• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    [eten is nog niet klaar]:P


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ze had er al wel een paar gemaakt Dit was die van Cher ee reactie voor ze over tatoes begonnen
    Met een zucht legde ik de laatste pannenkoek op de stapel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Heupwiegend liep ik alvast de eetzaal in, waar ik plaats nam naast Zayn. Ik keek achter Zayn naar Niall en zwaaide. 'We eten pannenkoeken. Heerlijk! Zelf gebakken, door moi' giechelde ik. 'En de anderen' zei ik er snel achter aan en ik sloeg mijn benen over elkaar. 'Mmh. Gaan jullie morgen mee de stad in? Ik denk dat ik weer een nieuwe tattoo ga halen' zei ik, met pretoogjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik grinnik door Cher, wat je lekker noemt dacht ik maar hield slim mijn mond dicht.
    "Lijkt me leuk ja" glimlach ik.

    Mackenzie Foy
    "cheeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!! my big sistaaaaaaaaaaaaaa" roep ik hard lachend en laat me boven op haar neer ploffen en kijkh aar grijnzend aan.
    "zeg Zayn een tip zorg dat wij niets horen mochtnen jullie dingengaan doen" lachend laat ik me weer tegen Cher aanvallen.
    Daarna stond ik weer op en begon rondjes om de tafel te rennen. "hyppeeeer!!!" schreeuw ik hard terwijl ik door ga met rennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja
    Snel pakte ik de twee stapels pannenkoeken, het moest immers pannenkoeken taart worden. Ik pak twaalf borden en op een bord begin ik met maken van de taart. Ik leg de eerste pannenkoek neer en strooi er poedersuiker op, dan leg ik er een pannenkoek overheen en smeer die vol met aardbeienjam. Zo gaat het door tot ik vind dat de taart hoog genoeg is. Ik snij de pannenkoekentaart in zes stukken. Zo zes van de elf borden gevuld. Ik loop naar de eetzaal toe. ‘Ik heb even snel twee vrijwilligers nodig , wie komt er?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mackenzie Foy
    `I´m in` roep ik lachend en begon verder te gaan met lachen, geen idee waar ik nu last van heb.
    Vrolijk loop ik naar Nevaja toe.
    `o er zit iets op je neus` zeg ik en kijk er met grootte ogen naar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Hun wel!' riep ik en ik duwde Niall en Zayn de keuken in. Daarna rende ik als een idioot achter Mackenzie aan. 'Mackz! Waaacht!' schreeuwde ik uit. Ik maakte ondertussen lenig een radslag en kwam uiteindelijk aan bij Mackenzie. 'Nee, Niall en Zayn willen' zei ik.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Lachend kijk ik naar Cher `okiiiidoki` grijnzend ren ik weer een rondje om de tafel.
    `ik ben zo vrolijkz o vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit` zing ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ¨lol ik ontplof van hyperheid. ik ben wss dit weekend er niet. ik ga skieeèn in belgie met scouting wss.*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja
    ‘Oké, Niall en Zayn. Kom maar mee.’ Zei ik terwijl ik hun voorging naar de keuken. ‘Een van jullie pakt de borden en zet ze op tafel en de ander,’ ratel ik door, en ik wijs naar een kastje. ‘Kan drie kannen pakken en een vullen met water, een met limonade, en een met thee.’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan
    Ik grinnik even en luister naar Nevaja.
    "Ik doe wel de kannen"mompel ik en pak de kannen.
    Ik doe wat Nevaja zei en zet de water koker aan.
    De ranja maak ik klaar en wter vul ik vol.
    Zodra de water koker klaar is giet ik het over en draag de kannen naar de tafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik zucht even en zet de borden op tafel.
    Ik zucht en plof even neer. 'Bro!' hoor ik opeens.
    Ik voel een klap op mijn schouder en even later zit Cris al naast me.
    Ik glimlach zwakjes, 'yo' grijns ik..


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik zucht zacht als Cris binnen kwam en naast Zayn neer gingbzitten.
    Ik plogte snel neer naast zayn en keek hem even glimlachendv aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik wilde net weer gaan zitten, tot ze weer kwamen. Mijn pupillen werden groot en ik hoorde niks meer, behalve hun. Hard begon ik te gillen en viel ik neer. Na dertig seconden gillen, waren ze weg. Bibberend en bang bleef ik liggen. Ik hees me aan de tafel omhoog en het bloed was uit mijn gezicht weggetrokken. Tranen stroomden over mijn wangen en ik trilde. Maar ik maakte geen enkel geluid meer.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."