• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [Andhera --> Itineris]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    OKe, ook hier ben ik slecht, Ik reageer nu meteen !

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    Ik zucht en krijg maar een paar vage knikjes terug van Rowan. Logisch wel, het is koud, hij is net ziek geweest en we kunnen niet veel doen. Na het zoeken in de tas duikt ook hij erin. Hij buigt voorover en zoekt wat vlees, maar tot ons geluk hebben we een simpel pakje crackers. Hij maakt het open en beveelt me te eten. Ik neem een cracker uit en deel die samen met hem. "Neem." zeg ik dan rustig en eet die van mij op. Ik zucht, water hadden we nu wel.. tenminste als ook dat niet zou gaan bevriezen. Hoelang gaan ze hier nog mee door? Ik zucht en hoop dat er snel eentje dood gaat. Noëmi bijvoorbeeld. Of nee, die wil ik eigenhandig vermoorden. Esmee mag dood gaan. Van mij part langzaam en pijnlijk. Ze mag de districtgenoot van Rowan zijn.. maar toch de hoer. Ja zo heb ik haar zo juist genoemd. Ik zuchtte zachtjes en at het crackertje echt hapje voor hapje op. Het stilde mijn honger niet, maar wel mijn trek. Ik zuchtte opgelucht en voelde ineens de vermoeidheid toeslaan. Mijn lichaam werd zwaar, evenals mijn ogen en ik forceerde alles om mijn ogen open te kunnen houden.
    Deze spelen gaan nog een keer mijn dood worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Goed opgemerkt, Luca," Ik glimlach licht, maar probeer mijn stem zo veel mogelijk te sparen door de woorden binnen te houden.
    Ze knikt als goedkeuring voor het vuur. "Eerst de ruimtes tussen de bomen dichtmaken. Daarna kunnen we het vuur maken."
    Samen zorgen we er voor dat er genoeg takken en bladeren tussen de twee bomen zijn gevlochten, zodat er een begin komt aan onze beschutting. Tussendoor probeer ik mijn half bevroren hand wat warmer te maken, door mijn hand met mijn adem te omarmen. Even voelt het goed, maar vrijwel direct daarna trekt de kou er weer in en probeert het zich verder te verspreiden naar mijn arm. Gelukkig kan ik dit met moeite tegenhouden door de bewegingen die ik maak om het gat te dichten. "Ik denk dat we de zijkanten ook moeten dichten" Ik volg haar gebaren naar de tussenliggende bomen. "Als we dat hebben dichtgemaakt, moeten we nog bedenken hoe we in vredesnaam een dak kunnen maken" Ik schud mijn hoofd even. "Geen dak. We moeten de omgeving in de gaten kunnen houden" Verder verspil ik geen woorden aan het dak. "Al ben ik wel toe aan een break. Eerst maar een vuur maken en wat eten?" Ik knik. "De zijkanten kunnen wachten, warmte is hetgeen wat we nu nodig hebben" Terwijl Noëmi zich zuchtend tegen de gevlochten takken en bladeren laat zakken, schud ik mijn hand zachtjes heen en weer en zoek ik kleine takjes die nodig zijn om een beginsel voor het vuur te maken. Mijn rugzak is naast Noëmi geplaatst. "Er zit nog wat eten in" Dat is dan wel een voordeel aan dit weer. Vlees zal minder snel bederven, maar dit is naast het feit dat de meeste tributen zich schuil houden, ook het enige voordeel dat er is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ga op vakantie! See u in 10 days! xxx]

    (Veel plezier schat! )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amissus -> Vernorexia


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Itineris - Praesidium


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jessica, kun je reageren ? (: ]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 17:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [omg het spijt me! Hectiek op school, maar ik zal nu per direct een post schrijven!]

    Praesidium schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Goed opgemerkt, Luca," Ik glimlach licht, maar probeer mijn stem zo veel mogelijk te sparen door de woorden binnen te houden.
    Ze knikt als goedkeuring voor het vuur. "Eerst de ruimtes tussen de bomen dichtmaken. Daarna kunnen we het vuur maken."
    Samen zorgen we er voor dat er genoeg takken en bladeren tussen de twee bomen zijn gevlochten, zodat er een begin komt aan onze beschutting. Tussendoor probeer ik mijn half bevroren hand wat warmer te maken, door mijn hand met mijn adem te omarmen. Even voelt het goed, maar vrijwel direct daarna trekt de kou er weer in en probeert het zich verder te verspreiden naar mijn arm. Gelukkig kan ik dit met moeite tegenhouden door de bewegingen die ik maak om het gat te dichten. "Ik denk dat we de zijkanten ook moeten dichten" Ik volg haar gebaren naar de tussenliggende bomen. "Als we dat hebben dichtgemaakt, moeten we nog bedenken hoe we in vredesnaam een dak kunnen maken" Ik schud mijn hoofd even. "Geen dak. We moeten de omgeving in de gaten kunnen houden" Verder verspil ik geen woorden aan het dak. "Al ben ik wel toe aan een break. Eerst maar een vuur maken en wat eten?" Ik knik. "De zijkanten kunnen wachten, warmte is hetgeen wat we nu nodig hebben" Terwijl Noëmi zich zuchtend tegen de gevlochten takken en bladeren laat zakken, schud ik mijn hand zachtjes heen en weer en zoek ik kleine takjes die nodig zijn om een beginsel voor het vuur te maken. Mijn rugzak is naast Noëmi geplaatst. "Er zit nog wat eten in" Dat is dan wel een voordeel aan dit weer. Vlees zal minder snel bederven, maar dit is naast het feit dat de meeste tributen zich schuil houden, ook het enige voordeel dat er is.


    [ben laatst ook weer begonnen aan een nieuwe story, heerlijk om mn schrijven weer op te pakken.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Luca schraapt een aantal takken bij mekaar voor een vuur en ik sloeg hem gade, zonder me er echt bewust van te zijn waar ik naar keek. Moeiteloos dwaalden mijn gedachtes af, even te vermoeid om waakzaam te blijven . God, wat verlangde ik op dit moment naar een warm bed of de hitte van de zon. Nog beter zou zijn een onbezorgd gevoel, zonder dat ik telkens over mijn schouder hoefde te kijken. Op een moment als deze heb ik er echt alles voor over om me iets behagelijker te voelen. Het is werkelijk ijs- en ijskoud in de Arena.
    Een scherpe, kille windvlaag trekt me uit mijn gedachtes. Zonder te vragen trek ik Luca's tas naar me toe. Ik rits het met een vloeiende beweging open en ontdek vlees. Ik trek het eruit. 'Heerlijk,' mompel ik half tegen mezelf en half tegen Luca. 'Moet ik je helpen met het vuur of kunnen we het vlees alvast braden? Ik verga werkelijk van de honger.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik hoor iets over de grond slepen en kijk op naar Noëmi. Blijkbaar komt het nu pas binnen dat ik heb gezegd dat er eten in zit. Ik wend mijn blik weer tot de kleine takjes en bedenk me dan dat ik nog iets mis. "No, zitten er nog wat droge bladeren of mos in mijn tas?" Ik kijk haar aan en zie dat ze het vlees al heeft ontdekt. "Heerlijk" Mompelt ze, al denk ik niet dat ze dit tegen mij heeft. Nu Noëmi het vlees heeft en de tas met een hand heeft losgelaten, buig ik wat voorover en neem ik de tas uit haar handen. De rits is geluk nog open, want met deze vingers zou ik helemaal nergens komen. Nu merk ik eigenlijk pas hoe het had kunnen zijn als Noëmi hier helemaal niet geweest was. Hoe ik niet eens een rits dicht had kunnen maken. Hoe sloom ik vooruit zou kunnen komen, door mijn enkel die al een stuk beter is geworden. Ik schud mezelf uit mijn gedachte en kijk of ik een droog blad kan vinden. Ik wil net de moed opgeven, als ik onderin de tas een paar droge bloemen vind. Ik probeer ze voorzichtig vast te pakken, zodat ze niet uit elkaar zouden vallen en leg ze vervolgens bij de takjes op de grond. De natte en vochtige bladeren die nu in het bos zijn, zouden hier nutteloos voor zijn. Ik leg de bloemen op een hoopje en zet een tak, met een dikte van ongeveer twee centimeter, middenin het hoopje. "Moet ik je helpen met het vuur of kunnen we het vlees alvast braden? Ik verga werkelijk van de honger." Ik lik met mijn tong over mijn lippen heen, waarna ik even op mijn lip bijt. "Zou jij dit takje voor mij heen en weer kunnen bewegen? Met dit-" Ik werp een blik op mijn handen, "Gaat het namelijk niet lukken."


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik glimlach zacht en pak zijn werkelijk ijskoude handen vast. Het besef dat dit toch wel een van de zwaarste overlevingsmomenten van de arena is, dringt opeens keihard tot mij door. De kou, het gebrek aan voedsel en het natte hout waarmee onmogelijk vuur te maken is, maakt je opeens afhankelijk van elkaar, ondanks dat je gedoemd bent elkaar uit te moorden om je eigen leven te redden.
    'Daarmee is dat inderdaad onmogelijk,' zeg ik uiteindelijk met een licht bedroefde ondertoon in mijn stem, mezelf meer dan ooit bewust van de uitzichtloze situatie. Ik hou zijn handen heel even vast en kijk hem even aan. Vervolgens sla ik mijn wimpers neer en neem dan het takje van hem over. Langzaamaan begint het vuur op te starten. Bijna geobsedeerd staar ik in de vlammen, die alsmaar warmer worden en het iets behagelijker maken. Onbewust kruip ik steeds dichter tegen Luca aan.

    Vernorexia -> Inamabilis


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Praesidium -> Vincere.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik heb Hunger Games Catching Fire vrijdag gezien. Hij is echt geweldig!]