- Waarschuwing: redelijk heftig verhaal! -
Pff... ik heb net Couples Who Kill gekeken en ik voel me nu helemaal leeg.
Het ging over een meisje die, samen met haar vriend, haar moeder vermoord heeft. Ze waren verliefd en wilden gaan samenwonen, maar haar moeder wilde dat liever niet, dus zij zagen als enige oplossing om haar te vermoorden. Het meisje was zestien jaar oud en de jongen een paar jaar ouder. Ze waren compleet door elkaar geobsedeerd.
Mijn beste vriendin (tot een paar maanden terug) heeft ook een vriend en zij zijn ook zo geobsedeerd. Het meisje heeft zich compleet afgesloten van vrienden en familie en wil op geen enkele manier nog contact. Het maakte me echt bang dat obsessie zo ver kan doorslaan als in dat tv-programma. En het is niet zo dat ik verwacht dat mijn vriendin ook zoiets zal doen, maar ik ben gewoon erg geschrokken omdat ik mijn vriendin en haar vriend zo herkende in de kinderen op tv.
Ik zit helemaal te trillen terwijl ik dit typ en ik moet bijna huilen. Ik ben echt heel erg geschrokken en het maakte me echt bang. Morgen zal dat wel weer over zijn, maar voor nu moest ik dit gewoon even kwijt.
Voel je vooral niet verplicht om hierop te reageren. Het is meer bedoelt om dit even kwijt te zijn, omdat er verder niemand is waaraan ik dit wil/kan vertellen zonder dat er raar op gereageerd zal worden.
“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel