• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omg, ik heb nu waarschijnlijk eindelijk een goede school gevonden voor volgend jaar! Ik ben zo blij! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Omg, ik heb nu waarschijnlijk eindelijk een goede school gevonden voor volgend jaar! Ik ben zo blij! *O*


    Ik ben ook blij voor jou! *O*

    En voor mezelf ook! Gisteren dus carnavalkostuum gehaald voor de kleine en in het echt is dat brandweermanpakje zoveel schattiger! Ik kan niet wachten tot volgende week gewoon :3 Mihi dat gaan geniale foto's worden!
    Ik sta te popelen om het nu al bij dat manneke aan te trekken, maar ik vrees dus dat hij het gewoon niet meer uit wilt trekken of het zo vies maak dat ik het niet meer schoon krijg en dat vind ik gewoon zonde :'D
    Dus nog even geduld hebben :3

    En vandaag lag hem om 5 uur al voor dood op de bank. Normaal gesproken valt hem nooit in slaap in de namiddag, hoe moe hem ook is. Ik was bezig met tafel afruimen omdat we vroeg gegeten hadden, lag hem dus zwaar in coma toen ik de woonkamer inliep. Ik maar een fleecedeken over hem heen gelegd, want ik vermoed dus dat hij ook aan het grieperen is en hij zag er gewoon te onwijs schattig uit om wakker te maken:3 Seffes eens kijken of ik de foto die m'n vriend gemaakt heeft met de gsm op m'n pc kan zetten :3
    Schrok hem kwart na 6 wakker en nog geen kwartier later wilde hem z'n bedje in... dus dat manneke moet goed moe geweest zijn. Nah, het is de laatste dagen ook laat geweest - daarbij is de de laatste nachten ook veel wakker geworden tussendoor - en daarbij vermoed ik echt dat hij - net zoals z'n mams hier - aan het grieperen is. Hebben dus wel een lekker rustig avondje zo XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    852 woorden tijdens de word-war. Heel stiekem ben ik trots op mezelf. (banana)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mis Bes. ):


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik mis Bes. ):


    Awh<3
    Ik mis jou en iedereen ook!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Awh<3
    Ik mis jou en iedereen ook!

    bgen je nog steeds ziek?D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    bgen je nog steeds ziek?D:


    Jep :') het is van griep overgelopen naar hoestbuien en bronchitis *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awh.:c
    Ga je morgen wel gewoon naar school of blijf je nog even thuis?(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Awh.:c
    Ga je morgen wel gewoon naar school of blijf je nog even thuis?(;


    Morgen blijf ik nog thuis en zodra het hoesten over gaat, hopelijk weer terug (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb btw een ideetje (: ik kan jullie voornamen seriously nooit onthouden, dus voor degenen die dat willen: ik kan de voornamen in de beginpost zetten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb btw een ideetje (: ik kan jullie voornamen seriously nooit onthouden, dus voor degenen die dat willen: ik kan de voornamen in de beginpost zetten?


    Ja, goed idee! (:
    Mijn voornaam is Anne.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:55 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    Ik heb btw een ideetje (: ik kan jullie voornamen seriously nooit onthouden, dus voor degenen die dat willen: ik kan de voornamen in de beginpost zetten?

    Uhu. Shirley is de naam.
    Aangenaam, Bes!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Frodo schreef:
    Ik heb btw een ideetje (: ik kan jullie voornamen seriously nooit onthouden, dus voor degenen die dat willen: ik kan de voornamen in de beginpost zetten?

    Goed idee!<3
    Marlijn ^^


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    (...)

    Morgen blijf ik nog thuis en zodra het hoesten over gaat, hopelijk weer terug (:

    Rust maar goed uit Bes!


    •*• Lululu •*•

    Hehe, aangenaam Anne, Shirley en Marlijn (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien