• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (YESH. OPLADER.)


    help

    Acery Farelley
    'Ryan, wacht nou!' riep ik nog achter hem aan, maar hij was al naar binnen. Ik liep achter hem aan. 'Sorry dat ik zo kortaf deed. Ga je van het weekend mee naar vrienden van mij?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Head Boy
    Noah zag dat Marie probeerde te glimlachen. Het kwam niet erg overtuigend of enthousiast over maar Noah was Tylers blikken een beetje beu en verveelde zich steendood. "Wat wil je dan gaan doen?" Noah haalde zijn schouders op. "Zin in een wandeling?" Hij beet op zijn lip aangezien Marie daar misschien niet mee ging instemmen. Ze zag er ook zo moe uit. "We kunnen ook wat anders doen als je geen zin hebt in een wandeling?" Noah duwde een pluk haar uit zijn gezicht achter zijn oor en keek Marie afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:38 ]


    kindness is never a burden.

    (waar moet ik nog op reageren? C:)


    On wednesdays we wear black

    Ryan
    Ik kijk verbaast op als ze plots naast mijn bed staat. 'Sorry dat ik zo kortaf deed. Ga je van het weekend mee naar vrienden van mij?' vraagt ze en ik kijk haar even aan en knik dan lichtjes glimlachend. Ik zucht en trek haar naast me. Ik heb haar gemist, ookal was het mijn eigen fout. 'Knuffel.' brom ik en trek haar in een knuffel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Cordelia
    Ik ga even door mijn haar. 'Dat vind je niet.' grinnik ik. 'Chavs en wie dan ook vinden Posh Totty's niet aardig. Ik heb net ruzie gemaakt met Tyler om dat ik gewoon vroeg waarom hij zijn hemd opendeed. Wat wel grappig was omdat hij ondertussen een beklag aan het doen was.' zeg ik met een lachje om mijn lippen. 'Ah ja, nog 1 jaar en ik mag in feite weg.' Vanaf 18 kan je weg van school, je kan ook kiezen om gewoon te blijven en meer te leren over ... bankovervallen of weet ik veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Anne, ik denk dat Delly's post op de vorige pagina staat.


    help

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totties || Headgirl
    Noah haalde zijn schouders op. Hij leek zo onzeker. Dat gedrag leek haast lachwekkend als je bedacht hoe hij vroeger tegenover Marie had gedaan.
    "Zin in een wandeling?" vroeg de Trustfarian. Marie deed haar mond open om iets te zeggen, maar Noah was haar voor.
    "We kunnen ook wat anders doen als je geen zin hebt in een wandeling?"
    "Nee, een wandeling is goed. Ik heb wat behoefte aan lichaamsbeweging, denk ik..."
    In werkelijkheid had ze helemaal geen zin in wandelen, en wilde ze het liefst naar de keuken om zich vol te proppen met eten. Ze wist wel dat het beter was om toch te gaan wandelen, anders hing ze binnen de kortste keren weer boven de wc-pot, iets wat ze godzijdank al een week niet had gedaan. Ergens was ze daar best wel trots op.


    help

    Demian
    'Dat vindt je niet.' Ze grinnikt even en denkt na. 'Chavs en wie dan ook vinden Posh Totty's niet aardig. Ik heb net ruzie gemaakt met Tyler om dat ik gewoon vroeg waarom hij zijn hemd opendeed. Wat wel grappig was omdat hij ondertussen een beklag aan het doen was.' Ik voel me een beetje schuldig eerlijk gezegt, ik heb altijd een vooroordeel gehad tegen andere groepen op deze school. 'Ah ja, nog 1 jaar en ik mag in feite weg.' Vanaf 18 kan je weg van school, je kan ook kiezen om gewoon te blijven en meer te leren over ... bankovervallen of weet ik veel.' Lachend kijk ik haar aan. 'Ach, heb je daar zoveel interesse in dan?'

    (oke, ik zit op mijn mobiel en het duurt nogal lang om een stukje te schrijven haha )


    On wednesdays we wear black

    Tolkien schreef:
    Anne, ik denk dat Delly's post op de vorige pagina staat.


    [okii]


    On wednesdays we wear black

    Cordalie
    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Natuurlijk, wie droomt er nu niet van mensen afpersen.' Neh... Ik moet echt eens bedenken wat ik wil doen als ik hier weg ben. Bij een bende gaan? Geheime dienst? Allessinds niet iets gewoons want ik denk niet dat ze me zouden aannemen met zo'n diploma. Ik pak de sigaret terug van hem af en inhaleer de rook nog eens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik kijk verbaast op als ze plots naast mijn bed staat. 'Sorry dat ik zo kortaf deed. Ga je van het weekend mee naar vrienden van mij?' vraagt ze en ik kijk haar even aan en knik dan lichtjes glimlachend. Ik zucht en trek haar naast me. Ik heb haar gemist, ookal was het mijn eigen fout. 'Knuffel.' brom ik en trek haar in een knuffel.


    Acery Farelley
    'Nee, geen knuffel,' grijnsde ik en begon Ryan te kietelen. Lijkt me leuk, Ryan voorstellen aan mijn vrienden. James zou verbaasd zijn, Loren zou het niks kunnen boeien, Dianne zou blij zijn voor me denk ik, Chris zou zich doodlachen en dan een beuk krijgen van Nikita. Ik had een best grote vriendengroep eigenlijk, nu ik er zo over na denk. James, Loren, Dianne, Chris, Nikita, Ansel, Aria, Meike, John, Liam en Tonny.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    'Neheee!' zeg ik en probeer lachend te ontsnappen aan haar handen. 'Niet kietelen! Heb genade!' Het lukt me niet om te ontsnappen en door het lachen kan ik niet nadenken dus heb ik ook niet door dat ik haar makkelijk van me af kan duwen. 'Aceeeeeeee?' zeg ik smekend terwijl ik nog steeds lach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian.
    Delilah was rustig naar de wolken aan het staren, toen een arrogante stem haar uit haar gedachten deed opschrikken.
    Misschien had ze ietsje teveel van die brownies gegeten, aangezien het een tijdje duurde eer ze door had wie het was.
    "Hmm, ja. Whatever," antwoordde ze slaperig. Delly gaapte even en moest dan giechelen toen ze een lieveheersbeestje over haar hand zag kruipen.
    "Je blokkeert mijn zon," zei Delly zielig. Ze trok een pruillipje. Wanneer Ray niet uit de kant ging, trok ze hem aan zijn enkel achterover, waardoor hij gegarandeerd op dat mooie achterhoofd zou vallen.
    "Mensen zijn zo... stom. Vind je ook niet? Net als school. School is stom."
    Ze gaapte weer en staarde naar de wolken.



    Ray Clark
    'Je blokkeert mijn zon.'
    Met een geïrriteerde uitdrukking kijk ik haar aan en net voordat ik mijn mond open kon doen voel ik een hand me aan mijn enkel achterover trekken zodat ik op mijn achterhoofd val. 'WAAR WAS DAT VOOR NODIG?!' Voorzichtig ga ik wat rechter zitten en voel aan mijn achterhoofd waar wat roods te zien was. Dat kind heeft me gewoon een hoofdwond bezorgd. 'Jij bent echt zo ongeloofelijk he?' Kreunend ga ik voorzichtig overeind staan zodat ik haar met vuurspuwende ogen aan kan kijken. 'En dat bedoel ik niet op de goede manier!'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:03 ]


    On wednesdays we wear black

    (oke het gaat echt niet op mijn gsm schrijven en de stukjes zijn ook niet echt super, dus ik ga zo eerst dan wel leren voor school en dan ga ik er zo voor zorgen dat ik een laptop heb ;p)


    On wednesdays we wear black