• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Kayleigh Sarah Sue

    Hij grinnikte eventjes "Welke gave?" vroeg hij lachend, hij wist donders goed waar ik het over had. "Ohh, die gave, tuurlijk. Ja dat gaat wel." Vervolgde hij grijnzend. "Hoe zit het met jouw gave? Wat was het ook alweer. Een uber cool meisje zijn?" zei hij daarna grijnzend. Ik voelde mijn wangen rood worden lachte zacht. "Dat was mijn gave niet nee, maar het gaat er goed mee. Het is handig van pas gekomen in Spanje," trots glimlachte ik en zwom wat dichter naar Thomas toe. "Dus meneer, heb jij dit-" ik wees naar de omgeving, "-hier een beetje gemist? En de gezelligheid van alle mensen?"

    Thomas Elliot Flow
    Kay werd lichtjes rood en lachtte zacht.
    "Dat was mijn gave niet nee, maar het gaat er goed mee. Het is handig van pas gekomen in Spanje," zei ze trots en ik grinnik even.
    Ze glimachte en zwom wat dichter naar me toe.
    "Dus meneer, heb jij dit-"begon ze en wees naar de omgeving."-hier een beetje gemist? En de gezelligheid van alle mensen?" vroeg ze en ik glimlachte."
    je weet niet hoe erg ik het hier gemist heb en al mijn vrienden hier heb ik ook erg gemist."zei ik echt eerlijk en keek haar glimlachend aan."Jij hebt het hier ook gemist hé?"vroeg ik haar,ik wist het eigenlijk al. Bijna iedereen heeft het hier gemist,drie maanden is zeker niet niks.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Sharp

    Ik keek naar Milou, die tegenover me zat. 'Maar goed, wat ook de reden mag zijn van je te laat zijn, ik ben in ieder geval veel strenger dan mevrouw Smith, de vertrouwenspersoon op school. Mocht je ergens mee problemen hebben, dan kun je bij haar terecht, zijn er problemen veroorzaakt dóór jou, dan zie je mij weer gauw genoeg. En geloof me, mevrouw Smith mag dan wel streng over komen, maar zij is ontzettend aardig vergeleken met mij. Enfin, zou je je dossier nog even kunnen controleren en dan mag je nog vragen stellen als je die hebt.' Ik overhandigde haar haar dossier.

    Anna Sharp

    Er was niemand in de keuken en ik opende de kast. Er stonden twee pakken knackenbröd en ik opende de eerste. 'Hier,' zei ik, terwijl ik het aan Gregory overhandigde. 'Je eten. Eet jij deze maar op, dan duik ik een emmer op.' Ik ging voor Gregory staan en kuste hem op zijn lippen terwijl ik het knackenbrödje in zijn handen duwde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Milou Miller "Maar goed, wat ook de reden mag zijn van je te laat zijn, ik ben in ieder geval veel strenger dan mevrouw Smith, de vertrouwenspersoon op school. Mocht je ergens mee problemen hebben, dan kun je bij haar terecht, zijn er problemen veroorzaakt dóór jou, dan zie je mij weer gauw genoeg. En geloof me, mevrouw Smith mag dan wel streng over komen, maar zij is ontzettend aardig vergeleken met mij. Enfin, zou je je dossier nog even kunnen controleren en dan mag je nog vragen stellen als je die hebt." Zegt mevrouw Sharp. Ik lees mijn dossier zorvuldig door, en ik verbaas me erover hoeveel ze van me weten. "ja, alles klopt." Zeg ik. "wanneer beginnen de lessen?"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kayleigh Sarah Sue

    Hij glimlachte, "Je weet niet hoe erg ik het hier gemist heb en al mijn vrienden hier heb ik ook erg gemist." Zei hij en keek me glimlachend aan."Jij hebt het hier ook gemist hé?" vroeg hij en ik knikte. "Ik heb het samen zijn met iedereen gemist, en gewoon al jullie stemmen," ik grinnikte om mijn eigen woorden. Er was denk ik zo'n 20 centimeter nog tussen mij en Thomas, en daartussen het water natuurlijk. De tuin was mooi geworden, ze hadden hem helemaal veranderd in de tijd dat wij er niet waren. "Maar Thomas..hoe zit het nu tussen, ons?" Twijfelachtig vroeg ik hem dit. Ik bedoel, we zijn nu beide 18, hebben het een en ander geflirt vorig jaar. Maar wat nu verder?

    -Gregory McEwan -
    Anna gaf me knäckenbrood en een kus op mijn lippen die veel te kort duurde naar mijn zin. Gulzig at ik het eten op en ondertussen had Anna een emmer gevonden.
    Let the fun begin!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Mikayla Fay Wilson
    "Ik ben Ethan,aangenaam en dat is Kai ,mijn soul."stelt Ethan zichzelf voor.
    "Weet jij waar de kamers zijn? Ik heb geen flauw idee welke kant ik op moet..", zeg ik aarzelend.
    Dit klinkt eigenlijk best belachelijk.
    Het is weer iets typisch voor mij om te verdwalen.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Thomas Elliot Flow
    "Ik heb het samen zijn met iedereen gemist, en gewoon al jullie stemmen,"zei ze grinnikend om haar eigen woorden en ik keek haar glimlachend aan.
    Ik en Kay zaten best wel dicht bij elkaar nu.
    "Maar Thomas hoe zit het nu tussen, ons?" vroeg Kay twijfelachtig en ik kijk haar vragend aan.Dat was een onverwachte vraag.
    "Hoe bedoel je ? We zijn beste vrienden toch?"zei ik toen en fronste even mijn wenkbrouwen.
    Oké ik heef toe ik heb vorig jaar veel zitten flirten met haar ,maar het waren onschuldige flirts. Het is niet dat ik Kay geen leuk meisje vind,want ik vind haar echt super leuk,maar ik ben gewoon niet de juiste jongen voor haar."Ooh je had me bijna,ik heb je wel door Kay."zei ik dan lachend.
    Ik ging doen alsof ze een grapje met me probeerde te maken.


    Ethan Jacob Turner
    "Weet jij waar de kamers zijn? Ik heb geen flauw idee welke kant ik op moet..", vroeg het meisje genaamd Mikayla me dan.
    Had Mevrouw SHarp het haar dan niet verteld? "Euhm ja ,zal ik anders met je mee gaan?"stelde ik haar dan voor,want ik was nooit echt goed in de weg vertellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    "Hoe bedoel je ? We zijn beste vrienden toch?" zei hij en fronste zijn wenkbrauwen. Ik zuchtte diep, hij wist best goed waar ik het over had. "Ooh je had me bijna, ik heb je wel door Kay.'' zei hij dan lachend, maar lachen deed ik er niet om. Ik bedoelde het serieus.
    Ik zuchtte weer eens diep en zwom naar de rand van het zwembad waar ik op ging zitten. ''Thomas, ik ben serieus he..'' Terwijl ik dit zei keek ik naar het water, mede om zijn blik niet te hoeven zien. Ik bedoel; die vraag kwam onverwachts maar ooit moest het gevraagd worden.

    Thomas Elliot Flow
    Ze zachtte even en zwom dan van me weg ,naar de boord van het zwembad en ging erop zitten.
    ''Thomas, ik ben serieus he..'' zei Kay tewijl ze naar het water keek.Ik zuchtte ook even en zwom ook naar de rand en ging naast haar zitten.
    "Oké,ik snap wat je bedoeld,maar ik ben gewoon de gepaste persoon niet om een relatie te beginnen,snap je?"zei ik en keek voor me uit.
    Ik kon niet altijd alles weglachen,dat weet ik ook wel,maar dan wil ik meestal weg vluchten,maar nu kan ik Kay niet hier laten.
    We zijn beste vrienden en dat wil ik nit kapot laten gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Hij zwom naar me toe en ging naast me zitten. "Oké, ik snap wat je bedoeld,maar ik ben gewoon de gepaste persoon niet om een relatie te beginnen, snap je?" zei hij en keek voor zich uit. Ik sloot mijn ogen kort en knikte ''Ik snap het opzich wel, maarja. Dus alles van vorig jaar was.. nep zeg maar?'' ik fronsde mijn wenkbrauw en keek hem aan.
    Het is niet dat ik er niet mee kan leven dat we vrienden zijn, maar het is verdomd lullig als alles van vorig jaar nep was zeg maar. Ik haalde mijn benen uit het water en liep terug naar mijn kleding die in een propje lagen op het gras. Ik trok alles snel aan, -zonder me af te drogen- en schoot snel in mijn slippers. ''Ik ben even wat drinken halen binnen, ga je mee of blijf je zitten?''

    Thomas Elliot Flow
    ''Ik snap het opzich wel, maarja. Dus alles van vorig jaar was.. nep zeg maar?'' broeg ze en ik voelde haar blik op me branden.Nee het was niet nep.
    Ik beet hard op de binnenkand van mijn kaak.Vanuit mijn ooghoeken zag ik Kay opstaan en haar kleren aandoen.
    Ik ben gewoon dom om zo'n meisje te laten gaan.
    Een zucht verliet mijn lippen.
    ''Ik ben even wat drinken halen binnen, ga je mee of blijf je zitten?''vroeg Kay me dan en ik keek achter me ,naar haar.
    "Ik blijf wel even zitten,maar kom je terug?"vroeg ik haar dan. Dan had ik even tijd om na te denken over de woorden die straks een uitleg worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    ''Ik blijf wel even zitten,maar kom je terug?" Ik haalde mijn schouders op en haalde snel een hand door mijn haar, ''Ik kom sowieso wel terug, ik ben ook gelijk eventjes m'n iphone halen,'' met die woorden verliet ik het zwembad en liep terug naar het 'huis'. Ik liep de keuken in, waar Anna en Gregory waren, ''Ook hallo, leuke vakantie gehad beide?'' zei ik grijnzend en liep naar de koelkast waar ik een blikje Red Bull uit pakte. ''We zien elkaar nog wel!'' ik zwaaide kort en liep naar de gang, naar onze kamer. Ik gooide de deur open en liep naar het stopcontact, waar mijn iPhone lag samen met mijn Wreck This Journal en het boek Breaking Dawn. Ik gritste mijn iPhone er van af, en ontgrendelde hem snel. @Kayleigh_: Back in town! Heb het hier gemist, gaat weer super worden!. Ik liep de kamer weer uit, en sloot de deur. Ik dronk wat van mijn Red Bull, terwijl ik terug liep naar de tuin. Ik stopte mijn iPhone in mijn achterzak, terwijl ik mijn zonnebril op zette. ''I'm back Thomaaaas, zeker dat je niks wilt?'' ik schopte mijn slippers uit naast zo'n ligstoel en ging daar op zitten terwijl ik van mijn Red Bull dronk.

    Ruben Sabastian Martens

    Ik keek naar het gebouw voor me, dit zou mijn nieuwe thuis worden. Nog één keer controleerde ik het adres waarna ik mijn koffer op pakte en het gebouw binnenliep. Verwonderd keek ik om me heen, het zag er heel anders uit dan ik had gedacht. Mijn koffer achter me aan slepend liep ik iets verder opzoek naar iemand die me kon vertellen waar mevr. Sharp haar kantoor is.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    NIEUW TOPIC VOLGT, DAAR GAAN WE VERDER.
    - SPEELTOPIC 3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:37 ]