Madonna schreef:
Omg, ik heb nu waarschijnlijk eindelijk een goede school gevonden voor volgend jaar! Ik ben zo blij! *O*
Ik ben ook blij voor jou! *O*
En voor mezelf ook! Gisteren dus carnavalkostuum gehaald voor de kleine en in het echt is dat brandweermanpakje zoveel schattiger! Ik kan niet wachten tot volgende week gewoon
Mihi dat gaan geniale foto's worden!
Ik sta te popelen om het nu al bij dat manneke aan te trekken, maar ik vrees dus dat hij het gewoon niet meer uit wilt trekken of het zo vies maak dat ik het niet meer schoon krijg en dat vind ik gewoon zonde :'D
Dus nog even geduld hebben
En vandaag lag hem om 5 uur al voor dood op de bank. Normaal gesproken valt hem nooit in slaap in de namiddag, hoe moe hem ook is. Ik was bezig met tafel afruimen omdat we vroeg gegeten hadden, lag hem dus zwaar in coma toen ik de woonkamer inliep. Ik maar een fleecedeken over hem heen gelegd, want ik vermoed dus dat hij ook aan het grieperen is en hij zag er gewoon te onwijs schattig uit om wakker te maken:3 Seffes eens kijken of ik de foto die m'n vriend gemaakt heeft met de gsm op m'n pc kan zetten
Schrok hem kwart na 6 wakker en nog geen kwartier later wilde hem z'n bedje in... dus dat manneke moet goed moe geweest zijn. Nah, het is de laatste dagen ook laat geweest - daarbij is de de laatste nachten ook veel wakker geworden tussendoor - en daarbij vermoed ik echt dat hij - net zoals z'n mams hier - aan het grieperen is. Hebben dus wel een lekker rustig avondje zo
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”