• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    {Wow, ik heb hier echt al heel lang niet meer gekeken o.o Wat leuk dat hij leuk was c: Was hij de boeken waardig?}


    Tijd voor koffie.

    {Trouwens: 4Everdeen --> Synaithmata --> Tsubaki --> Kwijt --> Found --> Puzzel -->Ideas --> Fortunatis --> Tesserae -->GreaterGood ;P}


    Tijd voor koffie.

    Aaahhh moet hem nog zien!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hehehe, ik ben woensdag al geweest :Y). Ik was trouwens ooit nog bezig met een post, maar aangezien ik het een beetje druk heb met school en ik nu eigenlijk voor mijn duits herkansing moet leren, is daar niets meer van gekomen. Maar Jessica, hij komt er in de komende dagen aan hoor!]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vincere schreef:
    [Hehehe, ik ben woensdag al geweest :Y). Ik was trouwens ooit nog bezig met een post, maar aangezien ik het een beetje druk heb met school en ik nu eigenlijk voor mijn duits herkansing moet leren, is daar niets meer van gekomen. Maar Jessica, hij komt er in de komende dagen aan hoor!]


    [topper, ik wacht af! Succes met je Duits herkansing!
    En de film was gaaf he!


    GreaterGood schreef:
    {Wow, ik heb hier echt al heel lang niet meer gekeken o.o Wat leuk dat hij leuk was c: Was hij de boeken waardig?}

    [en ja, dat vond ik wel! Zeker boekwaardig! Ik vond de manier van filmen in Catching Fire trouwens veel beter dan in de eerste. Trouwens, je hebt echt veel nicknames gehad, damn :P]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:30 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)
    [en ja, dat vond ik wel! Zeker boekwaardig! Ik vond de manier van filmen in Catching Fire trouwens veel beter dan in de eerste. Trouwens, je hebt echt veel nicknames gehad, damn :P]


    {Ah mooi, ik ga er binnenkort ook heen c:
    En ja, klopt wel, maar ik heb Kwijt heel lang gehad, en sindsdien kan ik er geen meer vinden die ik echt wil houden :c}


    Tijd voor koffie.

    Vincere -> Animus (geest)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Catching Fire was amazing ._.}


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    {Catching Fire was amazing ._.}


    [echt he!]

    Dit topic is van januari, lol.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Dit topic is van januari, lol.


    Haha, ja, maar we reageren nog steeds. Alleen duurt het wat langer xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    (...)

    Haha, ja, maar we reageren nog steeds. Alleen duurt het wat langer xd.


    Haha, jullie zijn dan lekker actief.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Animus schreef:
    [Hehehe, ik ben woensdag al geweest :Y). Ik was trouwens ooit nog bezig met een post, maar aangezien ik het een beetje druk heb met school en ik nu eigenlijk voor mijn duits herkansing moet leren, is daar niets meer van gekomen. Maar Jessica, hij komt er in de komende dagen aan hoor!]


    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze glimlacht zacht, waarna ze vervolgens haar handen om de mijne heen vouwt. Ik sla mijn ogen op en pers een bescheiden glimlach op mijn gezicht. "Daarmee is dat inderdaad onmogelijk" Zegt ze met een licht bedroefde ondertoon in haar stem. Ik knik kort en probeer, voor zoverre dat kan, zo min mogelijk warmte van Noëmi af te nemen. Hoe graag ik mezelf ook warm wil houden, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om Noëmi haar warmte met mij te laten delen. Ik zet nog altijd de mensen waarvan ik hou op de tweede plek. Ze pakt mijn handen even beet en kijkt me aan om vervolgens haar ogen neer te slaan en de takjes van me over te nemen. Terwijl ik mijn handen warm probeer te krijgen door het met mijn adem te omhullen, probeert Noëmi het vuur op gang te krijgen. Wanneer dit tot mijn grote verbazing is gelukt, niet dat ik aan Noëmi twijfel, maar het is meer de omstandigheden die het vuur onmogelijk maken, maakt mijn hart een sprongetje. Misschien komen we er toch doorheen. Ik glimlach naar Noëmi en haal nog wat laatste resten van de droge bloemen uit de tas om ze vervolgens op het alsmaar groter wordend vuurtje te leggen. Dit vuur is ons enige hoop op dit moment en wanneer dit uit gaat, zitten we diep in de problemen.

    [Misschien wat kou mindering en wat spotgaaien er doorheen gooien?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Plots maakt het weer een enorme omslag. Van extreme kou vallen we in extreme hitte: het wordt zo warm dat alles wat bevroren is onmiddellijk smelt en verdampt. Zo ook de meren. Aan de Hoorn worden 17 jerrycans met een inhoud van 6 liter geleverd, voor elke tribuut eentje.

    [we hebben nog 17 tributen over, maar hoeveel 'actieve' RPG'ers hebben we eigenlijk? Tevens wil ik deze weeromstandigheid niet te lang laten doorvaren, dus herinner me aan een switch. Dan komen de Spotgaaien en een normale temperatuur. Ik heb nog een hele lange lijst van veranderende omstandigheden, dus die wil ik allemaal nog graag gebruiken haha!]





    Noëmi Crowe || District 12

    Luca glimlachte zacht naar me en ik zag een sprankje hernieuwde hoop in zijn ogen oplaaien. Verrast, blij verrast, keek ik naar hem op. Ik had het lang niet meer in zijn ogen gezien en gek genoeg besefte ik dat ik die blik had gemist. Ik trok mijn mond open om er iets van te zeggen, maar voordat ik daartoe de kans kreeg, sloeg het weer plotseling om.
    Alles om mij heen begon te smelten, maar al snel genoeg realiseerde ik me dat het niet alleen smolt, maar het ook verdampte. Geschokt sprong ik overeind en mijn blik flitste razendsnel naar Luca. Het was een hel geweest om te overleven in deze kou, maar ik was ervan overtuigd dat deze opslaande hitte ook een heleboel doden met zich mee zouden brengen.
    De onverwachtse omslag deed me wankelen op mijn benen en ik voelde dat mijn lijf er moeite mee had om zo snel te moeten omschakelen. Mijn hartslag ging omhoog, mijn spieren verslapten. Het temperatuurverschil moest minstens 60 graden zijn. Misschien wel meer - waarschijnlijk, zelfs, aan de verdampingen te zien. Ik was altijd slecht geweest in het schatten van de temperatuur, al was aanpassen nooit en te nimmer een probleem geweest. Maar dit was extreem.
    Ik zakte door mijn benen en reikte met mijn hand onbewust naar Luca. Moeizaam probeerde ik adem te halen, dwong mijn lijf om zich aan te passen. Het duurde enkele seconden toen ik me weer bewust was van mijn ademhaling, mijn hartslag, mijn hele wezen. Ik kwam verrassend vlot overeind toen ik de controle over mezelf hervonden had en streek met een hand over mijn voorhoofd. De zweetdruppeltjes op mijn hand glommen als dauwdruppels. Ik blies geïrriteerd. Alleen deze omslag zou al voor doden kunnen zorgen.
    Plotseling hoorde ik een stem door de Arena wat omroepen.


    "Voor elke Tribuut staat een jerrycan klaar, gevuld met 6 liter ijskoud water. Kom naar de Hoorn om jouw persoonlijke jerrycan te collecteren. Goodluck! May the odds be ever in your favour!"


    Ik kreunde hoorbaar en ging met een plof op de grond zitten. 'Dit kunnen ze niet menen,' bromde ik tegen Luca. 'Lang leve de Arena.'

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:48 ]