• ik heb vrijdag afgesproken met een hele aardige jongen om wat te gaan drinken bij mij thuis en dan een film kijken en op facebook waren er soms wel signalen dat hij mij wel zag zitten en ik vind hem ook leuk, (O,godwhyhetklinktalseenofander12jarigeforumtopic) Maar sinds die vrijdag praat het allemaal een beetje stroef van zijn kant en ik heb geen idee wat ik eigenlijk moet verwachten. Ik heb ook gewoon stress om het feit, ook als er niets gebeurt, dat het iets is en ik ben bang dat er dan dingen veranderen en ik ben bang dat ik alles ga verpesten en ik denk nu de hele tijd van ja beter zeg ik af, want dan verandert er niets en blijft alles bij het oude.
    Ik ben gewoon een oude stresskip, maar dit moest ik even kwijt.


    SLOAN.

    Als een leuke jongen met je wil afspreken, moet je daar zeker geen nee tegen zeggen. Een beetje gezonde spanning is oké. Denk niet te ver vooruit en laat het gewoon over je heen komen. Geniet ervan!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Als een leuke jongen met je wil afspreken, moet je daar zeker geen nee tegen zeggen. Een beetje gezonde spanning is oké. Denk niet te ver vooruit en laat het gewoon over je heen komen. Geniet ervan!

    This.


    •*• Lululu •*•

    Capricious schreef:
    Als een leuke jongen met je wil afspreken, moet je daar zeker geen nee tegen zeggen. Een beetje gezonde spanning is oké. Denk niet te ver vooruit en laat het gewoon over je heen komen. Geniet ervan!


    Bad decisions make good stories.

    haha ik heb mijn vriendje gekregen met veel geduld en doorzettingsvermogen want die gesprekken liepen ook niet altijd lekker omdat hij zo droog is in chat of sms.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque