• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoe bedoel je zeker weten?' Vraag ik aan Jake en kijk hem vragend aan. Het is toch zeker dat ik zwanger ben? Dat heeft zijn tante vastgesteld. Dat het ook te zien is.. Bedoelt hij dan een dikke buik of een echofoto?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zeker weten dat er niets mis kan gaan.' zeg ik zachtjes en mijn glimlach verflauwt even.
    'Maar dat zal het zoiezo zijn, ik laat ons kindje niets overkomen.' verzeker ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ben je er bang voor, dat er iets misgaat?' vraag ik aan Jake en kijk hem aan. Zijn glimlach is verflauwt en dat bevestigd eigenlijk mijn vraag al. 'En dat weet ik, dat je het kindje niets laat overkomen,' zeg ik met een glimlach. Mijn hand ligt stil op zijn borstkas en ik voel zijn hart kloppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar. 'En ik laat jouw niets meer overkomen.' zeg ik zachtjes.
    Ik zou voor haar een kogel opvangen of in ons geval : een sterrenshot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ideaaaaa ^^

    Je wilt toch ruzie tussen Jake en Les? :3

    Wat als Jake heel verstikkend gaat doen? Continue bij Leslie wil zijn, zodat hij haar en de baby kan beschermen?

    Dan krijgen ze ruzie en dan gooit Les er nog een paar gemene dingen uit en dan tada (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [okee xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt zachtjes dat hij me niets meer laat overkomen en ik glimlach maar gewoon, want ik heb geen idee op welke manier hij dat precies bedoelt. 'Begrijpelijk, maar wees maar niet bang,' zeg ik en ik druk nog een kus op zijn lippen. Het is fijn om zo lekker in bed te liggen, want vanochtend werd ik redelijk vroeg wakker door het overgeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek haar dichter tegen me aan en sluit mijn ogen even.
    Het is fijn om gewoon zo te liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik blijf bij hem liggen. Ik kijk een beetje om me heen en zucht een keertje, want ik verveel me. Dit weet ik nog wel van mijn vorige zwangerschap. Eerst verveel ik me, dan ga ik teveel nadenken en uiteindelijk draai ik door. Laten we het dit keer houden op alleen vervelen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zullen we in de Jacuzzi gaan?' stel ik voor aangezien we ons nog alle 2 niet gedoucht hebben.
    Ik kijk haar vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja hoor, dat is goed,' zeg ik dan me een glimlach. Tenminste iets te doen zo. Ik druk nog een kus op zijn mondhoek en kruip dan het bed uit. Ik loop naar de badkamer en wenk naar Jake. Ik kijk achterom naar hem en ik grinnik zachtjes. Heupwiegend loop ik verder en ik laat de deur naar de badkamer open. De littekens op mijn armen zijn te zien, maar ik denk er gewoon expres niet aan. Ik begin me van mijn ondergoed te ontdoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik volg haar en doe mijn boxer uit.
    Ik leg de Jacuzzi aan en de bubbels en stap het water in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Nu zie je een klein meisje die aan het spelen is op het kerkhof, het babytje van daarnet zeker die opgegroeid is. Lily noemt een oude vrouw haar. Nu is het rustig, de nieuwe verloofde van haar vader komt toe en heeft het meisje een hondje en zo gaat het verder, nog niets ergs dus.

    Axton
    Ik legde mijn voeten op tafel, terwijl ik haar stevig bleef vasthouden.
    Ik keek af en toe naar haar, maar nu was het nog zo erg niet, dus volgens mij zou ze het nog wel aan kunnen. Zacht drukte ik een kus op haar kruin en keek weer verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Huwelijk, Lily loopt naar haar "moeder" haar kamer en kijkt wat rond. Verstopt zich onder het bed als de oude vrouw haar zoekt. Je ziet hoe de vrouw zoekt en hoe een kast plots opengaat met en spiegel in. Ik voel dat er iets gaat misgaan. De vrouw loopt naar de kast en kijkt in de spiegel, er verschijnt een wit licht en de vrouw begint te krijsen. Ik verstop mijn hoofd in Axton's schouder en kijk even op. Ik zie de vrouw morsdood neervallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake doet de jacuzzi aan en ik stap erin met Jake. Het is lekker warm en de bubbels zorgen ervoor dat ik ervan kan genieten. Ik ga dicht bij Jake zitten en zucht een keertje. 'Dit is heerlijk zo,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.