• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    wat zijn dat voor rode streepdingen!

    I have no fucking idea, maar ik vind het eng.

    Ik heb het maar eventjes opgezocht en het zijn stretchmarks van als je tweelingen hebt gehad / krijgt en je huid niet goed verzorgd.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 23:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omg eww


    Dont say why me, say try me

    Through the storm and, through the clouds
    Bumps on the road and upside down now
    I know it's hard baby, to sleep at night
    Don't you worry

    Cause Everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
    Be alright, ai-ai-ai-aight
    Through the sorrow,
    And the fights
    Don't you worry,
    Cause everything's gonna Be Alright,ai-ai-ai-aight


    Caution first, always.

    http://25.media.tumblr.com/a4d173799e78a8f07aa76b4d2d18a466/tumblr_mivo15NaaS1s6lujko3_250.gif


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    'Omdat ik dan geen rekening hoef te houden met de werkelijkheid,'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nothing.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Yuniper || Kruistocht
    Yuniper zegt zoals altijd veel dingen achter elkaar, waardoor ze de ander geen kans geeft om dingen te zeggen. Dat is best wel een slechte gewoonte van haar, het is namelijk beleefder om mensen uit te laten praten. Ze vraagt bij zichzelf af of ze wel zo beleefd is? Haar conclusie is simpel, ze kán beleefd zijn, maar meestal blijft ze gewoon uit de buurt van anderen. Dit doet ze om niet rekening te hoeven houden met anderen, zo is ze gewoon niet meer.
    'Sorry, ik ben nogal vies. En als het van god is, ben ik waarschijnlijk te min om het aan te raken,' mompelt ze. Het is even stil tussen ze, alsof Jack zeker wilde weten dat Yuniper was uitgepraat. 'Maakt niets uit. Het is niet echt... Van God...' zegt Jack dan. Gelijk wil Yuniper dingen vragen zoals waarom het niet echt van God is, terwijl hij hen daarmee bereikt, maar ze besluit zich voor een keer in te houden.
    Er sluipt een klein beetje hoop in, dat ze het mag aanraken, want hij zei dat het niets uit maakt. Ze ziet hoe Jack even fronst en ze kijkt bestuderend naar zijn gezichtsuitdrukking. 'Het is gewoon een instrument dat ik ooit eens ergens heb gevonden. Nu lijkt God het te gebruiken om ons boodschappen te zenden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Omdat je niet reageert, -niet met Maais, maar daar kan je niets aan doen- niet in mijn gastenboek...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    asdfghjkl;

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m935jmm8Fd1qbimcho1_500.gif


    Caution first, always.

    I'm my own worst enemy


    26 - 02 - '16


    Dont say why me, say try me