• Ik geloof er niks van, maar dit staat op AD.nl:

    "Zayn Malik wordt beschuldigd van vreemdgaan. De ster uit de boyband One Direction zou zijn vriendin Perrie Edwards hebben bedrogen. De Australische serveerster Courtney Webb alias CJ beweert deze week het bed te hebben gedeeld me de 20-jarige zanger, terwijl zijn vriendin druk aan het repeteren was voor de tournee van haar band Litte Mix.
    De serveerster die uit de school klapt over de affaire houdt vol dat Zayn haar verteld zou hebben dat hij single is. ''Hoe durft hij? Niet alleen tegenover mij, maar ook tegenover Perrie'', reageert de Australische verontwaardigd in The Sun. Ze gelooft dat het niet de eerste keer is dat Zayn een scheve schaats reed.

    CJ zegt Zayn te hebben ontmoet in een club en vergezelde hem met andere vrienden naar zijn huis voor een afterparty, waar hij zijn slag sloeg zodra ze alleen waren. In de slaapkamer ontdekte CJ spulletjes van Perrie en concludeerde ze dat haar verovering wel eens een vriendin zou kunnen hebben. 'Maak je geen zorgen, ze is op tournee', zou Zayn Malik haar hebben gerustgesteld."


    Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3383805/2013/01/27/One-Direction-zanger-Zayn-Malik-gaat-vreemd.dhtml


    SHABOOYA

    Ik las het een par dagen gelden.
    Ik wacht af tot zij er iets over zeggen.
    Die vrouw kan ook wel wat zeggen, wat men tegenwoordig allemaal doen voor aandacht.
    Maar ik weet et niet, misschien is het waar. Dat zou ik rot vinden voor Perrie.


    •*• Lululu •*•

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    dreams come true, nightmares to

    http://www.sugarscape.com/main-topics/celebrities/813548/zayn-malik-perrie-edwards-spotted-leaving-hotel-after-crisis-talks-fo

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:55 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De wereld vergaat.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    Bad decisions make good stories.

    Ahah is ze over een week ook nog zwanger van hem?

    El oh el.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.

    It kind of makes sense, doesn't it? Dan krijg je eerst aandacht van een beroemdheid en daarna nog tonnen aan publiciteit. :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hmm nou ik betwijfel of het waar is, maargoed wat wil je met die langeafstandsrelaties...


    SHABOOYA

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    It kind of makes sense, doesn't it? Dan krijg je eerst aandacht van een beroemdheid en daarna nog tonnen aan publiciteit. :')

    Wat je maar "sense" noemt. Ik vind dat dat wijf gewoon haar kop moet houden en anders van een brug ofzo moet springen. Ga daar maar lekker je aandacht vandaan halen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ASTRONAUTx schreef:
    De wereld vergaat.

    Alweer? :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope het is niet waar. De persoon op de foto is Paul Digiovanni. Er is een foto van hem gebruikt en Zayn's tattoo's en neus zijn er opgeplakt. Kijk anders zijn instagram @PaulBLG (link lukt niet..) Best triest dat je zoiets verzint..


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    macd0 schreef:
    Ahah is ze over een week ook nog zwanger van hem?


    Ik las laatst wel geruchten dat Perrie zwanger zou zijn.

    Ik geloof er geen bal van, zoiets had Justin Bieber een tijdje terug ook en daarna bleek ook dat het gewoon een vrouw was met aandacht tekort.


    Physics is awesome