• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Thanx!" zei ik blij en knikte toen. "Is goed."
    Ik nam haar omelet en begon er met smaak van te eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik besluit me eerst om te kleden en doe leuke lingerie aan, een shortje en een shirt aangezien het hier toch warm is. Ik loop dan naar de kinderkamer en zie dat ze alle twee al wakker zijn. Ik til hen op en loop met hen naar de living. Ik ontbloot mijn borst aangezien ik de flesjes niet weet staan en laat hen beiden aan een borst drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik mopperde nog wat maar zuchtte toen.
    "Ok, ok, goed dan." zei ik zacht. Ik draaide me al om, om naar boven te lopen, maar verloor opnieuw mijn evenwicht en viel snel op de grond af.

    Axton
    Ik zette de vuile borden en glazen in de vaatwasser en liep ook naar de woonkamer.
    Ik ging glimlachend naast Alexi in de zetel zitten en leunde wat achteruit in de kussens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik vang haar snel af en kijk haar bezorgt en iets geschrokken aan.
    'Ik draag je wel.' zeg ik zachtjes en draag haar dan naar boven.

    Alexi
    Als ze klaar zijn en geboerd hebben, zet ik ze op de grond en sta recht om de hekken te sluiten.
    Dan laat ik me weer naast hem vallen. '3 schattige mensen in één kamer.' zeg ik pesterig tegen Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek hem verward aan. Wat was dat met me?
    Ik moest toegeven: ik werd bang. Die buikpijn, het zomaar omvallen,... dat wat toch allemaal niet normaal?
    Stevig hield ik hem vast, terwijl hij me omhoog droeg, alsof hij me zo zou kunnen helpen.

    Axton
    "Precies." grijns ik.
    "Gelukkig ben ik hier nog om die overdosis cuteness te dempen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kijk haar aan en leg haar dan voorzichtig op het bed.
    Ik leg het deken over haar heen. 'Gaat het al een beetje?'

    Alexi
    'Ik had het over jouw, Tyler en Mayra, Cutie.' grinnik ik en ga even door zijn haar.
    De kleintjes komen naar ons toegekropen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op. Als ik iets zou zeggen, zou mijn stem zeker trillen en ik wou niet laten zien hoe bang ik was.
    Ik was sowieso niet vaak ziek. In heel mijn leven had ik nog nooit een dag school gemist wegens ziekte. Dus zoiets als dit was gewoon extra beangstigend voor mij.

    Axton
    "Ik ben niet schattig." zuchtte ik en schudde mijn hoofd.
    Ze bracht mijn haar in de war, maar eigenlijk was het dat sowieso al altijd, dus ik deed geen moeite het goed te leggen of zo. Hmm, morgen moest ik echt eens mijn baard scheren. Ik nam Mayra op, die naar ons toe was gekropen en stak haar speels in de lucht zodat ze zou lachen.
    "Zij is schattig. Tyler is schattig. En jij bent schattig, maar ik niet."

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik leg mijn hand op haar voorhoofd. 'Moet ik een dokter laten komen of zo?' vraag ik haar.
    Misschien heeft ze liever dat de dokter naar hier komt in plaats van omgekeerd.

    Alexi
    'Jij bent nog het schattigst.' zeg ik en steek mijn tong uit naar hem. Ik pak Tyler's handjes vast en zet hem recht zodat ik zo met hem kan lopen. Ik glimlach. 'Goed zo liefje.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik wist wel zeker dat ik geen koorts had, want zijn hand voelde niet extra koud aan op mijn voorhoofd of ik voelde mezelf niet gloeien.
    Na zijn vraag knikte ik onzeker maar nam hem toen stevig vast aan zijn pols. Hij mocht me niet alleen laten.

    Axton
    "Nee!" riep ik uit.
    Moest ze Tyler nu niet vast hebben gehad, zou ik haar zo beginnen kietelen hebben. Ik merkte dat Mayra naar Tyler aan het kijken was en ook haar voetjes bewoog. grijnzend zette ik haar recht op de grond en nam haar handjes vast.
    "Wil je ook stappen?" glimlachte ik en drukte eerst een kusje op haar hoofdje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ik bel wel vanaf hier.' zeg ik tegen haar om haar gerust te stellen.
    Ik druk het nummer in van onze huisdokter, nou ja de huisdokter voor Tommie en Jaz als ze eens ziek willen thuisblijven.

    Alexi
    Ik kijk glimlachend naar Mayra en dan terug naar Tyler.
    Ik laat hem even los en hij wankelt en valt bijna op zijn bips. Ik pak snel zijn handen terug vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik bleef zijn hand vasthouden, terwijl ik hem aankeek. Ik beet zacht op m'n lip en staarde naar zijn gezicht, maar eigenlijk zat ik met mijn gedachten ergens anders.
    Wat zou er aan de hand zijn? Hopelijk was het niet ernstig... alsjeblieft niet.

    Axton
    Ik grinnik en laat Mayra ook even los. Ze wankelt, blijft heel even staan en valt dan ook zachtjes.
    Ik neem haar handjes en trek haar weer overeind.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Hallo is Dokter Hessel er?' vraag ik en de secretaresse verbind me door. 'Hallo meneer, er is iets met mijn vriendin, ze is duizelig en heeft buikpijn en viel daarnet bijna van de trap, zou u eens kunnen komen?' ... 'Binnen een halfuur? Ok. Dank u meneer.' en ik leg af.

    Alexi
    Ik glimlach en stop nog eventjes met hem.
    Het is leuk om zo bezig te zijn met hen.

    [Heb zo'n zin om ze nu gewoon te laten lopen --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kneep nog eens in zijn hand. Gewoon omdat ik bang was. Niet dat hij weg zou gaan, maar gewoon van al de rest.
    Ik beet wat harder op mijn lip. Ergens had ik zin om te gaan huilen.

    Axton
    Ik glimlachte en liet Mayra weer los.
    Deze keer bleef ze wel staan. Ze wou weer stappen, maar viel toch weer op haar bibs bij haar eerste stapje.
    Ah, oefening baart kunst, maar ik nam haar niet weer vast om recht te staan, aangezien ik vond dat we het ook niet moesten overdrijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik trek haar tegen me aan.
    'Alles komt goed.' zucht ik zachtjes en laat een kop thee voor haar verschijnen zodat ze wat kan drinken.

    Alexi
    Ik liet Tyler weer zakken en ga in de zetel zitten.
    Ik kijk naar hen 3 en glimlach. 'Cuties.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik leun tegen hem aan, terwijl ik de kop thee in mijn handen hou.
    Een halfuur was eigenlijk snel voor een dokter om te komen, maar nu leek het wel eeuwen te duren. Langzaam dronk ik wat van de warme thee en probeerde in dat en in Joshua wat geruststelling te vinden.

    Axton
    "Onze twee cuties ja." glimlachte ik. Ik ging weer op mijn rug op de grond liggen.
    Gelukkig lag er hier zo'n tapijtje op de grond, dus was het niet te koud aan mijn blote rug.


    “To live will be an awfully big adventure.”