• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik sla mijn arm beschermend om haar heen en druk een kus terug op haar wang.
    'Ik ben daar helemaal mee eens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wreef zachtjes over haar arm, terwijl ik verder naar de film keek.
    Het was een best goeie eigenlijk. Een sprookje omgevormd tot horrorfilm. Ik wist weer waarom ik hem had opgenomen....


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ontspan iets door zijn hand die over mijn arm wrijft en kijk dan weer verder. Ze is nu ouder en de stiefmoeder is in verwachting. Er is een feest en de vader danst met Lily als de stiefmoeder plots ineenkrimpt en een miskraam krijgt zonder dat ze het zien. Als ze het doorhebben is het te laat. De stiefmoeder haat Lily nu. De spiegel vertelt haar dat ze Lily's hart nodig heeft en daarmee haar kind kan redden. Ik kijk met grote ogen naar het scherm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. Jake slaat zijn arm om me heen en ik leg mijn hoofd tegen hem aan. 'Hm,' zeg ik dan. 'Dit moeten we eigenlijk vaker doen. Het ligt of eigenlijk zit wel lekker zo.' Ik houd gewoon mijn onderarmen onderwater, zo ziet hij in ieder geval die littekens niet. Alleen die op mijn bovenarmen zijn nog te zien zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke moet ik onthouden: vaker in de Jacuzzi gaan als Leslie niet in een pesterige beu is.' Dat laatste zeg ik er expres bij aangezien we beiden weten wat er de vorige keer gebeurt is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even denk ik terug aan de vorige keer en glimlach dan een beetje. 'Dat was je eigen schuld,' zeg ik dan gewoon simpel. Oké, ik was hem aan het pesten, maar het is makkelijker om Jake de schuld te geven. 'En wat niet is kan nog komen.' Ik sluit mijn ogen en ontspan me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grijns. 'Vergeet niet dat ik heel hetzelfde kan doen.'
    Ik kijk naar haar gesloten ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ja, dat kan hij best. 'Alsof je het zou winnen, ik negeer je dan gewoon,' zeg ik met een glimlach. Ik weet niet of hij die ziet, aangezien ik zelf met gesloten ogen nog steeds lig. Ik haal een hand door mijn haar en blijf zo lekker bij Jake zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal een wenkbrauw op en laat het gewoon warmer worden bij haar.
    Zonder dat ze het merkt, om de zoveel tijd, iets warmer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt niets meer, maar het maakt me ook niet zoveel uit. De stilte die ons omringt, op het geborrel van het bad na, is fijn. Als ik niet oppas kan ik zo in slaap vallen. Ik ga verliggen en slaak een tevreden zuchtje. Het bad is lekker warm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Een stiekem glimlachje staat op mijn gezicht en ik maak het nog wat warmer.
    Ik zorg terug dat ik gewoon kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Het werd wat kouder in de ruimte en ik maakte het snel wat warmer. Misschien was de verwarming uit gevallen of zo.
    Ik had geen zin om er iets aan te doen nu meteen en zorgde gewoon dat de kamer van de kindjes en de woonkamer warm was. Ik liet een dekentje verschijnen en legde het over ons heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach dankbaar naar Axton en kijk terug naar het scherm. Lily rijd met haar paard door het bos en plots staat daar haar nonkel -de broer van haar stiefmoeder- hij is stom en wil haar doden. Ze rent weg, hij achtervolgt haar. Ze kan ontsnappen door hem in zijn maag te trappen en valt in een gat, een grot. Ze loopt de grot door en komt terug in een bos terecht. Ze rent en rent. Dan zie je Gustaf, die nonkel, een varken dood slaan met een steen en het hart er uitsnijden. Wat later vertrekt mijn gezicht van weerzin. De stiefmoeder snijd het hart in stukken en stop het stiekem in de pot met vlees voor het eten van die avond. 'Iewl.' mompel ik. Ik zie hoe het bericht gegeven word dat Lily verdwenen is en zie dan Lily een oude ruïne inrennen.

    [lol veel beschrijving over de film, sorry daarvoor maar ben er net naar aan het kijken xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na verloop van tijd begin ik het warmer te krijgen en ik open even mijn ogen om naar Jake te kijken, met hem lijkt niets mis te zijn. Ik schrijf het gevoel af aan de zwangerschap, aangezien Jake nergens last van heeft. 'Het is warm,' zeg ik dan. 'Zal wel met de zwangerschap te maken hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hormonen misschien?' Dat worden een paar leuke maanden alleszins.
    Ik leg mijn hoofd op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'