• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!

stay safe because I like being alive at the same time as you

26 - 02 - '16

'Rosa? Wat- Waar kom jij vandaan?'

I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

[klopt^^]

Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn]

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:02 ]

Dont say why me, say try me

optomistidch

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

En ik kwam er gister achter dat David van Hongaarse afkomst is.... Mn gesleraar had het over de hongaarse opstand in 1956 en vertelde dat er toen ook veel hongaren naar NL gevlucht waren en dat er wat leerlingen op school zaten die daar famillie van waren. En toen vertelde hij opeens dat David de kleinzoon van zo'n gevluchte Hongaar was.... Ik was toen even lichtelijk in shock... Krijg je als opeens een leraar iets verteld over een jongen waarop je verliefd bent (geweest)....

Stenenlikker

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

NS stapt mogelijk over op andere provider voor trein-wifi

De NS onderhandelt met telecombedrijven over de voortzetting van zijn gratis wifi-aanbod in treinen na maart.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

La foule des barbares
    Est aux portes de la ville
    Laissez entrer ces païens, ces vandales
    [Mijn nieuwe signature!]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

'is er iets?'

I'm finally back, Finally after a Year break

Hele hoop code voor mijn Stylish thema.

[ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:28 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

And any man who knows a thing knows He knows not a damn, damn thing at all

Dont say why me, say try me

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRH82EclVRlQB_CwyF1QNP7_IxLIvYOCrK4ABEHt2ReV8H7HRbElw

"Ignite, my love. Ignite."

Ik denk dat we binnen kort maar een video moeten maken

The Killers - Sawdust (2007)

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel