• Het verhaal speelt zich af rond het meer dan 180 jaar oude “Moulin Rouge”. De plaats waar mannen en vrouwen komen voor entertainment, een uitweg of gewoon een goede tijd. Maar iedereen van deze mensen, van uitsmijter tot showgirl heeft zijn eigen verhaal. Het speelt zich af 1891 waarin de “Moulin Rouge” nog in de tijd zat van schunnige danseressen in plaats van het zij van een muziek tempel.




    “Ladies and gentlemen, welcome to the Moulin Rouge”


    Rollen

    Eigenaar
    - Lorenzo Alain Francois ~ Djeesun

    Showgirls (enkel vrouwen obviously)
    - Maggie 'Mags' Aubrey St. Germain ~Assassin
    - Amélie 'Amy' Delacroix ~Druella
    - Zoë Thalia Calida ~Anguish
    - Effie Isabell "Lola" Carter ~ Gamgee
    - Lihn Roxy Nguyen/ Kacia Tran ~ Tortura
    - Jolene Ann Miller ~ Jolene
    - Eliza Jordan Brooks ~HurtedHeart


    Vaste Klanten
    - Alexander Dimitri Ramires- Djeesun
    - Jean Vladimir de Blanc ~Sylvesti
    - Jackson "Jax" Wainwright ~ Tortura

    - Rhys "Grey"Talon Grey ~ Assassin
    -
    -
    -
    -

    Werknemers Moulin rouge
    - Luka Samuel Drevin~ Barmedewerker ~Anguish
    - Oliver Stone ~Jolene
    - Anthony Byte ~ barmedewerker - Exasperated

    -Raven McCalley ~Vesta
    -




    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is sowieso toegestaan
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, , maak nieuwe topics aan.





    Rollentopic

    Vóór het 'spelen'

    - Dinsdagavond, is voor gewone klanten de enkele avond waarop ze aan de showgirls mogen zitten.
    > Showgirls zijn namelijk heel wat anders dan hoeren, buiten hun werktijd is wat ze doen hun eigen wil.
    - Er is voor de Showgirls de mogenlijkheid in de moulin rouge te slapen, er is een grote slaapzaal.
    > Dit is weer hun keuze als het buiten werktijd is, er zullen soms ook lange nachten gedraait worden.
    - Belangrijk klanten, gaan voor de meeste regels, aangezien deze waarde hebben voor Lorenzo.
    > Dus zij gaan buiten de Dinsdagavond regel.

    Suggesties, opmerkingen en vragen zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:13 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [ Mijn topics.

    Btw, hoe beginnen we?]


    Bowties were never Cooler

    [Begin van de avond net voor de Show, iedereen komt net binnen en iedereen maakt zich klaar (: ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [Okey]


    Bowties were never Cooler

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics! _O_


    everything, in time

    [Mijn topics.]


    Your make-up is terrible

    Amélie 'Amy' Delacroix
    Met een glimlachje keek ik naar mijn spiegelbeeld. Iedereen was bezig met zichzelf klaarmaken; omkleden, haar en make-up, terwijl de eerste gasten al binnen liepen.
    Mijn gevoelens op de momenten vlak voor de show waren onbeschrijfelijk. Ik voelde me mooi, zelfverzekerd; alsof ik de hele wereld aan kon. Ik heb er geen spijt van en nooit gehad, ook. Mijn vader leefde nog en dat was alles dat telde. Hij leefde, en dat was dankzij mij. Een glimlach op zijn gezicht was hetgene waar ik voor leefde.
    Ik liet mijn vingers voorzichtig door mijn lichte krullen glijden terwijl ik terug keek naar de groene ogen die me aanstaarde; de kleine, zelfvoldane glimlach rond haar lippen maakten het af. Ze stond hier zoals ze nog nooit ergens heeft gestaan, en ze was er trots op.
    Een zucht rolde over mijn lippen toen ik even rond keek. Iedereen was mooi. Iedereen veranderde zodra ze op hoge hakken stonden, gepaard met de nepwimpers en lippenstift.
    Over lippenstift gesproken; ik kwam er achter dat ik het helemaal vergeten was. Snel greep ik naar de roodste kleur die ik kon vinden en stifte zorgvuldig mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lorenzo Alain Francois

    Ik liep achter de coulissen langs, terwijl de zenuwen ver omhoog liepen. Vanavond was rijke geldschieter in de zaal, namelijk de bekende A.C. Peterson. Ik liep heen en weer met trillende handen. Als de meisjes het maar goed deden. Ik gooide de deur van de kleed kamers open en staarde rond, iedereen was druk bezig. Ik klapte in mijn handen. " Dames, dames. Zou ik even jullie aandacht mogen?" Een vraag was het eigenlijk niet. "Mooi, zoals jullie weten is vanavond weer een drukke avond." Ik glimlachte en stopte even in de zin. " Maar, hij is nog belangrijker geworden." Mijn stem werd feller terwijl ik fronste, " A.C. Peterson zit in de zaal, dus jullie kunnen maar beter je beste beentje voor zetten. Alles moet vlekkeloos verlopen, fouten kunnen vanavond niet." Ik keek rond. " Begrepen?" Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en liep de kleedkamers uit, de deur achter mij dicht gooiend. Ik liep de zaal in en begroette wat bekende gezichten. De meeste aandacht had ik natuurlijk voor de heer Peterson. Ik begroette hem uitbundig terwijl ik zijn hand schudde. Hij kreeg het beste plaatsje van de zaal. Zijn lijst met wensen was lang, en na een kort gesprek ging ik verder. Ik had een show die goed moest lopen. Ik liep terug backstage om te kijken hoever mijn meisjes waren.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jean Vladimir de Blanc
    Ik strikte mijn vlinderdas en zette mijn hoed recht voor ik de Moulin Rouge in liep. Ik was een van de grote onderwereld figuren. Op mijn zij en enkel had ik een pistool zitten en dan nog om mijn dij en pols een mes. Er was nog bijna nooit iets gebeurt, maar je wist het nooit zeker. Ik kwam hier nu gewoon voor wat goedkoop entertainment en misschien wat actie in de hotelkamer vanacht. In de club hing ik mijn jas op en ging op een van de rood fluelen banken en bestelde een whiskey. Ik was hier gewoon een gast, dat was ook wel eens fijn. Toch wilde ik respect krijgen... en mijn zin. Ik dronk rustig mijn whiskey. De meisjes zouden zo wel komen. Het was weer eens zo'n avond dat ik echt wat voor elkaar krijgen. Ik keek naar het nu nog lege podium. Een paar van de meisjes had ik zelf van de straat geplukt en hidr afgelevert, toch waren die niet echt de meest prettige om bij te zijn. Ik wilde een meisje dat wel tegen een stootje kon. Ik had namelijk losse handjes als het op hoeren aankwam, en ook echt alleen tegen hoeren, andere vrouwen niet, zolang ze maar luisterden, maar dat gold voor zowel mannen als voor vrouwen binnen de maffia.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 19:17 ]


    Bowties were never Cooler

    [mijn topics, ga nu mijn rol invullen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Raven McCalley

    Voor iemand die normaal gesproken ruim optijd aanwezig op het werk was, vond ik nu zelf dat ik ietwat aan de late kant was. Zo snel als ik kon liep ik de Rouge in, wierp enkele medewerkers een vriendelijke glimlach toe en versnelde mijn pas om mijn spullen op te bergen. Doordat ik een deel van mijn tijd kwijt miste wist ik niet hoeveel er nog was voordat de deuren echt opengingen, maar na een vlugge blik op zaal zag ik dat dat niet zo heel lang meer zou gaan duren.
    Enkele vaste klanten waren al binnen en ergens in de zaal ving ik een glimp op van Lorenzo, die overduidelijk op dat moment alleen aandacht had voor een enkele gast. Met een licht nieuwsgierige blik liep ik snel weer verder, vanuit de positie waar ik liep kon ik niet zien wie het was, en of het een belangrijke klant was. In het geval van het laatste kregen we dat vast wel te horen. Als er ergens enorme waarde aan gehecht werd, dan waren het wel de vaste en belangrijke klanten. Alles om ervoor te zorgen dat hun avond naar plezier en wens verliep.
    Zodra mijn spullen veilig achter lagen, en ik een vlugge blik in de spiegel had geworpen om te kijken of mijn haar en mak-up nog goed zat, liep ik richting de bar. Daar begon ik zacht neuriënd alvast wat glazen tevoorschijn te halen en zorgde ervoor dat de dranken achter de bar voldoende op voorraad stonden.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 0:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Raven x Jean?]


    Bowties were never Cooler

    [Lol, jullie weten dat het zich afspeelt in 1891? Ik denk niet dat ze toen al nepwimpers en koelingen hadden :x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Juist, ik had even niet bij het jaartal stil gestaan :') Zal m'n post wat aanpassen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'