• Ik kwam dit plaatje tegen op facebook en ik kreeg serieus moordneigingen.



    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:06 ]


    26 - 02 - '16

    Het boeit me niks eigenlijk.


    -

    Genius schreef:
    Het boeit me niks eigenlijk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Thefuck, people. Het is een soap. Die wordt gewoon een dag later uitgevonden.
    Het klopt wel dat ze die koningin overal uitzonden, maar om daarvoor nou met kanker te gaan schelden? Ik dacht dat Nederland nog niet zó diep gezonken was, maar dat had ik dus fout.

    Ik heb er zelf niet naar gekeken of zo, het interesseert me gewoon niet. Net zoals GTST me geen ene reet interesseert. Maar ik vind wel dat je respect kunt hebben voor een (bijna) 75 jaar oude vrouw die het land 33 jaar heeft bestuurd....


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik zag het op twitter. Tja |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Thefuck. Er is ook zoiets als het internet waarop je gemiste afleveringen kunt zien.


    † Love? I want to sleep.

    Waaarom volg je ze dan D: Maar ben het met je eens, twitter is echt super kut rond gtst-tijd.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Waaarom volg je ze dan D: Maar ben het met je eens, twitter is echt super kut rond gtst-tijd.


    Ik volg ze niet, ik had dit plaatje van facebook.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Ik volg ze niet, ik had dit plaatje van facebook.

    Oh denk ik al. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    dit slaat nergens op. Kom op. Waarom schelden daarmee
    zelf heb ik het nooit gedaan en ik ga het ook nooit doen


    Hell is empty..al the devils are here

    Echt, mensen maken daar 1 one big drama van, zielige mensen
    En dan ook nog met kanker schelden, dat is helemaal triest

    Omg. Ik start Facebook op en het eerste wat ik lees is ook echt dit:
    "Een dubbele aflevering van gtst maakt m'n avond helemaal goed! (H) ____ (H)"

    ... --"

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:49 ]


    † Love? I want to sleep.

    Die hebben ten eerste hun prioriteiten op de verkeerde plek en ten tweede, een zeer groot gebrek aan respect.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heropvoedingskamp.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wat dat betreft schaam ik me voor Nederland.


    Destroy what destroys you.