• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [mijn topics]

    [Hihi]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {Mon Topics]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Esmee is ook leuk ^.^ ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    'Laten we rechtdoor gaan.'
    Ik knikte ter bevestiging en greep mijn boog van de grond om die vervolgens over mijn schouder te gooien. Met een soepel gebaar liet ik een pijl door mijn vingers glijden, klaar om die af te vuren.
    Traag liepen we naast elkaar, terwijl ik zo nu en dan de achterkant van de pijl over de bergachtige grond liet glijden. Ik staarde naar het water dat bijna de gehele arena onder water zette. 'Weet je,' zei ik lichtelijk afwezig, 'ik heb best veel zin om het water in te duiken.'

    OH MIJN TOPICS IK BEN SLEEECHHTT.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Artemis Stone. || District 7.

    "Artemis," begint hij zachtjes, bij het horen van zijn lage, maar toch warme stem beginnen de haartjes in mijn nek recht op te staan. Ik slikte, ik had mezelf versproken. Waarom moest ik zo idioot zijn?
    "Ik zou jou nooit verlaten, wat er met Jens gebeurd is.. Dat laat ik mij niet overkomen," Zegt hij dan tegen me waardoor ik lichtjes ben verrast. "Als het aan mij ligt, vechten wij ons uit deze arena. Met z'n tweeën, ook al moeten we dan de spelregels breken," besluit hij vastberaden, ik wil schudden van niet. Dat dat onzin is, dat het nooit zal gaan lukken. Het is wij tegen president Coin.
    "Dit moet stoppen, deze hongerspelen worden anders, hier gaan geen andere tributen meer dood, nee, hier komen we met z'n allen uit," Door zijn woorden moet ik toch glimlachen. Ik knijp me iets steviger tegen hem af en druk een kus in zijn nek. "Bedankt." fluister ik dan zachtjes in zijn oor. "Bedankt dat je er bent." Mijn bruine, vieze haar hangt plakkerig tegen mijn bemodderde trui aan. Ik trek me een stukje toe om Steef met betraande ogen aan te kijken en glimlach erdoorheen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    'Maar je hoeft niet bij me te zitten terwijl ik zit over te geven en de neiging te krijgen zelf ook over je nek te gaan.' Ik glimlachte. 'Daar ben ik voor, om je te steunen in wat dan ook.' zei ik toen zachter.
    We klommen de grot uit en ik pakte de twee kleine rugzakken en onze wapens. 'Welke kant gaan we op?' vroeg hij en ik sloot even mijn ogen om alles beter te horen. 'Noëmi, Luca, Freya en weet ik het wie allemaal zijn in de bergen. Wij zijn in het bos. Dan heb je nog Artemis uit 7 en Steef uit 2 die samen een pact hebben gesloten. Hoe, dat weet ik niet.. maar goed. Die zitten hier ook ergens. Ik wil geen gevecht nu en we moeten water hebben.'
    Ik beet bedachtzaam op mijn lippen. 'De grot, de grot toen we met.. Josh.. waren.' Het laatste zei ik wat zachter. Het was een perfecte grot, alles erop en eraan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Weet je," Noëmi's stem klinkt lichtelijk afwezig, "Ik heb best veel zin om het water in te duiken". Ik kan het niet laten om een glimlach op mijn gezicht te toveren. "Doe wat je niet laten kan" Ik volg haar blik naar het water. Ik merk dat mijn voet met de dag vooruit gaat, maar als ik ga zwemmen zal ik hem teveel belasten. "Ik wacht hier wel totdat je er weer uit wilt" Ik buk even om vervolgens een plant te plukken die ik wel vaker heb gezien en die ik dan ook eetbaar verklaar. Ik haal de rugzak van mijn schouder en berg de plant op. "Dus, wat word het. Zwemmen of doorlopen?" Ik kijk haar vragend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jessicaaa , wat was je drama nouwww ? xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [2012Hangover --> AfterWinter]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [yay eindelijk! Ik dacht; jullie zijn allemaal vergeten dat de RG bestaat ofzo! Ik zal posten en dan zal ik een nieuwe omstandigheid toevoegen!
    Jemig ik merk wel dat ik dit al eeuwen niet meer gedaan heb.]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Dus, wat wordt het? Zwemmen of doorlopen?' De vragende blik in zijn bruine ogen maakte hem onschuldig. Met een vrolijke glimlach rond mijn gezicht trok ik de tas van zijn rug. 'Laten we eerst onze flessen maar even vullen. Het zwemmen komt later wel.'
    Ik draaide de top van mijn eigen fles en liet het ding vollopen, om vervolgens de helft leeg te drinken, het opnieuw te vullen en op te bergen in mijn tas. 'Heerlijk.' Genietend sloot ik mijn ogen even, om vervolgens mijn wimpers weer naar hem op te slaan en de fles uit zijn tas trok.
    'Jij moet ook niet vergeten om je watervoorraad bij te vullen.' Ik duwde de fles onder water, sloot hem en overhandigde het weer aan Luca.
    'Alsjeblieft.' Ik glimlachte zacht naar hem en voelde dat mijn vingers licht langs de zijne strijken.
    Het onverwachtse geknap van een takje deed me opschrikken. Mijn lichaam en geest reageerden instinctief en binnen enkele seconden had ik een vlijmscherpe pijl richting het geluid gericht.



    Esmee McCane || District 4
    Voorzichtig en muisstil sloop ik achter de twee aan. Ze leken niet in de gaten te hebben dat ik ze volgde, want ze keken niet op of om en leken vrij relaxt door te slenteren. Weloverwogen zette ik mijn voeten op de vrij harde grond, gleed vrijwel onzichtbaar door mijn omgeving heen.
    Als ik achter deze twee zou blijven, wist ik dat ik... min of meer veilig zou zijn. Luca had ik immers altijd een betrouwbaar gezicht gevonden: sociaal en begaan. Een doorzetter en niet iemand die zomaar een mes in je rug zou steken. In het begin wist ik Noëmi niet goed te peilen, maar na enige observatie in het Capitool en in de Arena, wist ik dat het een strijdster was die niets liever wilde dan hier uitbreken en iedereen waar ze ook maar een beetje om gaf mee te nemen om te beschermen. Zo'n rebel die het liefst het Capitool naar de ondergang wilde brengen om de onderdrukking te stoppen en de burger te helpen en te beschermen.
    Omdat ik een moment in gedachten verzonken was, vergat ik een enkele seconde op te letten: onder mijn voet knapte een takje. Geschrokken deinde ik een stukje achteruit en greep de korte speer vliegensvlug om mijn eigen veiligheid te waarborgen.
    De blonde draaide zich met een ruk om, haar boog strak aangespannen.

    Spelmakersmededeling.

    Onverwachts veranderen de omstandigheden in de Arena. De matige, vrij zachte temperatuur met een extreme storm en een half ondergelopen Arena veranderd: de storm verdwijnt, het stopt met regenen, maar het wordt plotseling ijzig koud. Extreme kilte overvalt de Tributen en al het water (uitgezonderd in de veldflessen) bevriest onmiddellijk. Ook valt er een laag sneeuw. Tributen dienen grote vuren te maken en hutten te bouwen om te overleven.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:23 ]

    Freya Aprilynne

    Rustig zat ik in een boom, wel, hoe rustig mogelijk was in de situatie... Doodverveeld en met weinig te doen bestudeerde ik Luca en Noëmi, ik miste Luca best wel en gezien de blik van Frederik, die in het kamp in een kleine vogel die boven één van mijn vuurtjes hing, porde, miste hij zijn districtgenootje ook. Ik miste mijn districtgenoot, die sinds Lisa's dood slechts een schim van zichzelf was, maar ik was vastberaden te gaan vechten voor alles wat mij nog restte. Ik keek naar het botte stenen mes in mijn dikke, blauwe hand, de pols deed dan wel verschrikkelijk vell pijn bij gebruik, het verband dat mijn nieuwe mentor geregeld had, maakte het mogelijk er vrij mee te bewegen. Noëmi keek plots op spande haar boog in de richting achter haar. Ik greep meteen een mes uit mijn kleding en hield het klaar om te werpen naar de tribute van district 4. Een goed back up plan, hoewel Noëmi zichzelf goed kon verdedingen en Luca ook geen watje was.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [guys?]