• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    76349


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We should be together, eternally.
    Zijn kus belandde op mijn linkerwang. Ik kwam tot bezinning en was me er van bewust dat dit gewoon zijn aardige begroeting was. Ik zoende hen terug op zijn wang en antwoordde: ‘Hi Savio! Prima en met jou?’
    ‘Ja goed! Leuk dat je er weer bent!’
    Schaapachtig glimlachte ik naar hem. Ik kon gewoon geen woorden uitbrengen als hij in de buurt was, het was bijna onbeleefd. Voordat ik het door had was Savio al weer weg. In gedachten sloeg ik mezelf voor mijn kop. Hoe kon ik zo stom zijn mijn woorden te verliezen? Mijn woorden waren mijn alles, mijn redding, mijn leven. Ik deed waar ik goed in was en dat was hetgeen waarbij alles om woorden draaide. Het kon toch niet zo zijn dat deze man al mijn woorden zomaar liet verdwijnen? Hetgeen wat mij lief was, mijn sterke kant pakte hij zomaar van me af. Alsof het stelen van mijn hart nog niet genoeg was…
    De dag ging gauw voorbij. Vián leek me te haten, die sprak geen woord tegen me en vermeed me. Als ik uit beleefdheid naar haar glimlachte, keerde ze heel bewust haar hoofd af en keek ze naar de andere kant. Vián moest mij echt niet. Haar schoonheid was minder geweest dan ik me herinnerde. Hoewel ik me bewust was van het feit dat haar gedrag jegens mij afdeed aan haar pracht, leek haar schoonheid echt minder te zijn. In mijn gedachten was ze mooier geweest. Ze was bijna normaal te noemen, bijna. Ze had nog net die paar dingetjes die haar mooi maakten. Savio daarentegen was nog mooier dan in mijn herinneringen, nog prachtiger dan de man die rondspookte in mijn dromen. Af en toe gluurde ik nog stiekem naar Savio, maar als hij mijn blik ving, wendde ik de mijne heel gauw af. Ik kon het niet verdragen dat hij de blosjes op mijn wangen zou zien. Ik voelde me een heel, heel klein meisje. Savio probeerde nog een paar keer subtiel een praatje te maken met me, maar ik kon het niet aan om een normale reactie te geven. Keer op keer klapte ik dicht. Mijn plan faalde, ik kon niet zien of hij Vián echt wilde, en hem laten zien dat ik zijn liefde wilde. Stiekem was ik blij toen de dag voorbij was en we naar huis gingen, nu kon ik mezelf niet nog erger voor schut zetten.


    Bad decisions make good stories.

    Topics die gesloten zijn eindigen op het kerkhof. Zo houden we het forum schoon en overzichtelijk.


    Dont say why me, say try me

         


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    heb jij onze tas al gepakt?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Collapsed from a tear,
    Emotions deep inside,
    Not ever showing,
    Always on the hide.

    Failure is my future,
    And already my past.
    Caught in a vicious circle,
    Not meant to last.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Inheritance Cycle


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alicia Amanda Duncan


    Dont say why me, say try me

    A map of the world representing an azimuthal equidistant projection centred on the North Pole, inscribed in a wreath consisting of crossed conventionalized branches of the olive tree, . . . The projection of the map extends to 60 degrees south latitude, and includes five concentric circles.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    <3


    The first step is the hardest.


    Stenenlikker

    I just wanted to say hai :3 How are you all doing?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Dont say why me, say try me