• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zal morgenochtend vroeg nog reageren :) moet nu gaan slapen 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    'Je kan gewoon blijven,' zeg ik dan ietsje harder. 'Ik eh, leg gewoon mijn gitaar weg en je zal nergens last van hebben.' Ik buig voorover en schuif mijn gitaar weer voorzichtig onder het bed. 'Sorry,' zeg ik als hij zegt dat hier net zo min te doen is als in de rest van de school. 'Ik ben niet echt een goede gesprekspartner.' Mijn blik is neergeslagen en ik draai met de ring rond mijn vinger.

    Leslie Day
    Jake streelt weer over mijn slipje, maar hij doet het rustig dus ik kan het langzaam verwerken. Alsnog hoor ik om de seconde door mijn hoofd, hoer, slet, teef. Hoer, slet, teef. Misschien ben ik dat ook wel echt. Automatisch open ik mijn mond als Jake over mijn onderlip likt. Nate drong gewoon mijn mond binnen, maar Jake vraagt om toestemming. Zie je wel, slet, daarom houd ik van Jake. Niet van Nate. Mislukking. Ik hou van Jake. Teef.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik merk dat ze er niet helemaal bij is. Ik stop en kijk haar nadenkend aan.
    'Wat is er? Je kan me alles zeggen.' zeg ik zachtjes en laat me naast haar vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake verbreekt de kus en kijkt me dan nadenkend aan. Ik kijk terug naar hem, want waarom is hij gestopt? Maar dan zegt hij min of meer al de reden. 'Er is niet echt iets,' zeg ik dan en glimlach eventjes naar hem. 'Ik wil gewoon dat het goed gaat. Dat ik niet ergens aan terugdenk.' En met ergens aan terugdenken bedoel ik aan wat er gebeurt is bij Nate. 'Meer is het niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Misschien moeten we dan wat wachten.' zeg ik zachtjes.
    Ik trek haar tegen me aan en druk een kus op haar wang. 'En het rustig aandoen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik na wat Jake zegt. Ik denk dat het inderdaad beter is, maar of ik ooit die woorden uit mijn kop kan krijgen is echter nog de vraag. 'Weet je. Of jij kleedt je nu ook uit, of ik kleed me aan,' zeg ik met een klein lachje, een beetje een ander onderwerp overgaan. Ik lig hier in mijn beha en slipje en Jake heeft nog alles aan. Zoals gewoonlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes en kleed me uit tot op mijn boxer. Ik trek haar dan tegen me aan voor een knuffel.
    Ik glimlach naar haar en veeg een lok haar uit haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik was even vergeten hoe fijn ik het vond, om gewoon te knuffelen, maar nu weet ik het weer. Ik sla mijn armen ook om Jake heen en kijk naar hem op. Hij glimlacht naar me en strijkt een lok uit mijn gezicht. 'Waar heb ik jou aan verdient,' vraag ik dan zachtjes aan hem, want ik weet het niet. Jake is veel te goed voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk even zachtjes mijn lippen op de hare. 'Ik zou die vraag moeten stellen.' zeg ik zachtjes tegen haar dan.
    Ik leg het deken iets over ons heen zodat ze het niet koud krijgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even drukt Jake zijn lippen op die van mij en proef ik de smaak ervan. Ik houd van zijn lichaamsgeur, zijn smaak, hem. 'Nee, dat moet je niet,' zeg ik met een scheve glimlach. 'Het enige wat jij moet is je perfecte zelf blijven.' Ik teken kleine figuurtjes met mijn vinger op zijn borstkas. Het voelt prettig als het deken over ons heen ligt. Dan ben ik minder naakt en zijn de littekens en mijn bevuilde lichaam minder zichtbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben lang niet perfect maar dank je.' glimlach ik en ontspan door haar vinger.
    Ik kijk haar aan met een liefdevolle blik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Graag gezegd, aangezien ik het meen,' zeg ik naar waarheid. Jake werpt me een liefdevolle blik toe en ik voel me warm worden vanbinnen. Ik kijk met liefde naar hem terug en zucht dan een keer. 'We krijgen samen gewoon een kind,' zeg ik dan. Ik weet namelijk dat Jake er echt heel erg blij mee is, ik ben er ook blij mee, natuurlijk, maar voor Jake was dit echt heel erg belangrijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn glimlach word breder als ze begint over ons kindje. 'Ja het is gewoon geweldig, alsof ik nog aan het dromen ben.' glimlach ik en kijk naar haar buik. Zachtjes leg ik mijn hand terug op mijn buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake straalt gelijk helemaal, van binnen en van buiten. Zie je wel, zo kan ik toch niet mijn bedenkingen aan hem vertellen? 'Dit is toch echt de realiteit,' zeg ik glimlachend tegen hem. Hij legt zijn hand weer op mijn buik en ik bedenk me dat ik nu ook wel weer dik zal worden. Dat was een verschrikkelijk ding. 'Wanneer gaan we het de andere vertellen?' Vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Als we het helemaal zeker weten en het moet voor het echt te zien is natuurlijk.' glimlach ik.
    Ik druk terug een kusje op haar lippen en haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'