• I don't want the world to see me • Harold E. Styles

    Ik ben een nieuw verhaal begonnen na aanleiding van een hoop nieuwe inspiratie. Een Harry Styles verhaal, maar minder standaard hoop ik.

    Kleine teaser
    Het verhaal wordt vanuit de ik-persoon geschreven en draait dan ook om de achttien jaar oude Ambrue Hawthorne. Haar vader is een man uit de onderwereld die haar van jongs af aan heeft getraind om bepaalde (misdadige) dingen uit te voeren. Waaronder één van haar specialiteiten. Moord.
    In de proloog (die nu al te lezen is) wordt beschreven hoe haar eerste moord plaatsvond en sindsdien is ze enkel meer tot die handelingen gepusht.
    Harry Styles is in dit verhaal niet wereld bekend en ook niet met alle bandleden bevriend. Hij is gewoon de 'guy next door' en is zich sterk bewust van het meisje dat sinds kort naast hem woont. Dat zij niet een gewoonlijke tiener is, beseft hij ook wel maar dat haar leven zo gevaarlijk en duister is dat ze hem daarmee enkel weet weg te duwen wist zelfs hij niet.

    Wauw, nu ik het zo heb geschreven klinkt het echt enorm cliché. Oh well, ik denk in ieder geval dat het nog best origineel zal groeien omdat dit niet is gevestigd op een liefdesdrama. Een klikje kan nooit kwaad.

    Vergeet vooral geen feedback achter te laten. Of je het nu leest of niet: tips zijn altijd welkom.


    Requiem for a dream