• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan iemand me even updaten? Wat is er al gebeurd vanaf het tweede lesuur, geschiedenis? :'D ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Misschien moet je even Sonny haar reactie ook lezen.. Het lijkt me namelijk wel dat Julia daar op reageerd.]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [Misschien moet je even Sonny haar reactie ook lezen..]


    {Heb ik gelezen, ben even aan het nadenken hoe Julia daar op gaat reageren}


    Physics is awesome

    Tyler Jay Lopez

    'Ach als ik dat nou eerder had geweten, dat je een kusje op je wang wilde' zegt ze. Ik kijk haar even aan en grijns breed.
    Ik wist nu al wat ze dacht, dat ik het persé over moeilijke meisjes had.. Nee nee...
    'Misschien zijn het wel de lelijke meiden uit het derde jaar, misschien wel de agressieve.' ik grijns even, er waren nog zoveel opties.
    Ik had alleen gezegd dat het klote werd, niet dat er persé moeilijke meiden bij zaten. Ookal was dat wel zo...
    'Zijn jullie echt zo erg, Lopez? Zelfs zij?' vraagt ze en ik kijk op. 'Zelfs wie?' vraag ik...


    El Diablo.

    Morissette schreef:
    [Kan iemand me even updaten? Wat is er al gebeurd vanaf het tweede lesuur, geschiedenis? :'D ]

    Bij geschiedenis is niet veel gebeurt volgens mij. Het gebeurt nu vooral bij Bio namelijk. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julia Lewis

    'Zelfs wie?', vraagt hij.
    'Ik kan het niet geloven van alle meisjes waar uit jullie zouden kunnen kiezen. Ze vertrouwt jullie en daar maken jullie gewoon misbruik van', zeg ik tegen hem.
    Hoe kunnen ze dit Addison aan doen? Ze is hun vriendin. Zij zal hun blind vertrouwen en ongeacht wie haar krijgt, het zal niet heel moeilijk zijn. Misschien ook wel maar het is een rotstreek van ze. Meiden uit het derde jaar of agressieve meiden zullen ze niet kiezen. Ze zijn ook niet dom. Hoewel ik ook niet altijd een lieverdje ben. O, wat zal ik lachen als Puckerman op de lijst staat en haar naam word af gestreept. Zij is de enige waarmee ik geen medelijden zal hebben.

    {Ik heb een reactie op Sonny verwerkt in mijn vorige stukje van Julia}

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:38 ]


    Physics is awesome

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lach schamper. "Ik ben niet degene die zo'n groot probleem maakt van dat stomme boek, dat ben jij. En voorlopig ben jij degene die loopt te slijmen bij de jongens die je zogenaamd zo haat. Niet ik." Ik lachte even overdreven lief naar het meisje en speelde met mijn haar. Maar al snel tokken mijn wenkbrauwen op toen ze over mijn naam op de lijst begon. "Schatje. Die droom van je zou nooit uitkomen. Dus het lachen vergaat je snel." Wees ik haar terechtZ de eerste die geneukt gingen worden was zei. Dat wist ik zeker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hoe weet Julia van Addison?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Bij geschiedenis is niet veel gebeurt volgens mij. Het gebeurt nu vooral bij Bio namelijk. ]


    [Oh oké, bedankt! (: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rae Jade Parker
    Ik hoor alles en als een meisje wiens achternaam puckerman moet zijn blijkt dat Julia haar niet echt aardig vinden. Dat kon je zien aan het gedrag. Een beetje bitchy naar elkaar. Maar ik wist dat het achter de rug om oorlog was. Dat was denk niet heel moeilijk te raden of wel. Ik hield mijn oortjes uit en ging door mijn foto's sommige van knappe jongens maar de meeste van mijn broer en ik samen op een foto. Met een kus op de wang knuffelend het hoorde allemaal bij mijn plan om mezelf te verweren. Heel slim al zeg ik het zelf. Ik leg mijn telefoon neer. Hij stond nog aan met een foto van mij en Ayden 'Mijn Vriendje.' ik kijk naar het meisje met het rode haar en besluit me voor te stellen. 'Heey ik ben Rae en jij?' Vraag ik vriendelijk aanhaar. Hopelijk was ze aardig en kwam ik niet tussen de ruzie van Julia en dit meisje. Dat wou ik echt niet hoor.
    [Heb Rae Sonny laten aanspreken :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sikowitz schreef:
    [hoe weet Julia van Addison?]


    {Het is een gok van haar en ze denkt dat Tyler bewust of onbewust zal bevestigen wat ze vermoed als ze hem uit zijn tent kan lokken}


    Physics is awesome

    TOPIC 2


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny mabel Puckerman
    Even keek ik vel naar het meisje dat bij Julia zat, dat zich plots heel vriendelijk voorstelde. Even keek ik haar argwanend aan, maar al snel verscheen er een glimlach op mijn gezicht. "Sonny." Lach ik vrolijk. Rae was nieuw. Dat was een ding wat zeker was. Dit betekende ook dat ze op de lijst stond. Elk nieuw meisje dat op school kwam, uitgezonderd de eerst jaars, kwam op de lijst. Een soort van inwijding om er achter te komen hoe makkelijk ze waren. Oke. Ik moest echt minder me de jongens en mijn broer omgaan. Ik leek er net zelf eentje, zoveel wis ik van het boek. Behalve wie er in stond natuurlijk. Uitgezonderd Chayenne en nu dus ook Rae. Ik wilde een gemenen opmerkend maken over Julia en als ze teveel met haar zou omgaan, ze wijzig andere nieuwe vrienden konden verwachten. Maar ik hield mijn mond. Ik zelf zou er dan namelijk ook geen vrienden op maken met haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Harry Edward Styles
    Mijn adem sloeg tegen Louis hand aan en met grote ogen keek ik naar de jongen. totaal van de kaart en niet goed wetend hoe ik moest reageren bedacht ik me iets. Ik wist hoe ik moest reageren. Een grijns verscheen op mijn lippen die lang Louis huid gleden en uiteindelijk likte ik over zijn hand heen. ''Dan moet je me eerst te pakken krijgen en een pleister zoeken!'' grijnsde ik toen ik van Louis weg was gerold en overeind krabbelde. Ik rende het voetbalveld over en niet zo zeer omdat ik verwachte dat Louis echt achter me aan zou komen. Ik rende naar het ballen hok, die zoals gewoonlijk op slot zat. ''Tomlinson, kom helpen!'' Gilde ik over het veld heen. Hij moest me even een zetje geven zodat ik door het raam kon klimmen. Ik


    Louis Tomlinson.
    Een gil verliet mijn mond toen ik iets nats en warms langs mijn hand voelde glijden. 'Iel, Harry, viezerik.' Direct trok ik mijn hand terug, maar Harry was al opgestaan en weggerend. Van verre hoorde ik Harry mijn naam roepen, dus met mijn hand in de lucht rende ik richting Harry. Eenmaal bij hem veeg ik met mijn hand langs zijn mouw, ik vond het niet zo heel vies, maar dit was leuker om te doen. 'Zo, die krijg je terug. En wat wil je nu doen? De deur open breken en alle ballen lek steken?' Een grinnik verliet mijn mond en ik begon aan de deurklink te rammelen, maar ik wist wel dat de deur op slot zou zitten, het zou een beetje raar zijn als die het hele jaar open gestaan zou hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte toen Louis zijn hand aan mijn mauw afveegde. "Hou mijn speeksel is bij je joh." Grijnsde ik. En gaf hem speels een duw. "Ja, ik wilde jou als stormram gebruiken om de deur open te breken." Ik stak mijn tong even naar de oudere jongen uit en schudden uiteindelijk mijn hoofd, waardoor mijn krullen heen en weer vlogen. "Ga tegen de muur staan." Opperde ik en duwde Louis er al tegenaan, voordat hij kon protesteerde had ik hem al tegen de stenen aangeduwd. Ik had te laat door dat ik plots heel dicht bij hem stond en met grote ogen deed ik snel een stap naar achter. "Ik wil op je schouder." Legde ik snel uit. "Zodat ik door het raam kom." Dit was niet de eerste keer da we het zo deden, dus hij moest me begrijpen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''