• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Jammer. Het voelt alsof je vliegt," zei Noah stil. Hij had een wenkbrauw opgetrokken. Marie moest even lachen.
    Noah ging tegen de stam van de boom zitten en leunde daar met zijn rug tegen. Hij klopte uitnodigend op de plek naast zich. Ze ging naast hem zitten.
    De Trustfarian zag er gelukkig uit wanneer hij over het veld keek. Hij plukte een bloempje. Het was rood, het leek het enige rode bloemetje op heel het veld. Hij gaf het aan Marie, die het overdreven dankbetuigingen gevend aannam en in haar haar stak.


    help

    Ethan William Peterson
    Ethan was druk in gesprek met Ilaya, een meisje die enorm veel van schaken afwist, ze mocht dan wel een Chav zijn, ze was best cool. "Kijk, als je nu hem verplaatst heb je een schaakmat." Ze wees naar het scherm en glimlachte toen. "Wickid." mompelde Ethan en gaf haar een schouderklopje. "Ik heb nog een aantal cheats voor online schaken. Als je wil schrijf ik ze even voor je op?" Ilaya ging overeind staan en wierp haar haar naar achteren. "Kan altijd van pas komen," zei Ethan grijnzend en keek op toen de deur van de zolder openging. Het was Dan. Hij zette zijn laptop op zijn bureau. "Hé, Dan! Kom even!" riep Ethan de llamafreak toen Ilaya de cheats gaan halen was. "Moet je zien. Zaterdag is er een online schaakwedstrijd in de Bibliotheek van Londen. 5000 euro voor de winnaar!" Ethan grijnsde als een gek en begon allerlei instellingen in te voeren. "De jongens en ik proberen het systeem te kraken zodat we cheats kunnen gebruiken."


    kindness is never a burden.

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie stak de bloem in haar haar. De stilte nam het weer over en Noah sloot genietend zijn ogen. Hij luisterde naar het geruis van de wind door de bomen en het vrolijk gekwetter van de vogels. Naar het gezoem van de insecten en naar de ademhaling van Marie naast hem. Het was er erg vredig, ver weg van St. Trinians en daar was Noah blij om. Headboy zijn was zwaar en zeker op St. Trinians. "Het is hier stil, hé?" zei Noah na een poosje met gesloten ogen. Zijn stem was een beetje hees en klonk erg zacht omdat hij de stilte niet wilde verbreken.


    kindness is never a burden.

    Daniel Ianto Howell
    Ik keek om en stak nog een draadje vast voor ik naar Ethan toe liep. Schaken intereseerde me niet zo, het hacken van computers daarin tegen wel."Dus er moet een computer gehackt worden?" Hij haalde een hand door zijn nog ongestijlde haar. "Mag ik eens zien?" Ik wist er misschien niet zo heel veel van, maar een frisse kijk op dingen, zoals de blauwdrukken van twee weken geleden, kon veel uitmaken. Ik keek naar het scherm en bladerde wat door de papieren. "Zijn er levels ingebouwt in het programma? Zoals dat de kleuters met hetzelfde programma werken als jullie? Of niet?" Dan zou het opzich simpel moeten zijn om zo om te schakelen naar het kleuter schaak programma en te winnen. Ik wist niets van schaken, maar wel van vals spelen.


    Bowties were never Cooler

    Cordalie
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Natuurlijk, wie droomt er nu niet van mensen afpersen.' Neh... Ik moet echt eens bedenken wat ik wil doen als ik hier weg ben. Bij een bende gaan? Geheime dienst? Allessinds niet iets gewoons want ik denk niet dat ze me zouden aannemen met zo'n diploma. Ik pak de sigaret terug van hem af en inhaleer de rook nog eens.


    Demian
    'Natuurlijk, wie droomt er nu niet van mensen afpersen.' Ik zucht en kijk naar mijn sigaret die ze tussen haar vingers heeft. 'Ja, jij bent er zeker wel een master in.' Met een zucht kijk ik in mijn pakje. 'Ik heb er nog maar 3!' Langzaam kijk ik weer naar haar op en por haar plagend in haar zij.
    'Je weet toch dat je me nu wat schuldig bent?'


    On wednesdays we wear black

    (MARTHE, ongeveer 5 pagina's terug had ik een reactie geschreven -,- )


    On wednesdays we wear black

    YESH. I KNOW, DEAR ANNE. I WILL POST IN A MINUTE.


    help

    Dashed schreef:
    (...)


    Ray Clark
    'Je blokkeert mijn zon.'
    Met een geïrriteerde uitdrukking kijk ik haar aan en net voordat ik mijn mond open kon doen voel ik een hand me aan mijn enkel achterover trekken zodat ik op mijn achterhoofd val. 'WAAR WAS DAT VOOR NODIG?!' Voorzichtig ga ik wat rechter zitten en voel aan mijn achterhoofd waar wat roods te zien was. Dat kind heeft me gewoon een hoofdwond bezorgd. 'Jij bent echt zo ongeloofelijk he?' Kreunend ga ik voorzichtig overeind staan zodat ik haar met vuurspuwende ogen aan kan kijken. 'En dat bedoel ik niet op de goede manier!'


    Delilah Lilith Rosemary Renner || Trustfarian Klik
    "WAAR WAS DAT VOOR NODIG?!" gilde Ray. Delly schoot weer in een giechelbui en haar benen gingen hierbij even de lucht in. Haar trui lag onder haar hoofd en haar das prijkte als een hippie-achtige haarband op haar witblonde haren.
    "Jij bent echt zo ongelofelijk, hé?" Ray ging kreunend overeind staan en Delly kon duidelijk zijn vuurspuwende ogen zien. "En dat bedoel ik niet op de goede manier!"
    Het enige wat ze kon doen was even dom giechelen en uiteindelijk ging ze overeind zitten.
    "Is ons moederskindje boos?" zei ze met een pruillipje. Ze hield net een volgende giechelbui weer in.


    help

    Dashed schreef:
    (...)

    Demian
    'Natuurlijk, wie droomt er nu niet van mensen afpersen.' Ik zucht en kijk naar mijn sigaret die ze tussen haar vingers heeft. 'Ja, jij bent er zeker wel een master in.' Met een zucht kijk ik in mijn pakje. 'Ik heb er nog maar 3!' Langzaam kijk ik weer naar haar op en por haar plagend in haar zij.
    'Je weet toch dat je me nu wat schuldig bent?'


    Cordelia
    'Je weet toch dat je me nu wat schuldig bent?' zegt hij en ik grinnik. 'Relax, ik geef je wel een ander pakje.' zeg ik en kijk hem even aan. 'En gaan we nu beginnen porren?' Ik por hem terug en blaas dan de rook uit in zijn gezicht. Ik grinnik en kijk weer even rond me. Gewoon even kijken. Ik zie vanalles in de tuin zitten en kijk Demian dan weer aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ollivander schreef:
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie stak de bloem in haar haar. De stilte nam het weer over en Noah sloot genietend zijn ogen. Hij luisterde naar het geruis van de wind door de bomen en het vrolijk gekwetter van de vogels. Naar het gezoem van de insecten en naar de ademhaling van Marie naast hem. Het was er erg vredig, ver weg van St. Trinians en daar was Noah blij om. Headboy zijn was zwaar en zeker op St. Trinians. "Het is hier stil, hé?" zei Noah na een poosje met gesloten ogen. Zijn stem was een beetje hees en klonk erg zacht omdat hij de stilte niet wilde verbreken.


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie stak de bloem in haar haar. De stilte nam het weer over en Noah sloot genietend zijn ogen. Hij luisterde naar het geruis van de wind door de bomen en het vrolijk gekwetter van de vogels. Naar het gezoem van de insecten en naar de ademhaling van Marie naast hem. Het was er erg vredig, ver weg van St. Trinians en daar was Noah blij om. Headboy zijn was zwaar en zeker op St. Trinians. "Het is hier stil, hé?" zei Noah na een poosje met gesloten ogen. Zijn stem was een beetje hees en klonk erg zacht omdat hij de stilte niet wilde verbreken.


    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Het is hier stil, hé," zei Noah na een tijdje. Zijn ogen waren gesloten en zijn stem klonk wat hees en zacht, alsof hij de stilte niet wilde verbreken.
    "Het is een mooie stilte, vind ik," zei Marie. Ze leunde met haar hoofd tegen de boom en genoot van de zon die op haar gezicht scheen.

    [Sorry voor de kortheid.]


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    "Het is een mooie stilte, vind ik," zei Marie en Noah hoorde beweging naast hem. Hij nam aan dat Marie haar hoofd tegen de boomstam had gezet. Onwillekeurig moest Noah glimlachen. Hij was blij dat hij hier was met Marie. Op zijn eentje was het erg rustig en kon hij nadenken, maar hij wilde deze stilte en schoonheid delen met anderen. Doch leek niemand hem te begrijpen, zelfs de andere Trustafarians niet. Noah hoorde zichzelf zuchten.

    Ethan William Peterson
    Ethan schudde niet hoofd. "Niet echt een computer. Eerder het programma." Dan boog zich voorover naar het scherm. "Zijn er levels ingebouwd in het programma?" vroeg hij en Ethan knikte,"Natuurlijk zijn er levels. Je moet eerst je aanmeldingsformulier doormailen met daarin je huidige level." Ethan draaide een rondje in zijn stoel en zag ondertussen Ilaya aankomen met een briefje in haar handen. "Hier, Eth." Ze overhandigde hem het briefje. "Alle cheats die ik weet. Hopelijk helpt het je." Ze knipperde even charmant met haar wimpers en drukte toen een kus op Ethans wang. "Nog bedankt, Ilaya." glimlachte die naar haar.


    kindness is never a burden.

    Daniel Ianto Howell
    Nu ik weg was van de afleidingen van buiten, zou je denken dat ik beter zou kunnen concentreren, maar niets was minder waar. Mijn hoofd bleef terug dwalen. Met een vrij harde klap in mijn eigen gezicht wist ik mezelf uit mijn trans te slepen. Ik dacht even na. "Als ik een kijkje in de codes kan krijgen kan ik denk ik wel uitzoeken hoe je hem op level kleuter kan zetten. Dan heb je zo gewonnen. Pas de problem." Ik haalde een hand door mijn warrige hobbithaar. Ik vond het verschrikkelijk dat ik het niet had gestijlt vanochtend, maar ik had er echt geen zin in gehad. Ik draaide me op mijn bureaustoel weer naar mijn laptop en andere schermen waar ik weer wat verder knipte en plakte. Het waren nu vooral lama's, alpaca's en explosies inplakken op de juiste momenten.


    Bowties were never Cooler

    Morfling schreef:
    Acery Farelley
    Zo ehm... mongolisch als hij er in sprong, zo mongolisch zag zijn haar er nu uit. Ik dook sierlijk het water in en zwom een baantje. 'Kom je nog slome?!' aapte ik hem na en ik ging aan de kant hangen. Hij was pas sloom.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik duik onder en zwem onderwater naar haar toe. Ik pak dan snel haar been vast en trek haar onderwater. Even druk ik kort mijn lippen op de hare onderwater en dan kom ik weer boven. Ik kijk haar dan grinnikend aan en kijk rond. Niet veel mensen die aan het zwemmen zijn. Nou ja, eigenlijk is het te mooi weer om binnen te zwemmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'