-sprookjes-van-grimm/1001004002519134/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heey tuinkabouter

    ‘Je gaat het pas zien, als je het doorhebt’, zei een beroemde Amsterdamse voetbalfilosoof ooit. De basisstrategie is om de man naar voren te halen, zodat hij zijn kwaliteit niet kan benutten. Je dwingt dan de vrouw te kiezen. Die probeer je vervolgens met een cross clear op de achterlijn te drukken en vast te zetten. Nu is de situatie ontstaan dat de tegenstander in de zwakste positie staat. Dan pas val je aan!”


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    British


    Dont say why me, say try me


    Fighting for peace is like fucking for virginity.