• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nog 2 SE's, dan dinsdag de PWS-avond en dan heb ik een periode weer wat rust...ik kijk daar zo naar uit..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Merrow schreef:
    Carnaval staat om de hoek en 8 februari mogen ze dus verkleed naar school gaan :'D Gehe zo schattig net. Ik vraag aan thomas als wat hij verkleed wilt gaan en dan zie je hem heel hard nadenken en zo zeggen van 'euhm... euhm...' Na verschillende kostuums te laten zien die ze bij de bart smit hebben, wilt hij als brandweerman gaan :'D Allee, in eerste instantie wilde hij als Piet Piraat, maar die hebben ze pas vanaf maat 116 (online bestellen zie ik niet zitten, want ik vrees er alweer voor dat ze te laat leveren, zal namelijk zo typisch zijn.) en om nu uren in de winkel te gaan staren naar kostuums zie ik nog minder zitten :'D
    En je zou zeggen, waarom ben je er niet eerder aan begonnen :'D Ik rek gewoon graag tot het allerlaatste moment... en we kregen vandaag pas een brief mee van school waarin staat dat ze dus plannen hebben met carnaval. Een knotsgekke modeshow XD Dus ik heb er ook nu pas erg in om dus voor een kostuum te gaan kijken.

    Dit kostuum gaat het dus worden, uiteraard de bijpassende helm bij het kostuum kopen XD

    Mihi ik kijk er nu al naar uit want volgens mij gaat dat dus echt veel te kei schattig zijn! Dus ik moet echt gauw die verrekte batterij van m'n fototoestel opladen zodat ik foto's kan maken van zodra het zover is :3


    Ik ben heel erg benieuwd :3 dat lijkt mij echt zo schattig (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUDDDDDDIIIIIIIINNNGGGGG :"D


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Ja, het is ook niet echt prettig om te hebben. Maar volgens mij gaat het op dit moment gewoon heel België af, de helft van mijn klas is al ziek geweest.:'D

    Ik niet (A)
    hopelijk


    •*• Lululu •*•

    Vraagje:
    Is het nou deze of dit topic..
    Ik schreef altijd dit maar nu zie ik overal 'deze topic' staan en op de een of andere manier irriteer ik mij daar aan ;3


    •*• Lululu •*•

    dit topic - deze topics...
    aangezien 'dit' enkelvoud is en 'deze' meervoud. Denk ook aan bijvoorbeeld: dit huis - deze huizen

    Al kan ik er evengoed naast zitten :'D Het klinkt me in ieder geval logischer xD

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 15:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    dit topic - deze topics...
    aangezien 'dit' enkelvoud is en 'deze' meervoud. Denk ook aan bijvoorbeeld: dit huis - deze huizen

    Al kan ik er evengoed naast zitten :'D Het klinkt me in ieder geval logischer xD

    Haha :'D
    Dat had ik nou ook.
    Dan schrijven veel mensen het verkeerd ;3
    Hoe gaat het met je wedstrijd?;3


    •*• Lululu •*•

    Nou, ik gebruik ook altijd 'dit' en irriteer me aan 'deze' :'D

    Maar eerlijk gezegd, als je goed kijkt zie je dat de mensen die al wat langer op Q zitten, ook 'dit' gebruiken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik mijn eigen zon gevonden ;3


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    Nou, ik gebruik ook altijd 'dit' en irriteer me aan 'deze' :'D

    Maar eerlijk gezegd, als je goed kijkt zie je dat de mensen die al wat langer op Q zitten, ook 'dit' gebruiken.

    Yay!<3
    Dan ben ik niet de enige wie zich daar aan irriteert! (;
    Haha, dat hebik nog niet gemerkt ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:


    Ik mijn eigen zon gevonden ;3


    Mag ik hem ook gebruiken?

    Ik snak al dagen naar een beetje zon, maar het enige dat ik krijg zijn donkere wolken en gietende regen (no_chears) ik word er serieus ongelukkig van.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aangezien Bes ook geen zon heeft:


    Haha <3


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    (...)

    Mag ik hem ook gebruiken?

    Ik snak al dagen naar een beetje zon, maar het enige dat ik krijg zijn donkere wolken en gietende regen (no_chears) ik word er serieus ongelukkig van.

    Altijd.(;


    •*• Lululu •*•

    Jaj, ik krijg mijn eigen zon!

    Geweldig, haha, dankje lieffie (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha <3
    You're welcome! (;


    •*• Lululu •*•