• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – Ollivander
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Tolkien
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - Ollivander

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Tolkien
    Tyler Julian Jones - Ollivander
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Tolkien
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - Ollivander
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Tolkien
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - Ollivander
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    First Years
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben op mijn gsm bezig, das niet handig. Ik ga wel slapen, dan, als ik toch niets anders kan doen. :/


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Head Boy
    Noah zag Marie naar iets of iemand kijken en volgde haar blik. Tyler keek de twee van hen afkeurend aan maar Noah negeerde het en keek terug naar Marie. "Valt wel mee," antwoordde Marie toen Noah vroeg of het goed ging. Ze wreef in haar ogen en op dat moment zag ze er erg moe uit. Noah wist wel dat ze het niet makkelijk had en slikte even. Hij wilde haar zeggen dat ze er niet heel goed uitzag maar zweeg wijs, omdat dat het misschien enkel erger zou maken. Vervolgens vroeg Noah hoe het ging tussen haar en Tyler.
    "Ik snap niet hoe hij zo... zo kan doen," zuchtte Marie. "Ik probeer hem nu te mijden totdat hij bijdraait, maar ik begin te twijfelen of dat wel de beste optie was..." Noah knikte bedenkelijk. "Het even laten bedaren is de beste optie, denk ik. Tyler draait wel bij. Hij heeft het nogal op voor de verschillende groepen. Trustafarians mogen niet omgaan met Posh Totty's en Geeks niet met Emo's." Noah grinnikte. "Dat is tegen de 'natuur'." Noah maakte handgebaren bij dat laatste woord. Hij vond het eerder hilarisch dan serieus.
    Noah kruiste zijn voeten over elkaar en ging wat onderuitgezakt zitten. Zijn handen kruiste hij achter zijn achterhoofd. "Nog plannen voor vandaag?"


    kindness is never a burden.

    (Sorry dat het zo traag gaat, gsms typen niet snel. :/)

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totties || Headgirl
    Noah knikte bedenkelijk. "Het even laten bedaren is de beste optie, denk ik."
    Marie zuchtte even moedeloos. Ze wilde dat ze weer zoals vroeger kon doen, zich er niets van aantrekken en koppig doen. Nu had ze constant dat verschrikkelijke gevoel in haar maag, wat maar niet wilde weggaan. Het leek alsof ze in een oneindig diepe put aan het vallen was en niet gewend raakte aan het gevoel. Ze wilde niets liever dan dat het ophield en de enige handeling die ze nog wilde uitvoeren was gillen totdat ze er dood bij neerviel.
    Noah legde uit dat Tyler vond dat de verschillende groepen niet met elkaar mochten omgaan. Hij leek Marie te willen opvrolijken door even laconiek te grinniken.
    "Nog plannen voor vandaag?" vroeg hij dan
    Marie haalde haar schouders op. "Geen idee," antwoordde ze. "Momenteel heb ik niet echt het fut, of de vrienden, om plannen te maken."
    Het leek alsof niemand haar wilde bijstaan in deze tijd. Dan ook; ze wilde haast met niemand praten behalve Noah.


    help

    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian.
    Delilah was rustig naar de wolken aan het staren, toen een arrogante stem haar uit haar gedachten deed opschrikken.
    Misschien had ze ietsje teveel van die brownies gegeten, aangezien het een tijdje duurde eer ze door had wie het was.
    "Hmm, ja. Whatever," antwoordde ze slaperig. Delly gaapte even en moest dan giechelen toen ze een lieveheersbeestje over haar hand zag kruipen.
    "Je blokkeert mijn zon," zei Delly zielig. Ze trok een pruillipje. Wanneer Ray niet uit de kant ging, trok ze hem aan zijn enkel achterover, waardoor hij gegarandeerd op dat mooie achterhoofd zou vallen.
    "Mensen zijn zo... stom. Vind je ook niet? Net als school. School is stom."
    Ze gaapte weer en staarde naar de wolken.


    help

    [SorrowPayne went Morfling]

    Acery Farelley
    Na twee weken op deze school verveelde ik me steeds meer. Voor de zoveelste keer zat ik op mijn bed met mijn gsm te klieren. Angry Birds aan het spelen om precies te zijn. Van die leuke rode vogeltjes - die vaaaaaaaagina zeggen - wegschieten. Ja, als je goed luistert zeggen die rode vogeltjes vaaaaaaaagina. Halverwege een spelletje kreeg ik een telefoontje van iemand. 'Ace Farelley,' zei ik. 'Ace, met mij.' 'James? Lang niet gesproken. Hoe is het?' 'Goed, met jou?' 'Ja, goed. Waarom bel je?' 'Ik wilde jou spreken?' 'Ook goed.' 'Hoe gaat het daar?' 'Ja, goed. Hoe is het met de jongens?' 'Ace!' 'Ansel! Hi!' 'Is Farelley daar?' 'Ja, ik ben hier Loren.' Ik hoorde ze allemaal praten tegen mij en ik antwoordde terug. Daarna hing ik op.

    [Ryan?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik zit wat op het dak te kijken om me heen. Er zijn nu al 2 weken gepasseerd sinds dat incident met de gang. Ik zucht en haal mijn gsm uit. Nog geen berichten. De jongens gingen vandaag weten of hij uit het ziekenhuis mag of niet. Ze hebben hem nodig aangezien hij de enige is die echt goed is met computers, om bijvoorbeeld te hacken of illegale spullen te kopen via het internet zonder sporen achter te laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianto Howell
    Ik zat buiten in het zonnetje met mijn MacBook op schoot. Editten ging langzaam en ik werd nu al vrij moe van mijn eigen stem. Ik klapte toen mijn MacBook maar dicht en keek rond. Het was echt heel erg warm en de verleiding was heel groot om mijn shirt uit te doen. Met een onzekere beweging trok ik toch mijn t-shirt uit waardoor je mijn magere lijf kon zien. Ik at vrij weinig, zeker als ik aan het editten was, daarom waren mijn ribben ook zo goed zichtbaar. Je zag ook letterlijk waar mijn t-shirt normaal zat. Ik keek het terrein weer rond. Ik zag verschillende groepjes bij elkaar staan. Mijn ogen bleven weer hangen op de schattige Posh Totty, hoe kon het ook anders. Ik was veels te nerveus en awkward om iets te doen. Ik bleef dus maar gewoon zitten kijken.


    Bowties were never Cooler

    [Is dan op Tyler?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    Ik liep naar het dak. Ik zag dat Ryan daar ook al zat. Met zijn gsm. Sinds het leuke incidentje met de geweertjes enzo is hij bijna twenty-four-seven met dat ding bezig. Ik liep naar het hoogste punt waar ik over het hele terrein uit kon kijken. Ik maakte een foto en stuurde die naar James door.
    Nice girl. Wanneer kom je terug? Loren wilde weten wanneer we weer eens iets konden doen.
    Ik zal eens kijken. Komend weekend ofzo?
    Leuk idee Ik liet me op het dak zakken en gleed een stukje naar achter.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik kijk even opzei en zie Ace zitten. Ik voel de schuld opborrelen. Ik heb haar door alles wat er gebeurt is bijna geen aandacht gegeven en die verdient ze wel. Ik sta aarzelend op en loop naar haar toe om me naast haar te laten zakken. 'Hi.' zeg ik zachtjes en kijk naar het uitzicht. Mijn handen liggen gewoon naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Farelley
    'Hi,' hoor ik naast me en ik kijk opzij. 'Hoi,' zei ik kortaf en ging liggen. Ik keek naar de lucht en zag de wolken langzaam voorbij drijven. Kleine witte wolkjes en grote lichtgrijze wolken dreven met de wind mee. Wat leek het mij fijn om op zo'n wolk te zitten. Het leek me mooi. Op een zachte witte wolk zitten en naar beneden kijken om daar iedereen als stipjes te zien. Ik grijnsde bij mijn gedachten. Serieus, dacht ik hier nu serieus aan?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik zucht. 'Sorry.' mompel ik dan gewoon en sta weer recht. Ze wil duidelijk niet praten en ik snap dat best. Ik loop terug naar het raam en spring in één keer terug naar binnen. Ik laat me op mijn bed vallen en begin dan maar naar muziek te luisteren. Deze relatie gaat dus niet werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Head Boy
    "Geen idee," zei Marie en haalde haar schouders op. "Momenteel heb ik niet echt het fut, of de vrienden, om plannen te maken." Noah keek Marie aan en opende zijn mond om wat te zeggen maar klapte die toen weer dicht. Vervolgens ging hij staan en glimlachte naar Marie. "Dat is niet waar. Je hebt mij." Noah gooide zijn deads naar achteren en stak zijn hand uit naar Marie. "Kom op, laten we iets leuks doen. Deze plaats is zo saai als wat."

    |Sorry it is short. )'; |


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [Is Dan op Tyler?]


    This ^-^
    Dat zou nogal wreed zijn aangezien Tyler de groepen gescheiden wil houden en Dan nu een kinda Geek is (;


    kindness is never a burden.

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totties || Headgirl
    Noah glimlachte naar Marie en stond op. "Dat is niet waar, je hebt mij." Hij stak zijn hand uit en gooide zijn haar naar achteren.
    "Kom op, laten we iets leuks doen. Deze plaats is zo saai als iets," voegde Noah toe.
    Marie probeerde zwakjes te glimlachen, en nam dan toch met een beetje tegenzin Noahs hand vast, waarna ze zichzelf overeind trok.
    "Wat wil je dan gaan doen?"


    help