• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is lief van je, dankjewel! (:
    Het is al bijna vijf maanden geleden dat ik haar gezien en gesproken heb en ik heb inmiddels geaccepteerd dat we geen contact meer hebben en ik haar gewoon kwijt ben. Ik ben er nauwelijks meer verdrietig om, maar op sommige momenten komt het gewoon terug, zoals gisteravond. Het is gewoon heel vreemd als je veertien jaar onafscheidelijke vriendinnen geweest bent en ze dan van de een op de andere dag besluit om nooit meer met je te praten, omdat er ineens een jongen is en die veel belangrijker blijkt te zijn dan ik en haar moeder en zusje.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik snap het helemaal, aangezien ik dat ook heb gehad met mijn beste vriendin. Wel in een andere situatie en iets minder lang, aangezien ik pas 14 ben.(;
    Het enige wat ik ervan heb geleerd is dat het soms ook heel goed voelt om even hard te huilen, hoe pijn het ook doet.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Madonna schreef:
    Dat is lief van je, dankjewel! (:
    Het is al bijna vijf maanden geleden dat ik haar gezien en gesproken heb en ik heb inmiddels geaccepteerd dat we geen contact meer hebben en ik haar gewoon kwijt ben. Ik ben er nauwelijks meer verdrietig om, maar op sommige momenten komt het gewoon terug, zoals gisteravond. Het is gewoon heel vreemd als je veertien jaar onafscheidelijke vriendinnen geweest bent en ze dan van de een op de andere dag besluit om nooit meer met je te praten, omdat er ineens een jongen is en die veel belangrijker blijkt te zijn dan ik en haar moeder en zusje.


    Wauw, ik ben gelukkig niet de enige met vriendinnen problemen. Ik ken mijn beste vriendin al 14 jaar en nu sinds twee weken hebben we besloten dat het geen zin meer heeft, zij negeert mij in gezelschap met andere en iemand anders heeft mijn plek in genomen. Dus nu heb ik geen beste vriendinnen meer. Naast dat heb ik het idee dat ik al mijn vriendinnen aan het kwijt raken ben, dus ik huil dagelijks. Maar goed. Ik heb er over gepraat op de fiets met 1 andere vriendin en die is ervan overtuigd dat het goed komt. Hopen dus! (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Wauw, ik ben gelukkig niet de enige met vriendinnen problemen. Ik ken mijn beste vriendin al 14 jaar en nu sinds twee weken hebben we besloten dat het geen zin meer heeft, zij negeert mij in gezelschap met andere en iemand anders heeft mijn plek in genomen. Dus nu heb ik geen beste vriendinnen meer. Naast dat heb ik het idee dat ik al mijn vriendinnen aan het kwijt raken ben, dus ik huil dagelijks. Maar goed. Ik heb er over gepraat op de fiets met 1 andere vriendin en die is ervan overtuigd dat het goed komt. Hopen dus! (:

    Awh, Deems.:c
    Je kan er altijd met mij over praten, dat weet je he?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja weeet ik en dank je (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Memoria schreef:
    Ach, dat is niet niks. Als je er ooit over wil praten staat mijn gb gewoon open.c:

    <3


    •*• Lululu •*•

    Coockies schreef:
    (...)

    Wauw, ik ben gelukkig niet de enige met vriendinnen problemen. Ik ken mijn beste vriendin al 14 jaar en nu sinds twee weken hebben we besloten dat het geen zin meer heeft, zij negeert mij in gezelschap met andere en iemand anders heeft mijn plek in genomen. Dus nu heb ik geen beste vriendinnen meer. Naast dat heb ik het idee dat ik al mijn vriendinnen aan het kwijt raken ben, dus ik huil dagelijks. Maar goed. Ik heb er over gepraat op de fiets met 1 andere vriendin en die is ervan overtuigd dat het goed komt. Hopen dus! (:

    Deems <3
    Het komt wel goed!<3


    •*• Lululu •*•

    Coockies schreef:
    (...)

    Wauw, ik ben gelukkig niet de enige met vriendinnen problemen. Ik ken mijn beste vriendin al 14 jaar en nu sinds twee weken hebben we besloten dat het geen zin meer heeft, zij negeert mij in gezelschap met andere en iemand anders heeft mijn plek in genomen. Dus nu heb ik geen beste vriendinnen meer. Naast dat heb ik het idee dat ik al mijn vriendinnen aan het kwijt raken ben, dus ik huil dagelijks. Maar goed. Ik heb er over gepraat op de fiets met 1 andere vriendin en die is ervan overtuigd dat het goed komt. Hopen dus! (:


    Zo lang zij nog moeite voor jou willen doen en jij ook voor hen, komt het wel goed! (;


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn hemel, ik merk nu pas dat dit topic er is. /failure.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vanmiddag is het weekend en er zijn veel deadlines. Dat wordt schrijven :Y)


    •*• Lululu •*•

    Tja... friendship sucks... althans dat is slechts hoe ik erover denk :'D Ik ben dan ook niet voor niets een echte eenling in reallife die behoorlijk vriendloos is xD
    Anyway's, aan jullie allebei (Madonna en Coocks) heel veel sterkte. En natuurlijk aan alle anderen hier met vriendinnenproblemen ook (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Tja... friendship sucks... althans dat is slechts hoe ik erover denk :'D Ik ben dan ook niet voor niets een echte eenling in reallife die behoorlijk vriendloos is xD
    Anyway's, aan jullie allebei (Madonna en Coocks) heel veel sterkte. En natuurlijk aan alle anderen hier met vriendinnenproblemen ook (K)


    Meh, en wij dan? :'D

    @ Maais: lekker slim (;

    @ Iedereen die geïnteresseerd is: ik ben weer eens ziek en heb dus alle tijd om word-wars te houden op de meest bizarre uren *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    @ Iedereen die geïnteresseerd is: ik ben weer eens ziek en heb dus alle tijd om word-wars te houden op de meest bizarre uren *O*


    Aww, beterschap! Ik ben ook ziek en ik moet eigenlijk mijn verhaal voor de schrijfwedstrijd schrijven, want dat is nog steeds niet af, maar ik heb totaal geen inspiratie. (no_chears)
    Misschien dat ik vanmiddag nog wel een word-war doe. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Aww, beterschap! Ik ben ook ziek en ik moet eigenlijk mijn verhaal voor de schrijfwedstrijd schrijven, want dat is nog steeds niet af, maar ik heb totaal geen inspiratie. (no_chears)
    Misschien dat ik vanmiddag nog wel een word-war doe. (:


    Key (: wat heb je?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Key (: wat heb je?


    Griep. Hoofdpijn, misselijkheid, duizelig, enz. Je kent het wel.
    Wat heb jij?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 11:37 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel