• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    (Okay! I'm coming. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Alexandria!}


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1.

    'Mag ik je er aan herinneren dat wij ook enigszins op de berg zitten, aangezien het verschrikkelijke noodweer ons allemaal hierheen stuurde.' Ik draaide me naar hem om en keek om me heen. Ik lachte even. 'Tja, deze spelen maken het me niet makkelijk.'
    Ineens voelde ik iets kouds op mijn handen vallen. Klein, wit en smolt in mijn handen. Een reeks van scheldwoorden vlogen mijn mond uit en ik gromde. 'Ik hoop dat jullie een langzame en pijnlijke dood tegemoet gaan!' Het was mijn mond al uit voordat ik er erg in had en ik zuchtte. Hopelijk had het geen gevolgen, de spelmakers namen dit nogal serieus.
    'Wat doen we? Lopen we door deze kou of zoeken we nu beschutting en stoken een vuurtje?' Ik keek Rowan aan en beet op mijn lip. 'Ik heb een idee.' zeg ik dan en nam hem mee naar een open plek met precies drie bomen die in een delta vorm stonden. 'Geef me, een kwartiertje.' Knopen waren niet mijn sterkste punt, maar ik wist één ding. Mijn moeder had het me uitgelegd toen ze nog leefde. Ik was klein, maar het werkte wel goed. Ik klom in één van de bomen en pakte mijn touw. Ik bond hem vast en sprong van tak tot tak tot ik bij één van de andere bomen was en deed daar hetzelfde. Ik vervolgde deze handelingen een paak keer tot ik een perfect overdekte 'hut' had. 'Entréé.' zei ik toen met een lachje en sprokkelde wat hout. 'Als je het niet erg vindt.. ik ga onze flessen weer vullen.' Ik glimlachte. 'Voordat het water helemaal is bevroren.' Zonder dat hij iets kon zeggen liep ik met mijn boog terug. Ik was blij, want ik had een extra mes en pijlen gekregen.
    Ik liep rustig ernaar toe en had een klein meertje gevonden. Zo snel als ik kon ging ik de vier flessen vullen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Niemand heeft zeker zin om de anderen een por te geven of hun personages te laten sterven?)
    Frederick Smith

    Het meisje sleurde met een verbazend sterke kracht aan me, gezien haar lichamelijke conditie, natuurlijk zocht ze haar districtgenootje, maar dat betekende niet dat we allebei ten onder moesten gaan.
    'Kom alsjeblieft mee?' smeekte ik, ik sleurde haar de richting op waar ik Noëmi had zien in verdwijnen, dat was onze beste optie voor veiligheid en dat wist ze zelf ook. Ik geloofde een stem te horen en sleepte het mokkende jonge meisje voorzichtig mee naar de plek in de dichte sneeuwval waar ik No's stem geloofde te horen. 'Noooooo?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( Nope)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tempus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Als ze eenmaal stil staat, kijkt ze me met een gefronst voorhoofd aan. "Ja, ja - je hebt gelijk." Ik zet een paar stappen naar haar toe, zodat ik naast haar sta, terwijl ze haar ogen sluit. "We vinden hem wel." Ik sluit mijn ogen wanneer ik een kus op haar kruin druk.
    "We kunnen het best beschutting zoeken bij de bomen." Ik volg haar hand die naar links gaat. "Het is wel een eind lopen." Zegt ze, waarna ze me twijfelend aankijkt. "Laten we dan maar beginnen" Ik kijk even naar mijn handen, die nu als half dood aanvoelen. Ze zijn zo koud dat ze warm worden. Het ijs zit nog steeds rond mijn vingers en weerhouden ze ervan om te bewegen. No kijkt me twijfelend aan, waarna ze Fred nog eens roept. "Fréd!" Ik weet wel zeker dat ik hetzelfde had gedaan als Lisa nog leefde en ergens alleen in de arena rond zou lopen in deze kou.


    Cymry schreef:
    (Niemand heeft zeker zin om de anderen een por te geven of hun personages te laten sterven?)
    Frederick Smith

    Het meisje sleurde met een verbazend sterke kracht aan me, gezien haar lichamelijke conditie, natuurlijk zocht ze haar districtgenootje, maar dat betekende niet dat we allebei ten onder moesten gaan.
    'Kom alsjeblieft mee?' smeekte ik, ik sleurde haar de richting op waar ik Noëmi had zien in verdwijnen, dat was onze beste optie voor veiligheid en dat wist ze zelf ook. Ik geloofde een stem te horen en sleepte het mokkende jonge meisje voorzichtig mee naar de plek in de dichte sneeuwval waar ik No's stem geloofde te horen. 'Noooooo?'


    [I love Esmee maar ik denk dat ze binnenkort toch moet sterven :(
    Oh, en ik ben ook actief trouwens.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij drukte een kus op mijn kruin. 'Laten we dan maar beginnen.' Ik glimlachte bevestigend naar hem, stak mijn arm door de zijne en begon te lopen.
    Het was koud. ÍJskoud. Rillend probeerde ik in elkaar te duiken, kroop dicht tegen Luca aan. Lichaamswarmte was altijd nog de beste manier om enigszins warm te blijven.
    'Nooooooooo?'
    Ik draaide mijn hoofd vliegensvlug naar de plek waar het geluid vandaan kwam. 'Hoorde je dat?' fluisterde ik naar Luca. 'Ik dacht dat ik Fred hoorde!'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze glimlacht bevestigend en haakt haar arm in de mijne om vervolgens te beginnen met lopen. Ik merk dat Noëmi dichter tegen me aan gaat lopen en ik kan niet ontkennen dat ik dat niet fijn vind. Ik vind het sowieso fijn als ik bij Noëmi in de buurt ben, maar nu is het koud. Heel erg koud en is het fijn om iemand bij je te hebben om zo elkaar te verwarmen.
    Ik blijf staan en kijk Noëmi aan, wanneer ze haar hoofd razendsnel weg draait. "Hoorde je dat?" Fluistert ze, waarna ik haar niet-begrijpend aan kijk. "Ik dacht dat ik Fred hoorde!"
    "Ik weet dat je hem wilt zoeken, maar het is koud No. Van mij mag je hem roepen of wat dan ook, maar ik ga hem nu niet zoeken. Niet in deze kou." Ik kijk even achterom en dan weer terug naar Noëmi. Ik knipper met mijn ogen. Volgens mij zag ik iets bij het meer. Wanneer ik weer om kijk, strijkt een gure wind langs mijn wang. Toch zie ik iemand op zijn of haar hurken zitten. Als ik niet beter zou weten, zou ik zeggen dat het Destiny is en het ziet er naar uit dat ze ons nog niet is opgevallen.
    "No?" Ik geef haar een zacht tikje tegen haar arm aan, terwijl ik achterom blijf kijken, maar ik blijf dicht tegen Noëmi aan staan. "Zou dat Destiny kunnen zijn?"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik weet dat je hem wilt zoeken, maar het is koud No. Van mij mag je hem roepen of wat dan ook, maar ik ga hem nu niet zoeken. Niet in deze kou.'
    Zuchtend liet ik mijn hand in die van hem glijden en kroop nog iets dichter tegen hem aan. 'Je hebt gelijk,' mompelde ik en ik blikte lichtelijk verbaasd naar beneden toen ik zijn hand aanvoelde. Ze waren koud - ijskoud.
    'Luuc -' ik trok zijn hand naar me toe en wierp er een blik op. 'Ze zijn aan het bevriezen!'
    'No? Zou dat Destiny kunnen zijn?'
    Ik tuurde naar de schim die gehurkt zat. Met toegekepen ogen probeerde ik iets te onderscheiden in deze vreselijke sneeuwstorm, maar ik zag niet veel.
    'Het zou kunnen,' antwoordde ik langzaam. 'De persoon heeft in ieder geval haar lichaamsbouw... kom op, voordat we doodvriezen. We moeten beschutting zoeken.'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik heb een idee.' Destiny trekt me mee naar een open plek ergens verderop. Ze zet me neer in het midden, precies tussen drie grote bomen. 'Geef me, een kwartiertje.' Gelijk gaat ze in de weer, terwijl ik me rustig laat zakken en haar bewegingen bekijk. 'Entréé.' Ze kijkt me lachend aan, waarna ik goedkeurend haar werk bekijk. Ze heeft een soort dak gemaakt met een touw tussen de drie bomen. Ze begint met wat hout te sprokkelen, zodat ik gelijk opsta en de stapel van haar overneem.
    'Dat doe ik wel, jij hebt al dit dak gemaakt.'
    'Als je het niet erg vind, ik ga onze flessen weer vullen. Voordat het water helemaal is bevroren.' Ik knik en ga door met hout zoeken. De kou probeer ik zo veel mogelijk te negeren en ook vreemde geluiden uit het bos sluit ik buiten. Ik voel me nog wel steeds een beetje rillerig, mede door die vervloekte bessen van vanmorgen. Helaas helpt dat winterse weer ook niet mee. Ik heb eigenlijk nog nooit van koud weer gehouden. Dan bevroren alle waters in het District. En daar kon ik nooit tegen, want dan moest ik in het zwembad zwemmen en kon ik niet buiten in de meren of de zee zwemmen. Alhoewel, de zee was meestal wel open, maar wel erg koud.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    Terwijl ik rustig mijn flessen water vul begin ik wat geroezemoes te horen. Ik frons. Doordat mijn zicht minder is geworden, zijn mijn andere zintuigen scherper ingesteld. Stemmen, heel zachtjes. Vrouw- en mannenstemmen. Als ik mijn ogen even sluit en geluidloos mijn boog pak open ik mijn ogen weer. Mijn flessen zijn gevuld en ik stop die snel in mijn tas.
    'De persoon heeft in ieder geval haar lichaamsbouw... kom op, voordat we doodvriezen. We moeten beschutting zoeken.' Zo iets verstond ik dan. Als de stem tot me doordringt worden mijn ogen in één keer vel. 'Noëmi.' sis ik zachtjes en voor ik het weet heb ik een pijl op hen afgestuurd. Snel klim ik in een boom voor het geval dat ze me zien. Het was meer als waarschuwing, dat zij zich uit onze buurt moesten houden. Ik had geen kracht om nu nog te vechten, het was te koud en Rowan had me nu meer nodig. Ik klom snel naar de toppen van de boom en maakte zo mijn pad naar de openplek. Ik glimlachte toen ik Rowan het vuurtje al had zien maken. Ik sprong uit de boom en glimlachte. 'Water genoeg.' zei ik toen en ik liep naar hem toe. Ik gaf hem nog een soort kleedje dat ik uit mijn tas haalde en ging naast hem zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Huh ik dacht dat ik gisteren nog gekeken had... Nou blijkbaar niet x'D Wacht eens... Ik lees nu pas Jessiccaa's post :$]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Na een tijdje kwam Destiny weer terug, helemaal wit door de harde sneeuwstorm die "buiten" woedde. Zelf was ik bij mij net aangestoken vuurtje gaan zitten, wat een aangename warmte verspreidde.
    'Water genoeg.' Ze gaf me een kleedje uit haar tas en ik pakte een van de flessen uit haar hand. Daarna trok ik haar ook naar beneden en sloeg de deken om ons beide heen. Ik staarde in het vuur, proberend aan zo min mogelijk dingen te denken. Vreemd genoeg voelde ik me aardig helder, ondanks het vele slaapgebrek. Maar daardoor ging ik juist aan onaangename dingen denken, zoals de nachtmerrie van een halve dag geleden. Tot ik me iets anders bedacht.
    'Waarom kwam je net uit de boom springen?' Ik veegde wat sneeuw uit haar haar, wat nog niet gesmolten was en keek haar vragend aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    -> Moi Topics.

    Destiny.

    Ik zuchtte, Rowan trok me ook naar beneden en sloeg de deken om ons beide heen. Wij staarden in het vuur. Waar gaat het heen? Wat willen ze doen? Wat willen ze bereiken? Deze kou zal ons niet naar elkaar toe drijven. We zullen niet snel een gevecht nu beginnen en ik al helemaal niet, als het zou moeten doe ik het. Rowan daarin tegen kan het niet en ik zou het hem ook niet laten doen.
    Ik word opgewekt uit mijn gedachten als Rowan me vraagt waarom ik uit een boom sprong. 'Oh niks bijzonders.' zeg ik zo nonchalant mogelijk en ik laat mijn hoofd op mijn schouder vallen. 'Ik dacht dat ik een stem hoorde, dus sprong ik een boom in. Als camouflage.' Verder zeg ik er ook niks over, meer hoeft hij niet te weten. Hij hoeft zich daar even niet op te focussen en hij moet nu gewoon beter worden.
    'Hoe voel je je nu pop?' vraag ik dan aan hem als ik mijn handen even opwarm, maar vervolgens weer stevig om mijn boog heen sla. Mijn boog is alles op dit moment, ik heb verder alleen nog een stel messen. Niet dat ik daar nu veel mee kan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Neolaia -> Amissus


    The duty of youth, is to challenge corruption.