• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb hem in de beginpost gezet. Gewoon, omdat het kan ^^ en omdat iedereen wel vrolijk wordt door de zon.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha (;
    Yay!<3
    Nu hebben we altijd zon ^^


    •*• Lululu •*•

    Joepie! *O*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”



    Dit is de grafiek die ik vond op KMI.. het gaat terug kouder worden in België (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Noooooooo ;c


    •*• Lululu •*•

    En je meent dat? :c Nee! Dat is echt typisch Belgisch!

    Die stomme crush van mij! Dankzij hem ben ik vergeten van welk woord ik het synoniem moet vinden. Uuuuuuuch!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:07 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Merrow schreef:
    dit topic - deze topics...
    aangezien 'dit' enkelvoud is en 'deze' meervoud. Denk ook aan bijvoorbeeld: dit huis - deze huizen

    Al kan ik er evengoed naast zitten :'D Het klinkt me in ieder geval logischer xD

    bijna :3
    'deze' verwijst naar een de-woord en 'dit' naar een het-woord
    dit topic, want: het topic
    dit huis, want: het huis
    deze huizen, want: de huizen
    deze fiets, want: de fiets


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Amen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Merrow schreef:
    Carnaval staat om de hoek en 8 februari mogen ze dus verkleed naar school gaan :'D Gehe zo schattig net. Ik vraag aan thomas als wat hij verkleed wilt gaan en dan zie je hem heel hard nadenken en zo zeggen van 'euhm... euhm...' Na verschillende kostuums te laten zien die ze bij de bart smit hebben, wilt hij als brandweerman gaan :'D Allee, in eerste instantie wilde hij als Piet Piraat, maar die hebben ze pas vanaf maat 116 (online bestellen zie ik niet zitten, want ik vrees er alweer voor dat ze te laat leveren, zal namelijk zo typisch zijn.) en om nu uren in de winkel te gaan staren naar kostuums zie ik nog minder zitten :'D
    En je zou zeggen, waarom ben je er niet eerder aan begonnen :'D Ik rek gewoon graag tot het allerlaatste moment... en we kregen vandaag pas een brief mee van school waarin staat dat ze dus plannen hebben met carnaval. Een knotsgekke modeshow XD Dus ik heb er ook nu pas erg in om dus voor een kostuum te gaan kijken.

    Dit kostuum gaat het dus worden, uiteraard de bijpassende helm bij het kostuum kopen XD

    Mihi ik kijk er nu al naar uit want volgens mij gaat dat dus echt veel te kei schattig zijn! Dus ik moet echt gauw die verrekte batterij van m'n fototoestel opladen zodat ik foto's kan maken van zodra het zover is :3


    Ik wacht nu al op een foto van Thomas in dat kostuum (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Memoria schreef:
    Amen.


    Telkens als ik dat woord lees, gaat het zo in mijn hoofd: Aaaaaa-men! Maar dan in het Engels, dus: EEEEEEEII-meeeeen :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben heel erg aan het twijfelen...
    Ik wou mijn Engelse SA laten lezen aan mijn leerkracht, zodat ze het kon verbeteren en commentaar kon geven. Maar nu ben ik niet zeker of ik het wel zou doen... Wat als mijn klas het ziet wanneer ik het afgeef? Ze weten totaal niet dat ik schrijf en het is ook iets wat ik liever geheim houd. Daarbij weet ik ook niet zeker of ik wel wil dat zij het weet.
    Wat zouden jullie doen? D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Mes topicsss)


    Chasing goals.

    Frodo schreef:
    Ik ben heel erg aan het twijfelen...
    Ik wou mijn Engelse SA laten lezen aan mijn leerkracht, zodat ze het kon verbeteren en commentaar kon geven. Maar nu ben ik niet zeker of ik het wel zou doen... Wat als mijn klas het ziet wanneer ik het afgeef? Ze weten totaal niet dat ik schrijf en het is ook iets wat ik liever geheim houd. Daarbij weet ik ook niet zeker of ik wel wil dat zij het weet.
    Wat zouden jullie doen? D:


    Als ik niet zou willen dat iemand anders het ziet, zou ik haar benaderen buiten de lessen om, of via mail, als dat kan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    - Waarschuwing: redelijk heftig verhaal! -

    Pff... ik heb net Couples Who Kill gekeken en ik voel me nu helemaal leeg.
    Het ging over een meisje die, samen met haar vriend, haar moeder vermoord heeft. Ze waren verliefd en wilden gaan samenwonen, maar haar moeder wilde dat liever niet, dus zij zagen als enige oplossing om haar te vermoorden. Het meisje was zestien jaar oud en de jongen een paar jaar ouder. Ze waren compleet door elkaar geobsedeerd.
    Mijn beste vriendin (tot een paar maanden terug) heeft ook een vriend en zij zijn ook zo geobsedeerd. Het meisje heeft zich compleet afgesloten van vrienden en familie en wil op geen enkele manier nog contact. Het maakte me echt bang dat obsessie zo ver kan doorslaan als in dat tv-programma. En het is niet zo dat ik verwacht dat mijn vriendin ook zoiets zal doen, maar ik ben gewoon erg geschrokken omdat ik mijn vriendin en haar vriend zo herkende in de kinderen op tv.
    Ik zit helemaal te trillen terwijl ik dit typ en ik moet bijna huilen. Ik ben echt heel erg geschrokken en het maakte me echt bang. Morgen zal dat wel weer over zijn, maar voor nu moest ik dit gewoon even kwijt.

    Voel je vooral niet verplicht om hierop te reageren. Het is meer bedoelt om dit even kwijt te zijn, omdat er verder niemand is waaraan ik dit wil/kan vertellen zonder dat er raar op gereageerd zal worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ach, dat is niet niks. Als je er ooit over wil praten staat mijn gb gewoon open.c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."