• RPG | St. Trinian's

We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.

St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.

Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

Soundtrack.
    Filmpje

Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

St Trinians de film
    Rollentopic

-Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

[ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[oke, goed leren he xd]

Noah Aiden Parker | Trustafarian | Head Boy
    "Nee, een wandeling is goed. Ik heb wat behoefte aan lichaamsbeweging, denk ik..." Noah knikte en glimlachte. "Ik weet een mooie plek waar we heen kunnen gaan." zei hij toen. Je had een fantastisch zicht op die plaats en Noah hield ervan daarheen te gaan wanneer hij wat rust wilde. Het uitzicht was het mooist wanneer de zon net onderging maar dat zou nog een hele tijd duren, ze hadden nog zeeën van tijd. Noah keek even naar Maries kleren en schoenen. Ze zagen er goed en comfortabel uit dus vroeg Noah niet aan Marie of ze haar nog wilde omkleden. "Let's go then." zei Noah grinnikend en begon in de richting van de straat te lopen, het schoolterrein af. Noah probeerde Marie op te beuren, maar het wilde niet erg vorderen. Doch ging hij niet opgeven!

kindness is never a burden.

LostMagic schreef:
    Ryan
    'Neheee!' zeg ik en probeer lachend te ontsnappen aan haar handen. 'Niet kietelen! Heb genade!' Het lukt me niet om te ontsnappen en door het lachen kan ik niet nadenken dus heb ik ook niet door dat ik haar makkelijk van me af kan duwen. 'Aceeeeeeee?' zeg ik smekend terwijl ik nog steeds lach.

Acery Farelley
    'Niet kietelen! Heb genade!' smeekt hij. Ik geef niet op! Ik blijf nukkig door kietelen. 'Aceeeeeeee?' 'Neeeee,' lachte ik en ik grijnsde breed. Oh, dit was zo lollig. Ik grinnikte om zijn toontje. Zou ik hem op ideetjes brengen? 'Denk na Ace,' mompelde ik met een grijns van hier tot tokyo op mijn gezicht.

[en nu ga ik PJ lezen, want hij moet morgen terug]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

[eten]

Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Ik weet een mooie plek waar we heen kunnen gaan," zei Noah. Hij bekeek haar keren even. Ze had zwarte laarsjes aan met een niet al te hoge hak, dus daarmee kon ze best gemakkelijk wandelen. Zolang ze niet door brandnetels zouden klauteren, was die short ook handig om mee rond te lopen in de zon.
    "Let's go, then," zei Noah. Marie apprecieerde het dat hij haar probeerde op te beuren en ze wilde dat ze zich ook echt op gebeurd voelde, maar het werkte niet. Het schuldgevoel in haar maag was er nog steeds.
    "Waar gaan we heen?" vroeg Marie nieuwsgierig, terwijl ze Noah de baan op volgde en haar Ray Ban op haar neus zette tegen de zon.

(NOAH SHOULD BE HIT BY A CAR.)

help

Morfling schreef:
    (...)

Acery Farelley
    'Niet kietelen! Heb genade!' smeekt hij. Ik geef niet op! Ik blijf nukkig door kietelen. 'Aceeeeeeee?' 'Neeeee,' lachte ik en ik grijnsde breed. Oh, dit was zo lollig. Ik grinnikte om zijn toontje. Zou ik hem op ideetjes brengen? 'Denk na Ace,' mompelde ik met een grijns van hier tot tokyo op mijn gezicht.

[en nu ga ik PJ lezen, want hij moet morgen terug]

Ryan
    Na een tijdje probeer ik haar weg te duwen en hoor een bonk. Ow fuck, ik heb haar van mijn bed afgeduwd. Ik hijg van het lachen en kijk even. 'Acery?' vraag ik lichtjes bezorgt. 'Alles ok?' Ik probeer zonder me te verplaatsen over de rand van het bed te kijken maar dat lukt niet en ik verplaats me dan toch maar.

LostMagic schreef:
    (...)

Ryan
    Na een tijdje probeer ik haar weg te duwen en hoor een bonk. Ow fuck, ik heb haar van mijn bed afgeduwd. Ik hijg van het lachen en kijk even. 'Acery?' vraag ik lichtjes bezorgt. 'Alles ok?' Ik probeer zonder me te verplaatsen over de rand van het bed te kijken maar dat lukt niet en ik verplaats me dan toch maar.

Acery Farelley
    Ik werd van het bed afgeduwd, maar had nergens last van. Ik rolde over de grond van het lachen en zag dat Ryan moeilijk aan het doen was - waardoor ik nog meer moest lachen. Ik kwam niet meer bij van het lachen en uiteindelijk eindigde ik dus met de hik, buikpijn van het lachen en een grote smile op mijn gezicht.

[bij wie sneeuwt het ook? wie wil er morgen sneeuwvrij? IK!!!! Serieus, ik moet morgen dus vroeg weg. Dat wordt om 6 uur opstaan ipv half zeven]

Ryan
    Ik rol met mijn ogen en til haar op om haar terug naast me te leggen. Ik kijk naar haar en dan terug naar het plafond. Ik wacht tot ze gedaan heeft met lachen. 'Hoe zijn je vrienden?' vraag ik haar dan maar. Nou ja erger dan de mijne kunnen ze niet zijn dus... wel. Hopelijk valt alles wel mee.

Acery Farelley
    'Hoe mijn vrienden zijn?' grinnik ik. 'Tja. Gewelddadig, drugsverslaafd - sommigen dan, alcoholisten - ook sommigen, bijna allemaal gothic en emo's, Loren en James hebben wapens en we kunnen allemaal wapens handelen. Nikita heeft een paar keer in de bak gezeten, evenals James en Loren. De rest zijn allemaal wel een keer opgepakt en de meesten roken, dus, trek je conclusies niet te snel,' grijnsde ik.

SNEEUWSTORM HIER!!!!!

Ryan
    'Even erg als de mijne dus.' mompel ik. Wow wat een leuke vrienden hebben we... nee serieus, ik zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten. 'Zin om te zwemmen?' vraag ik dan aan Ace. Ik wil iets met haar doen aangezien ik haar verwaarloost heb. Ik kijk haar afwachtend aan. Ze kan zelf beslissen, anders doen we iets anders.

Acery Farelley
    'Is goed,' grijnsde ik, maar kon mijn lach niet meer in houden. Ik rolde weer van het bed af van het lachen. Wat had ik vandaag joh? Ik kwam niet meer bij van het lachen. 'Ik denk dat .... dat we beter ... even kunnen. .. wachten,' hik ik van het lachen en ik rolde over de grond. ROFL zeg ik dan maar.

Ryan
    Ik lach even met haar gezicht die rood aan het aanlopen is van het lachen. 'Grappig?' vraag ik dan droog en trek een wenkbrauw op. Ik haal mijn gsm dan boven en trek een foto van Ace die rollend van het lachen op de grond licht. 'Dit is een mooitje.' grinnik ik en steek mijn gsm dan maar weer weg.

Acery Farelley
    'Delete ... die ... foto,' hik ik en ik kan niet stoppen met lachen. Oh My God, ik kom niet meer bij hier. Wat is er mis met mij?! Ik probeer te stoppen met lachen, maar het lukt niet. Na poging 40 lukt het een beetje en zit ik af en toe nog te hikken en te lachen. 'Nou, ik heb mijn buikspiertraining wel weer gehad voor vandaag,' grijnsde ik.

Ryan
    'Je hebt niet eens een buik.' grinnik ik en por haar eens. Ik trek haar recht. 'Nu zwemmen.' Ik wacht niet eens op een antwoord en haal mijn zwemgerief te voorschijn en begin dan tussen haar spullen te zoeken.