• Hello people ^^
    Ik heb zojuist een nieuwe Stand Alone in elkaar geflanst en ik vroeg me af of jullie weer zo lief wilden zijn om hem te maken en een reactie achter te laten?
    Even een voorproefje;
    Ze wensen elkaar een ‘Vrolijk Kerstfeest’ en een ‘Gelukkig nieuwjaar’. Ze toosten met champagne, dat ze allemaal maar een goed en mooi jaar tegemoet mogen gaan. Ze zoeken oude vrienden op, geven aan de minder bedeelden en hangen sokken aan de open haard. Ze sturen kerstkaarten en laten de aarde beven met oorverdovende geluiden. Ze lachen, zingen, dansen. Niet wetend, hoe gelukkig ze zijn. Niet wetend, hoe goed zij het hebben.

    Winter;
    http://www.quizlet.nl/quiz/254473/winter/
    Aïsha Cristine.


    Bored.

    Ik ga eens kyken;)

    Ik hou van je quizzen <33


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik heb em gemaakt.
    Tis echt prachtig mooi geschreven!

    x


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga zometeen kijken, als ik weer op mijn eigen account ben. [/Is ingebroken op xPOKEMONKID's account MET toestemming van haar want zi zit nu op mijn account FedUp ^_^ Beter bekend als FISHSTICK] Dus, ik doe hem straks!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ga zometeen kijken, als ik weer op mijn eigen account ben. [/Is ingebroken op xPOKEMONKID's account MET toestemming van haar want zi zit nu op mijn account FedUp ^_^ Beter bekend als FISHSTICK] Dus, ik doe hem straks!

    Daar houd ik je aan!


    Bored.

    (...)
    Daar houd ik je aan!

    Ga hem nu doen =D

    Nouja, ik heb al gelezen en gereageerd.

    Ik ga is kijken! ^^ Jou verhalen zijn geweldig! <3


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik ga is kijken want hij ziet er wel mooii uit x3.


    A. ikmisje.

    ik ga even kijken;)


    I am an idiot, I move.

    Mensen, overdrijf niet. Dit is één van mn slechtse schrijfsels. Ikzelf vind hem niet eens mooi. Maar ik ben gedwongen door mijn zusje om hem online te zetten.


    Bored.

    Nee ok ik was eigenlijk niet eerlijk op MSN solly ['A] Maar hij is wel goed, alleen heb je betere. ^[/Geeft tenminste haar mening]

    Nee ok ik was eigenlijk niet eerlijk op MSN solly ['A] Maar hij is wel goed, alleen heb je betere. ^[/Geeft tenminste haar mening]

    Dank je. Eindelijk iemand die eerlijk is.


    Bored.

    oke sorry,hij was slecht,nu content ><


    I need you like a heart needs a beat

    Mensen, overdrijf niet. Dit is één van mn slechtse schrijfsels. Ikzelf vind hem niet eens mooi. Maar ik ben gedwongen door mijn zusje om hem online te zetten.


    Ahum, ik overdrijf niet! Eerlijk waar, hij is mooi! Ja, er zíjn betere, maar dat wil niet zeggen dat deze niet mooi is! ;]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...