• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    (...)

    (NOAH SHOULD BE HIT BY A CAR.)


    |You want him dead, don't you. |


    kindness is never a burden.

    Acery Farelley
    Ryan begon in mijn spullen te rotzooien en ik sprong op zijn rug. 'Sorry schat, maar jij blijft uit mijn spullen.' Ik trok hem weg en zocht snel mijn zwemspullen in mijn koffer.

    [LostMagic, sneeuwt het bij jou ook zo?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ollivander schreef:
    (...)

    |You want him dead, don't you. |


    No. D: why would you say something like that? :/


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    No. D: why would you say something like that? :/


    Oh, I don't know. Misschien omdat je zei dat Noah door een auto overreden moest worden?! ):


    kindness is never a burden.

    Ryan
    Ik lach en vis een bh uit haar tas. 'Oh je spullen zijn net zo interessant.' zeg ik pesterig voor ze me wegtrekt. Ik sta nog steeds met de bh in mijn handen en besluit om terug... niet serieus te zijn. Ik trek hem aan over mijn shirt dus met andere woorden. 'En? Wat vind je er van?' vraag ik Ace dan lacherig.

    [nee nu niet meer xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ollivander schreef:
    (...)

    Oh, I don't know. Misschien omdat je zei dat Noah door een auto overreden moest worden?! ):


    Dan moet hij nog niet dood zijn... Just... Highly injured. En dan moet zijn haar ervan 8D

    Just kidding. But hè should get hit by a car. It's he, stupide tablet. Not hè.

    Dan is Marie like megabezorgd and they could kiss 8D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dan moet hij nog niet dood zijn... Just... Highly injured. En dan moet zijn haar ervan 8D

    Just kidding. But hè should get hit by a car. It's he, stupide tablet. Not hè.

    Dan is Marie like megabezorgd and they could kiss 8D


    Oh no, love. I've got a better idea. (duivel)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:52 ]


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Oh no, love. I've got a better idea. (duivel)


    TELL MEH.


    help

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik lach en vis een bh uit haar tas. 'Oh je spullen zijn net zo interessant.' zeg ik pesterig voor ze me wegtrekt. Ik sta nog steeds met de bh in mijn handen en besluit om terug... niet serieus te zijn. Ik trek hem aan over mijn shirt dus met andere woorden. 'En? Wat vind je er van?' vraag ik Ace dan lacherig.

    [nee nu niet meer xd]


    Acery Farelley
    Zonder mezelf om te draaien weet ik wat Ryan heeft gedaan. 'Ryan, doe mijn bh uit en geef terug,' gromde ik. Ik draaide me om en had moeite niet te lachen. Hij kreeg de bh niet uit. 'Lukt het?' plaagde ik.

    [Bij mij sneeuwt het al de hele dag. Net zo'n sneeuwstorm. Ik heb zelfs al het meisje waarmee ik samen fiets gebeld dat we morgen beter individueel kunnen gaan]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tolkien schreef:
    (...)

    TELL MEH.

    Hehe, no. (duivel)
    We spammen, trouwens.


    kindness is never a burden.

    DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:


    help

    Ik ga buiten spelen in de sneeuw
    BYE


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik zit dus vast en zit te knoeien met de bh. 'Ace? Help?' grinnik ik. Ik snap echt niet dat meiden dit kunnen verdragen. En kunnen aan en uit doen. Ik zucht en worstel verder met de sluiting; 'Ga open! Sezam open u!' Het lukt nog steeds niet. 'Ace? wil je zo lief zijn me te bevrijden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Ik weet een mooie plek waar we heen kunnen gaan," zei Noah. Hij bekeek haar keren even. Ze had zwarte laarsjes aan met een niet al te hoge hak, dus daarmee kon ze best gemakkelijk wandelen. Zolang ze niet door brandnetels zouden klauteren, was die short ook handig om mee rond te lopen in de zon.
    "Let's go, then," zei Noah. Marie apprecieerde het dat hij haar probeerde op te beuren en ze wilde dat ze zich ook echt op gebeurd voelde, maar het werkte niet. Het schuldgevoel in haar maag was er nog steeds.
    "Waar gaan we heen?" vroeg Marie nieuwsgierig, terwijl ze Noah de baan op volgde en haar Ray Ban op haar neus zette tegen de zon.


    (NOAH SHOULD BE HIT BY A CAR.)


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    "Waar gaan we heen?" vroeg Marie en zette haar zonnebril op haar neus. Noah grijnsde en ging naast Marie lopen. Hij perste zijn lippen stijf op elkaar en keek naar de lucht. "Verrassing." zei Noah enkel. "Maar ik beloof je dat het er heel mooi is."
    Noah en Marie staken de straat niet over maar bleven eerst een hele tijd de baan volgen, tot aan een splitsing. Daar gingen ze naar links en liepen over een landweggetje tussen huizen en tuinen door. Noah zei niet veel, enkel waar Marie moest oppassen en waar ze beter niet zou lopen voor de modder, of de putten in het pad.


    kindness is never a burden.