• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Je hebt me uit je bed gestampt.' zeg ik met een lachje en kijk haar aan. 'Alles ok? Je had een nachtmerrie.'
    Ik ga terug liggen en trek haar iets tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, sorry, dat spijt me,' zeg ik dan met een glimlach, een neppe. 'Een nachtmerrie? Daar heb ik zelf niets van meegekregen.' Het is niet het moment om over de nachtmerrie na te denken, aangezien die met Nate onder andere te maken had. 'Heb je pijn van de val ofzo?' vraag ik aan hem, zodat ik het gesprek misschien zijn kant op kan sturen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Niet echt.' Ik merk dat ze er niet over wil praten.'Wil je nog slapen of niet?' glimlach ik dan naar haar.
    Misschien moet ik maar terug naar huis gaan, ik voel dat de sfeer volledig is omgeslagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt 'niet echt' en ik knik dan. 'Oke, gelukkig maar,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'En het maakt mij niet zoveel uit, waarschijnlijk val ik toch niet meer in slaap.' Ik ben nog moe, maar ik wíl niet meer slapen. Ik leg mijn armen om Nate's middel en knuffel hem dan weer, omdat het fijn voelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Niet te strak.' piep ik aangezien ze dan terug volop op mijn litteken drukt. Ik sla mijn armen losjes om haar middel en druk een kus op haar voorhoofd.
    'Dan blijven we wakker.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wanneer Nate haast piept laat ik hem gauw een stuk losser. 'Sorry!' zeg ik gelijk en kijk hem verontschuldigend aan. Hij slaat zijn armen ook losjes om mijn middel en ik voel zijn lippen kort op mijn voorhoofd. 'Weet je zeker dat je niet nog wilt slapen?' vraag ik dan aan hem. 'Je mag namelijk best nog verder slapen.' Ik kijk op naar hem en glimlach eventjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nee het is goed.' glimlach ik en kijk haar aan in de ogen. Zoals altijd blik ik naar haar lippen maar het is niet verstandig om haar nu te kussen.
    Er bestaat een kans dat de nachtmerrie over mij ging en ja.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate kijkt me in de ogen aan en ik verlies me even in zijn blik. Hij heeft gewoon hele mooie ogen. 'Je hebt echt mooie ogen,' fluister ik dan, voordat ik er erg in heb. Ik bijt even op mijn lip, maar glimlach dan onschuldig. 'Eigenlijk is alles mooi aan je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach door haar worden. Behalve mijn borstkas, denk ik nu in mezelf maar zeg er niets van.
    'Leslie als je dat van mij vind, heb je al eens in de spiegel gekeken. Je bent een beeldschoon.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word ietwat verlegen van zijn woorden, gewoon omdat het zo lief klinkt. We liggen samen midden in de nacht in bed en zeggen lieve dingen tegen elkaar, terwijl het eigenlijk verboden is wat we doen. 'Volgens mij is er iets mis met je ogen,' zeg ik zachtjes lachend. Ik druk dan een kus op zijn lippen en de nachtmerrie verdwijnt beetje bij beetje uit mijn systeem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Er is niets mis met mijn ogen, je wilt gewoon niet geloven hoe ongelooflijk je bent. Hoe Lief, grappig, slim, bezorgt, knap je bent en hoe mooi je glimlach en lach is.' Ik druk nog een kusje op haar lippen. Elk woord meen ik en dat wil ik haar ook laten weten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me echt helemaal warm en week worden door zijn woorden. 'Je wilt niet weten wat dat allemaal met me doet,' fluister ik tegen hem. Ik voel het gewoon tot diep in mijn hart. 'Je bent zo lief.' Ik kus hem langer en streel zachtjes over zijn schouders, aangezien ik anders bang ben dat ik zijn borstkas pijn doe. Ik kijk hem na de kus weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik sluit mijn ogen als ze me kust en kus haar ook terug. Als de kus gedaan is glimlach ik naar haar. 'Je mag best tegen mijn borstkas zitten hoor, maar gewoon proberen er niet op te steunen of zo.' glimlach ik aangezien ik gemerkt heb hoe voorzichtig ze was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet niet wie beter kust, Jake of Nate, maar ik wil ook geen keuze tussen hen te hoeven maken. Nate glimlacht naar me en heeft mijn voorzichtig zijn opgemerkt. 'Ik neem het zekere voor het onzekere,' zeg ik glimlachend. 'Even over morgen.. of eigenlijk straks.. Ik ga dan wel weer naar huis, ik blijf niet op school.' Ik kijk Nate even afwachtend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk even naar de slapende Axton en sta dan op.We zijn in de zetel in slaap gevallen. Ik loop naar de kinderkamer en pak een koffer voor de kleren en het speelgoed voor Mayra en Tyler. Ik verzamel van alles bij elkaar en maak ze dan voorzichtig wakker. Ik steek ze nog snel even in bad en kleed ze dan terug aan. Ik steek ze in de maxicosi's. Dan pak ik een andere koffer voor mijn kleren. Ik stop er een joggingsbroek en een makkelijk shirt en sweater in, jeansbroeken, topjes, trui's en kleedjes. Dan steek ik er nog een paar sneakers in en een paar hakken voor uit te gaan of zo. Als dat klaar is pak ik een tweede koffer en begin in Axton's kast te kijken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'