• Ik kwam dit plaatje tegen op facebook en ik kreeg serieus moordneigingen.



    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:06 ]


    26 - 02 - '16

    Uchiha schreef:
    Haha jammer dan huilebalken.
    Krijg je d'r van als je naar slechte tvseries kijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cymry schreef:
    Heropvoedingskamp.

    Ik haat het als iemand met kanker scheld. Echt, ik háát het. Het is zo'n erge ziekte dus daar scheld je gewoon NIET mee.
    Verder vind ik het een stelletje aanstellers. GTST zullen ze heus volgende week of morgen of zo nog wel uitzenden.

    Waar gaat het heen met de wereld... Echt te triest voor woorden.

    Ik zal never nooit met dat woord schelden, ik weet wat het met mensen doet. Mijn tante heeft het gehad en een goede vriendin van mij vecht er op dit moment tegen en het is zeker een gevecht. Zowat alles wat mis kan gaan gaat bij haar mis en ze krijgt allerlei bijwerkingen. Ze waren laatst nog bang dat het was uitgezaaid, in dat geval zou ze nog zo'n 6 maanden hebben. Gelukkig was dat niet het geval. Ik heb haar vaak genoeg naar de eerste hulp gereden omdat er weer een bijwerking optrad.. Mensen moeten echt hun prioriteiten stellen en een beetje respect hebben.

    Tijdens het zien van dat plaatje heb ik iets van: "Goh, doe normaal..."


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik snap gewoon niet dat je leven zo ernstig draait om een serie.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sorry maar als je te lui bent om je serie op internet te gaan kijken en dan gaat schelden met kanker, moet je je echt laten nakijken. Als ik dat op twitter had gezien, dan was ik echt tegen ze te keer gegaan. Schelden met kanker, wat denken ze wel niet?! Kanker is hele erge ziekte die veel mensen het leven kost en ze doen gewoon alsof het niks is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:37 ]


    Physics is awesome

    Girolski schreef:
    Ik snap gewoon niet dat je leven zo ernstig draait om een serie.

    Dat zijn gewoon van die junkies die niks beters te doen hebben
    Ik kijk al bijna 13 jaar, heb nog nooit een aflevering gemist, maar zo reageer ik niet

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:51 ]

    Boromir schreef:
    Ik had het gezien ja. Het respect is ver te zoeken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tsja, hoe belangrijk is respect tegenwoordig nog, hè? Ik vind het in ieder geval schandalig...


    Bad decisions make good stories.

    Capricious schreef:
    Ik vind het zo dom dat ik er om moet lachen. Zulk soort mensen verdienen mijn ergernis niet. :'D


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Punt één, het is vreselijk hoe de jeugd van tegenwoordig schrijft!
    Punt twee, ze hebben wel gelijk, het aftreden van de koningin hoeft niet te betekenen dat iedere zender die ook maar iets Nederlands heeft, het daarover gaat hebben. Nederland 1,2 en 3 is al genoeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I saw it, yeah.
    Fuck their logic. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    pff, die mensen mogen mooi naar een kamp voor heropvoeding gaan


    -

    Chocobo schreef:
    Die hebben ten eerste hun prioriteiten op de verkeerde plek en ten tweede, een zeer groot gebrek aan respect.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.