• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Livia Moore
    Ik begin licht te stamelen als hij vraagt of ik meega naar de kantine. 'I-ik?' Zeg ik dan, als een heel dom antwoord. Ik word van de wijs gebracht door zijn vraag en zijn mooie blauwe ogen. Ik kijk naar beneden en schud dan mijn hoofd. 'Nee, ik blijf hier,' weet ik dan uit te brengen. Ik kijk Cam niet meer aan en pak mijn laptop dan van mijn nachtkastje en begin daar een internetpagina op te openen. Zo hoef ik hem niet aan te kijken.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Potjandorie

[ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 18:23 ]

Jaimes schreef:
    (...)

Op die foto zag Tim er best wel jong uit.

Lawl. Weet je, Ellie, Tim heeft een komkommer.
    En die is enger dan Mitshy haar komkommers -wbw-

... OKAY, JIJ WINT. IK GA GEWOON NOOIT EEN VRIEND KRIJGEN.

Don't be like the rest of them, darling

WillNotLearn schreef:
    (...)

... OKAY, JIJ WINT. IK GA GEWOON NOOIT EEN VRIEND KRIJGEN.

HAHAHAHAHAHA.

Ellie, dear, het was een grapje <3

Tim is gewoon Tim en je vindt die komkommer heus niet zo eng. En trouwens, je bent veertien, daar krijg je nog lang niet mee te maken c:

Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Ik begin licht te stamelen als hij vraagt of ik meega naar de kantine. 'I-ik?' Zeg ik dan, als een heel dom antwoord. Ik word van de wijs gebracht door zijn vraag en zijn mooie blauwe ogen. Ik kijk naar beneden en schud dan mijn hoofd. 'Nee, ik blijf hier,' weet ik dan uit te brengen. Ik kijk Cam niet meer aan en pak mijn laptop dan van mijn nachtkastje en begin daar een internetpagina op te openen. Zo hoef ik hem niet aan te kijken.

Cameron 'Cam' Flow
    'I-ik?' Vraagt ze, en ik knik. Maar ik betwijfel of ze dat nog gezien had aangezien we weer naar beneden keek en haar hooft schudde. 'Nee, ik blijf hier,' Andwoord ze dan en ze pakt haar laptop. 'Oke, als je honger hebt wil ik wel wat voor je meenemen?' Vraag ik haar dan.

Livia Moore
    Kan hij niet gewoon weg gaan? Dan voel ik me veel beter op mijn gemak. Ik slik een keer en ben verbaasd door zijn vraag. Toch blijf ik gefocust op mijn laptop. 'Nee, dank je, ik heb geen trek,' antwoord ik zacht. Waarom biedt hij dat aan? Hij kent me niet eens, doet hij dat bij ieder meisje? Vast wel. Misschien haalt hij wel een grapje met me uit. Dat hij het leuk vindt om me straks onderuit te halen of te bekogelen met voedsel of wat dan ook.

Jaimes schreef:
    (...)

HAHAHAHAHAHA.

Ellie, dear, het was een grapje <3

Tim is gewoon Tim en je vindt die komkommer heus niet zo eng. En trouwens, je bent veertien, daar krijg je nog lang niet mee te maken c:

.. Nee je wilde me bang maken x'D

x'D Maar komkommers zijn vies. En trouwens, ik blijf toch forever alone

Als jij forever alone blijft, dan ik ook :3

Ik heb trouwens seizoen 1 af van TVD ^^

Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Kan hij niet gewoon weg gaan? Dan voel ik me veel beter op mijn gemak. Ik slik een keer en ben verbaasd door zijn vraag. Toch blijf ik gefocust op mijn laptop. 'Nee, dank je, ik heb geen trek,' antwoord ik zacht. Waarom biedt hij dat aan? Hij kent me niet eens, doet hij dat bij ieder meisje? Vast wel. Misschien haalt hij wel een grapje met me uit. Dat hij het leuk vindt om me straks onderuit te halen of te bekogelen met voedsel of wat dan ook.

Cameron 'Cam' Flow
    'Nee, dank je, ik heb geen trek,' Andwoord ze zacht, 'Okey' Zeg ik voordat ik de kamer uitloop en de deur achter me dicht doe. Op mijn weg naar de kantine houd ik me bezig met een soort kleine energie bal ten grote van een knikker die ik tussen mijn vingers door laat vliegen en ik in mijn hand houd als ik de kantine binnenloop. Daar pak ik wat te eten en leg dat op een dienblad en ga dan naar buiten om daar te gaan zitten eten, gewoon op een plek waar niemand me echt kon zien zodat ik nog wat kon oefenen. Ten eerste lied ik de lucht om me heen warm worden, zodat ik het niet koud had. Dit mislukte de eerste keer maar lukte gelukkig de tweede. Ik nam een hap van mijn eten.

Jaimes schreef:
    Als jij forever alone blijft, dan ik ook :3

Ik heb trouwens seizoen 1 af van TVD ^^

Nee, dan vind jij een vriend. Word je verlieft. Ga je trouwen en ga je dood.
    Ik zit alleen in een huis, word oud en ga dood.

Goedzo ^^ Je moet snel doorkijken x'D De aflevering waarop ik nu zit te wachten lijkt me echt zo leuk..

Lol. Als ik een vriend krijg dan jij ook :3

Damn, mijn. Hande zijn koud.

Ik ga verder met gs. Kan miss af en toe reagreeeee. x

Livia
    Hij zegt nog een 'Oké' en verdwijnt dan. Ik hoop maar voor hem dat hij de kantine kan vinden. Nu ga ik naar de pagina waar ik daadwerkelijk heen wilde, Tumblr. Hier ben ik een onbekend meisje, waar niemand weet dat ik het ben. Veilig dus. Ik plaats er dingen op die ik zelf meemaak.
    Dear Followers,
    Normaal dan lees je boeken en dan wil je dat zulk soort dingen je overkomen. Een leuke jongen met prachtige blauwe ogen die onverwachts op school komt en ook heel toevallig bij je op de kamer ligt. Volgens mij blijft het bij een boek...
    Love.

Elliieeeeee?

}mijn topics{

“To live will be an awfully big adventure.”

Jaimes schreef:
    Livia
    Hij zegt nog een 'Oké' en verdwijnt dan. Ik hoop maar voor hem dat hij de kantine kan vinden. Nu ga ik naar de pagina waar ik daadwerkelijk heen wilde, Tumblr. Hier ben ik een onbekend meisje, waar niemand weet dat ik het ben. Veilig dus. Ik plaats er dingen op die ik zelf meemaak.
    Dear Followers,
    Normaal dan lees je boeken en dan wil je dat zulk soort dingen je overkomen. Een leuke jongen met prachtige blauwe ogen die onverwachts op school komt en ook heel toevallig bij je op de kamer ligt. Volgens mij blijft het bij een boek...
    Love.

Cameron 'Cam' Flow
    'I hear the angels talking talking talking
    Now I'm a dead man walking walking walking
    I hear the angels talking talking talking
    Now I'm a dead man

I see you standing there but you're already gone
    I'm holding your hand but you're barely holding on
    I'm kissing your lips but it just don't feel the same
    Am I dead there now, left living with the blame
    Oh I hear the angels talking talking talking
    Now I'm a dead man walking walking walking

Already broken, already gone
    Already know you're moving on
    I'm a breathing, talking
    Dead man, walking
    Already see it, in your face
    Already someone, in my place
    I'm a breathing, talking
    Dead man, walking'

Zong ik zachtjes terwijl ik mijn handen tegenelkaar aandrukte en er een vlam tussen liet verschijnen toen ik ze weer opende en die zo hielt toen ik ze weer dichtdeed. Ik voelde niets van de flam.

[ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:19 ]