• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Memoria schreef:
    Yes, perfect.(:
    Hehe, gelukkig is het nu al bijna weg.(:


    Ik ben blij voor je (; ik vond het echt vreselijk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, het is ook niet echt prettig om te hebben. Maar volgens mij gaat het op dit moment gewoon heel België af, de helft van mijn klas is al ziek geweest.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ja, het is ook niet echt prettig om te hebben. Maar volgens mij gaat het op dit moment gewoon heel België af, de helft van mijn klas is al ziek geweest.:'D


    Bij mij precies hetzelfde :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vandaag eerste ouder contact gehad op Thomas' nieuwe school :3 Ik voelde me zo fier als maar kon toen de juf ze zowat alleen maar positief was over de Thomas en zijn gedrag de afgelopen maand.
    Het blijkt dus dat hij heel zelfzeker is. Heel sociaal en zich dus echt verrassend goed heeft aangepast en echt al enkele vriendjes heeft - al kan hij werkelijk met alle kindjes opschieten. Hij is zeer nieuwsgierig en is altijd opzoek naar nieuwe dingen om te leren. Hij praat heel graag in de praatrondes, maar luistert evengraag naar de andere kindjes. De juf zei dus dat hij ook echt interesse heeft in andermans verhalen en ervaringen.
    Hij doet graag lekker gek en is altijd bezig. Dans, zingt en speelt met alle plezier en laat zich daarin helemaal gaan. Hij heeft daarbij een levendige fantasie en kan zich echt inleven in z'n rol en gaat daar helemaal in op. Hij is heel zorgzaam naar de andere kindjes toe en helpt heel graag. Ook krijgt hij heel graag die appreciatie wanneer hij helpt (bijvoorbeeld een dankje wel of van dat heb je heel flink gedaan), dan twinkelt hem helemaal.
    hij blijkt met bewegen (gym en dat meer) erg goed te zijn en probeert telkens weer zijn moeilijkheidsgrens op te zoeken. Zo probeert hij bijvoorbeeld telkens hoger te springen en de ballen verder te gooien.
    Negatief puntje waar we aan moeten werken is dat hij snel boos op een kindje kan worden wanneer deze hem of andere kindjes onrecht aan doet. Hij komt voor zichzelf en voor andere op (wat natuurlijk goed is), maar doet dit op een zeer agresieve manier. Hij moet leren zich te verdedigen in woorden.

    De juf is daarmee aan de slag gegaan in de klas zelf door meer rond conflicten te werken. Over ruzies praten in de praatrondes en dan verhalen voorlezen en spelletjes rond gevoelens en conflicten.
    Daarbij pakt ze Thomas ook individueel aan door hem eerst apart te zetten wanneer het voorvalt (aangezien zijn boze gedrag overgaat in een driftbui) en achteraf gaat ze met hem in gesprek over zijn gedrag. Het blijkt dat hij ook echt wel begrijp wat ze zegt en dat hijzelf ook wel inziet wat hij fout doet. Na dat gesprek biedt hij ook zijn excuus aan - aan de juf of desbetreffend kindje - en probeert rustiger te blijven.

    Maar ik ben dus allang blij dat hij voor zichzelf en voor anderen opkomt. Dat het op een andere manier moet, dat snap ik ook wel, maar hij is ook pas 4 dus dat gaat hij geheid wel leren als we er zelf ook aan werken hier XD
    Dus ik voel me echt al sinds vanmiddag een hele trotse mama :3
    En dit is dus weer een verder doelloze zeverpostje van mij, voor het Q-writers off topic :'D

    Ik is in ieder geval happy :3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Memoria schreef:
    Ja, het is ook niet echt prettig om te hebben. Maar volgens mij gaat het op dit moment gewoon heel België af, de helft van mijn klas is al ziek geweest.:'D


    Nederland doet ook vrolijk mee. Ik voel dat ik deze of volgende week aan de beurt ga komen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Nederland doet ook vrolijk mee. Ik voel dat ik deze of volgende week aan de beurt ga komen.


    Wij zijn hier bevallen van de griep. Ik vind griep toch net wat leuker dan buikgriep, als ik zou moeten kiezen tussen die twee kwaden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Merrow schreef:
    Vandaag eerste ouder contact gehad op Thomas' nieuwe school :3 Ik voelde me zo fier als maar kon toen de juf ze zowat alleen maar positief was over de Thomas en zijn gedrag de afgelopen maand.
    Het blijkt dus dat hij heel zelfzeker is. Heel sociaal en zich dus echt verrassend goed heeft aangepast en echt al enkele vriendjes heeft - al kan hij werkelijk met alle kindjes opschieten. Hij is zeer nieuwsgierig en is altijd opzoek naar nieuwe dingen om te leren. Hij praat heel graag in de praatrondes, maar luistert evengraag naar de andere kindjes. De juf zei dus dat hij ook echt interesse heeft in andermans verhalen en ervaringen.
    Hij doet graag lekker gek en is altijd bezig. Dans, zingt en speelt met alle plezier en laat zich daarin helemaal gaan. Hij heeft daarbij een levendige fantasie en kan zich echt inleven in z'n rol en gaat daar helemaal in op. Hij is heel zorgzaam naar de andere kindjes toe en helpt heel graag. Ook krijgt hij heel graag die appreciatie wanneer hij helpt (bijvoorbeeld een dankje wel of van dat heb je heel flink gedaan), dan twinkelt hem helemaal.
    hij blijkt met bewegen (gym en dat meer) erg goed te zijn en probeert telkens weer zijn moeilijkheidsgrens op te zoeken. Zo probeert hij bijvoorbeeld telkens hoger te springen en de ballen verder te gooien.
    Negatief puntje waar we aan moeten werken is dat hij snel boos op een kindje kan worden wanneer deze hem of andere kindjes onrecht aan doet. Hij komt voor zichzelf en voor andere op (wat natuurlijk goed is), maar doet dit op een zeer agresieve manier. Hij moet leren zich te verdedigen in woorden.

    De juf is daarmee aan de slag gegaan in de klas zelf door meer rond conflicten te werken. Over ruzies praten in de praatrondes en dan verhalen voorlezen en spelletjes rond gevoelens en conflicten.
    Daarbij pakt ze Thomas ook individueel aan door hem eerst apart te zetten wanneer het voorvalt (aangezien zijn boze gedrag overgaat in een driftbui) en achteraf gaat ze met hem in gesprek over zijn gedrag. Het blijkt dat hij ook echt wel begrijp wat ze zegt en dat hijzelf ook wel inziet wat hij fout doet. Na dat gesprek biedt hij ook zijn excuus aan - aan de juf of desbetreffend kindje - en probeert rustiger te blijven.

    Maar ik ben dus allang blij dat hij voor zichzelf en voor anderen opkomt. Dat het op een andere manier moet, dat snap ik ook wel, maar hij is ook pas 4 dus dat gaat hij geheid wel leren als we er zelf ook aan werken hier XD
    Dus ik voel me echt al sinds vanmiddag een hele trotse mama :3
    En dit is dus weer een verder doelloze zeverpostje van mij, voor het Q-writers off topic :'D

    Ik is in ieder geval happy :3


    Haha, die zeverpostjes van jou, ik vind ze geweldig! (zeker als ze over Thomas gaan ;)) En daar ben ik vast niet de enige in
    Groot gelijk dat je happy/trots/... bent!
    Héél brave jongen duidelijk, werkt goed mee op school, wat moet je meer hebben? En tja, dat boos worden, dat leert hij vast wel. Woorden zijn soms moeilijker dan daden, maar het is immers alvast goed bedoeld ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Awh, Justine, wat schattig ^^ je kan wel merken dat je ongelooflijk trots bent!

    En oh, ik vind die postjes juist leuk ;3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    Vandaag eerste ouder contact gehad op Thomas' nieuwe school :3 Ik voelde me zo fier als maar kon toen de juf ze zowat alleen maar positief was over de Thomas en zijn gedrag de afgelopen maand.
    Het blijkt dus dat hij heel zelfzeker is. Heel sociaal en zich dus echt verrassend goed heeft aangepast en echt al enkele vriendjes heeft - al kan hij werkelijk met alle kindjes opschieten. Hij is zeer nieuwsgierig en is altijd opzoek naar nieuwe dingen om te leren. Hij praat heel graag in de praatrondes, maar luistert evengraag naar de andere kindjes. De juf zei dus dat hij ook echt interesse heeft in andermans verhalen en ervaringen.
    Hij doet graag lekker gek en is altijd bezig. Dans, zingt en speelt met alle plezier en laat zich daarin helemaal gaan. Hij heeft daarbij een levendige fantasie en kan zich echt inleven in z'n rol en gaat daar helemaal in op. Hij is heel zorgzaam naar de andere kindjes toe en helpt heel graag. Ook krijgt hij heel graag die appreciatie wanneer hij helpt (bijvoorbeeld een dankje wel of van dat heb je heel flink gedaan), dan twinkelt hem helemaal.
    hij blijkt met bewegen (gym en dat meer) erg goed te zijn en probeert telkens weer zijn moeilijkheidsgrens op te zoeken. Zo probeert hij bijvoorbeeld telkens hoger te springen en de ballen verder te gooien.
    Negatief puntje waar we aan moeten werken is dat hij snel boos op een kindje kan worden wanneer deze hem of andere kindjes onrecht aan doet. Hij komt voor zichzelf en voor andere op (wat natuurlijk goed is), maar doet dit op een zeer agresieve manier. Hij moet leren zich te verdedigen in woorden.

    De juf is daarmee aan de slag gegaan in de klas zelf door meer rond conflicten te werken. Over ruzies praten in de praatrondes en dan verhalen voorlezen en spelletjes rond gevoelens en conflicten.
    Daarbij pakt ze Thomas ook individueel aan door hem eerst apart te zetten wanneer het voorvalt (aangezien zijn boze gedrag overgaat in een driftbui) en achteraf gaat ze met hem in gesprek over zijn gedrag. Het blijkt dat hij ook echt wel begrijp wat ze zegt en dat hijzelf ook wel inziet wat hij fout doet. Na dat gesprek biedt hij ook zijn excuus aan - aan de juf of desbetreffend kindje - en probeert rustiger te blijven.

    Maar ik ben dus allang blij dat hij voor zichzelf en voor anderen opkomt. Dat het op een andere manier moet, dat snap ik ook wel, maar hij is ook pas 4 dus dat gaat hij geheid wel leren als we er zelf ook aan werken hier XD
    Dus ik voel me echt al sinds vanmiddag een hele trotse mama :3
    En dit is dus weer een verder doelloze zeverpostje van mij, voor het Q-writers off topic :'D

    Ik is in ieder geval happy :3


    Aww, wat fijn! Het is altijd leuk als nieuwe kinderen zo goed in een klas passen en zich zo snel aanpassen. En natuurlijk leuk om als moeder zulke positieve berichten te horen over je kind, kan ik me zo voorstellen, want ik heb daar natuurlijk nog geen ervaring mee. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind jullie reacties altijd zo superleuk op m'n zever, en dan vooral op de zever van de kleine :3 Ik zever er gewoon graag over zo nu en dan en dan zijn die toffe reacties van jullie altijd leuk (:
    Doet me meteen eraan herinneren dat ik gauw weer eens foto's van dat leuk monstertje moet uploaden :'D Zal voor van de week zijn, want het is nu nog even rap onder de douche schieten en dan alweer bedje in aangezien het morgen vroeg dag is XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik vind jullie reacties altijd zo superleuk op m'n zever, en dan vooral op de zever van de kleine :3 Ik zever er gewoon graag over zo nu en dan en dan zijn die toffe reacties van jullie altijd leuk (:
    Doet me meteen eraan herinneren dat ik gauw weer eens foto's van dat leuk monstertje moet uploaden :'D Zal voor van de week zijn, want het is nu nog even rap onder de douche schieten en dan alweer bedje in aangezien het morgen vroeg dag is XD


    Haha, de reden waarom ik dit topic in de eerste plaats heb geopend: foto's van die lieve schat, zonder off-topic te gaan (:


    Sjees, I always feel so numb after I wrote a depressing SA.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jep, gevonden! :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Carnaval staat om de hoek en 8 februari mogen ze dus verkleed naar school gaan :'D Gehe zo schattig net. Ik vraag aan thomas als wat hij verkleed wilt gaan en dan zie je hem heel hard nadenken en zo zeggen van 'euhm... euhm...' Na verschillende kostuums te laten zien die ze bij de bart smit hebben, wilt hij als brandweerman gaan :'D Allee, in eerste instantie wilde hij als Piet Piraat, maar die hebben ze pas vanaf maat 116 (online bestellen zie ik niet zitten, want ik vrees er alweer voor dat ze te laat leveren, zal namelijk zo typisch zijn.) en om nu uren in de winkel te gaan staren naar kostuums zie ik nog minder zitten :'D
    En je zou zeggen, waarom ben je er niet eerder aan begonnen :'D Ik rek gewoon graag tot het allerlaatste moment... en we kregen vandaag pas een brief mee van school waarin staat dat ze dus plannen hebben met carnaval. Een knotsgekke modeshow XD Dus ik heb er ook nu pas erg in om dus voor een kostuum te gaan kijken.

    Dit kostuum gaat het dus worden, uiteraard de bijpassende helm bij het kostuum kopen XD

    Mihi ik kijk er nu al naar uit want volgens mij gaat dat dus echt veel te kei schattig zijn! Dus ik moet echt gauw die verrekte batterij van m'n fototoestel opladen zodat ik foto's kan maken van zodra het zover is :3

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 15:06 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat ziet er zo schattig uit, alleen al dat pak.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Madonna schreef:
    (...)

    Nederland doet ook vrolijk mee. Ik voel dat ik deze of volgende week aan de beurt ga komen.

    Awh.:c
    Ik heb volgens mij gewoon griep, maar ik ben vandaag toch nog gewoon naar school gegaan. Ik had dat beter niet kunnen doen. Ik was echt knalwit en iedereen vroeg zo of het wel goed met me ging. Van binnen voelde ik me natuurlijk echt slecht, maar ik heb het overleefd. Nu gewoon op de bank hangen en hopen dat ik morgen mag thuis blijven.:'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."