• Het verhaal speelt zich af rond het meer dan 180 jaar oude “Moulin Rouge”. De plaats waar mannen en vrouwen komen voor entertainment, een uitweg of gewoon een goede tijd. Maar iedereen van deze mensen, van uitsmijter tot showgirl heeft zijn eigen verhaal. Het speelt zich af 1891 waarin de “Moulin Rouge” nog in de tijd zat van schunnige danseressen in plaats van het zij van een muziek tempel.




    “Ladies and gentlemen, welcome to the Moulin Rouge”


    Rollen

    Eigenaar
    - Lorenzo Alain Francois ~ Djeesun

    Showgirls (enkel vrouwen obviously)
    - Maggie 'Mags' Aubrey St. Germain ~Assassin
    - Amélie 'Amy' Delacroix ~Druella
    - Zoë Thalia Calida ~Anguish
    - Effie Isabell "Lola" Carter ~ Gamgee
    - Lihn Roxy Nguyen/ Kacia Tran ~ Tortura
    - Jolene Ann Miller ~ Jolene
    - Eliza Jordan Brooks ~HurtedHeart


    Vaste Klanten
    - Alexander Dimitri Ramires- Djeesun
    - Jean Vladimir de Blanc ~Sylvesti
    - Jackson "Jax" Wainwright ~ Tortura

    - Rhys "Grey"Talon Grey ~ Assassin
    -
    -
    -
    -

    Werknemers Moulin rouge
    - Luka Samuel Drevin~ Barmedewerker ~Anguish
    - Oliver Stone ~Jolene
    - Anthony Byte ~ barmedewerker - Exasperated

    -Raven McCalley ~Vesta
    -




    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is sowieso toegestaan
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, , maak nieuwe topics aan.





    Rollentopic

    Vóór het 'spelen'

    - Dinsdagavond, is voor gewone klanten de enkele avond waarop ze aan de showgirls mogen zitten.
    > Showgirls zijn namelijk heel wat anders dan hoeren, buiten hun werktijd is wat ze doen hun eigen wil.
    - Er is voor de Showgirls de mogenlijkheid in de moulin rouge te slapen, er is een grote slaapzaal.
    > Dit is weer hun keuze als het buiten werktijd is, er zullen soms ook lange nachten gedraait worden.
    - Belangrijk klanten, gaan voor de meeste regels, aangezien deze waarde hebben voor Lorenzo.
    > Dus zij gaan buiten de Dinsdagavond regel.

    Suggesties, opmerkingen en vragen zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:13 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Alexander Dimitri Ramires

    Ik liep vanuit huis richting de moulin rouge, de straten van Parijs waren leeg. Ik stak mijn handen diep in mijn zakken, mijn warme adem was te zien in de koude lucht. Ik liep door de 'Rue Lepic' en naderde de Boulevard de Clinchy de plaats waar deze geweldige nachtclub stond. Er was een hoop drukte, meer mensen dan normaal gesproken. Ik drong een beetje voor in de rij met veel tegenhou van de andere bezoekers. Ik knikte naar James de uitsmijter en liep eindelijk naar binnen. De warmte omarmde mij en ik sleepte mezelf naar een plaatsje achterin een hoekje. Mijn ogen gleden door de zaal, een showgirl die aan de late kant was haastte zich er doorheen terwijl de ogen van alle 'bezoekers' haar achterna gingen. Een kleine lach verscheen op mijn gezicht en ik tikte ongeduldig met mijn vingers op tafel. De deuren gingen open en een hele horde mannen in pak kwamen haastig binnen gelopen. Mijn ogen vielen op A. C. Peterson, een van de jongste miljonairs. Ik leunde verder naar achter en bekeek de rood belichte zaal nog eens goed. Iedereen zocht een plaatsje en maakte een babbeltje. Lorenzo, de eigenaar zette zijn beste beentje voor bij de rijke man die plaats nam in het "VIP-gedeelte". De geur van drank en rook overheerste het gebouw. En ongeduldig wachtte ook ik hier, mijn ogen gericht op het podium.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [Mijn topics. Sorry Ben de laatste tijd Nogal druk;S]
    Eliza Jordan Brooks
    ik kijk in mijn spiegel. Een glimlacht vormt mijn lippen. Ik tuit mijn lippen en leg de lippenstift terug. Mijn lippen waren nu vol en bijna bloedrood. Perfect zoals ik het zou noemen. Maar vandaag moest ik er perfect uitzien. Geen mankeringen aan mijn lichaam. Ik pak de maskara. Verf voor je wimpers. Ik breng het aan. Al waren mijn wimpers al van zichzelf vol en zwart. Zelfs gekrult maar door dit werden ze voller en zwarter. Ik leg de maskara terug en doe een goudbruine glans op mijn oogleden. Hierdoor zag je mijn gouden ogen nog beter. Ik doe nog was maskara op en pak een pincet om een aantal haartjes nog bij mijn wenkbrauwen te verwijderen. Alles moest perfect zijn. Ik trek ze er snel uit en verbijt de korte stekende pijn. Ik kon niet heel goed tegen de pijn al liet ik het niet snel merken. Het was zwakte tonen en dat wou ik niet laten zien. Ik haal mijn haren uit de vlecht en kneed mijn haren. Prachtige krullen die als zijde over mijn schouders vallen. Toch irriteer ik me aan mijnheren voor mijn ogen dus die bind ik alsnog achter min hoofd zodat iedereen mijn mooie gezicht zoals ik het kan noemen kan zien. Ik glimlach naar mijn spiegelbeeld. Ik zag er betoverend uit zo. Zoals ik er vroeger uit wou zien. En nu zie ik er eindelijk zo uit...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mascara hadden ze in die tijd nog niet]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered