• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nee nergens pijn.' glimlach ik lichtjes en duw me terug recht. Ik kruip terug naast haar.
    'Waar schrok je van?' vraag ik haar dan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cameron 'Cam' Flow
    Toen het stil was liep ik de kamer binnen, maar ze was al weer begonnen met een nieuw liedje,
    'You gotta stand for something or you'll fall for anything
    You gotta stand for something or you'll fall for anything
    Before they bring you down
    Cos Girl they'll bring you down, down, down'

    Zonder dat ik er erg in had zong ik het laatste stukje mee, ik hielt van the script. 'Sorry.. Ik ga wel weer' zei ik vervolgens en maakte aanstalten om de kamer weer uit te lopen


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake kruipt naast me terug en vraagt waar ik geschrokken van ben. Ik slik een keer en kijk naar beneden. Dan steek ik mijn armen uit met de littekens in zicht. Het is mijn eigen schuld dat ik ze heb, maar toch kan ik er niet tegen nu. Dat ik zoiets gedaan heb. Dat Jake ze misschien wel lelijk vindt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Oh.. we kunnen nog iets anders opzetten?" stelde ik voor.
    Ik zou haar wel beschermen, maar ik wou ook niet dat ze deze nacht nachtmerries kreeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zucht als ze haar handen uitsteekt. Ik heb het al gezegd maar misschien gelooft ze me niet. Ik pak haar armen vast en druk 2 kusjes op beide armen, waar de littekens zitten en dan eentje op haar lippen.

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kijk wel weg, of verstop me.' mompel ik zachtjes en berg mijn hoofd achter zijn schouder op aangezien er niet veel te verstoppen valt hier. Geen kussen, niets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "De hele film lang?" vroeg ik toen.
    "Het is niet moeilijk om nu nog een andere film te kiezen." haalde ik mijn schouders op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam' Flow
    Toen het stil was liep ik de kamer binnen, maar ze was al weer begonnen met een nieuw liedje,
    'You gotta stand for something or you'll fall for anything
    You gotta stand for something or you'll fall for anything
    Before they bring you down
    Cos Girl they'll bring you down, down, down'

    Zonder dat ik er erg in had zong ik het laatste stukje mee, ik hielt van the script. 'Sorry.. Ik ga wel weer' zei ik vervolgens en maakte aanstalten om de kamer weer uit te lopen


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Nee enkel als het vies is.' zeg ik met een klein lachje en druk een kusje op zijn wang. Ik kijk terug naar het scherm. Nu zal het wel nog gaan in het begin zeker.
    Ik kijk naar het scherm en zie dan de vrouw die onder het bloed zit en geen adem meer krijgt. Haar man moet van haar het kind redden en snijd haar buik open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ik ga helemaal op in het zingen en gitaar spelen en ik glimlach erbij. Dit is iets om vrolijk van te worden. Ik schrik op als ik ineens nog een stem hoor en kijk dan opzij. Het liedje speel ik af en het is Cam die meezong. Mijn wangen zijn felrood gekleurd en hij maakt aanstalten om weg te gaan. 'Hoe lang stond je er al?' Vraag ik dan zacht. Mijn volume is weer teruggenomen. 'En dit is ook jouw kamer,' zeg ik er nog bij.

    Leslie Day
    Jake verbaast me door mijn armen beet te pakken. Ik kijk daardoor op naar hem en zie dat hij kusjes drukt op mijn littekens. Op elke twee. Daarna kust hij me en na even kus ik hem terug. Jake kijkt door de littekens heen, hij veroordeelt me er niet om. Ik ga weer op in de kus en ik trek Jake weer iets meer naar me toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar rustig terug en streel terug zachtjes over haar knie en haar bovenbeen.
    Ik wil niet snel gaan, we hebben tijd genoeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek rustig naar tv, maar lette ook op haar, zodat ik het zou zien als het te erg werd.
    Ik trok haar wat dichter tegen me aan en drukte een kusje op haar kruin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij doet het rustig aan, wat ik fijn vind. Dit is namelijk de eerste keer dat ik weer ga vrijen met hem nadat... nadat ik bij Nate verkracht ben. Ik weet niet of ik het fijn ga vinden zo, maar dan bedenk ik me dat ik het met Nate ook fijn vond. Ik ben een slet. Zie je wel. In gedachten schreeuw ik het uit, maar in werkelijkheid kus ik Jake gewoon zachtjes terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Nu zie je een klein meisje die aan het spelen is op het kerkhof, het babytje van daarnet zeker die opgegroeid is. Lily noemt een oude vrouw haar. Nu is het rustig, de nieuwe verloofde van haar vader komt toe en heeft het meisje een hondje en zo gaat het verder, nog niets ergs dus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Ik ga helemaal op in het zingen en gitaar spelen en ik glimlach erbij. Dit is iets om vrolijk van te worden. Ik schrik op als ik ineens nog een stem hoor en kijk dan opzij. Het liedje speel ik af en het is Cam die meezong. Mijn wangen zijn felrood gekleurd en hij maakt aanstalten om weg te gaan. 'Hoe lang stond je er al?' Vraag ik dan zacht. Mijn volume is weer teruggenomen. 'En dit is ook jouw kamer,' zeg ik er nog bij.


    Cam
    'weet ik, maar het lijkt erop dat je liever alleen bent.' andwoord ik en draai me om, 'En ik heb hier toch net zo min te doen als in dej rest van de school.' zeg ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik streel terug zachtjes over haar slipje, gewoon over de stof.
    Ik kus haar nu even gewoon en laat mijn tong dan na een tijdje over haar onderlip glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'