• Ik had een vraag,
    Ik heb een verhaal geschreven en ben er ook trots op. (A) (geen ego.. toch?!)
    Mijn vriendin zet hem op haar account. juliaSTORY.
    Maar het is dus mijn quiz.
    Ze zegt de hele tijd, mijn vriendin gemaakt, maar ze noemt mijn naam niet en pronkt ermee op ql.
    Waarom niet op mijn account? Niemand boeit mijn account volgends mij, ik heb zelf wel een zelf gemaakte quiz op mijn account staan, maar niemand maakt-ie.

    Is het raar als iemand met mijn quiz pronkt?
    en dat ze geen naam noemt?
    :O Want ik weet het niet.

    Nee,want Julia is lief x]


    Lalalalalalalala.

    Nee dat is flauwkul,maar waarom zegt ze je naam dan niet gewoon?Om mensen te laten denken dat zíj degene is die zo goed schrijft?Da's best gemeen van d'r als dat zo is...


    Lalalalalalalala.

    Okee. :D
    Maar zo'n gassie zij dat dat raar was.. xD

    Nee dat is flauwkul,maar waarom zegt ze je naam dan niet gewoon?Om mensen te laten denken dat zíj degene is die zo goed schrijft?Da's best gemeen van d'r als dat zo is...


    Jaa, daarom ook, ze kan dan toch gewoon zeggen dat ik hem gemaakt heb?! .. :|

    Ja inderdaad,anders spreek je haar er een keertje op aan?


    Lalalalalalalala.

    Ja inderdaad,anders spreek je haar er een keertje op aan?


    Jaa, dat doe ik dan wel. (Ze is mijn vriendin in RL.)
    Ze zit nu op skool, ik niet ben ziek.. :|
    Ik zit nu nog steeds het verhaal te typen op word. xD

    Eeh, wil je misschien mijn andere verhaal die bestaat uit drie delen maken? op deze account van mij?
    Dan zou ik zo de site sturen.. xD

    Ja die maak ik wel even hoor,maar waarom zegt ze dan niet dat die van jou is en waarom moet ie persé op HAAR profiel?


    Lalalalalalalala.

    http://www.quizlet.nl/quiz/203528/-je-blijft-voor-altijd-bij-me-in-mijn-hart-l--1/

    geen idee waarom ze dat niet zegt,
    En op haar profiel vond ik wel goed. (omdat ik dacht dat zij dat wel zeggen zou) Want niemand maakt mijn quizzen.. daarom is mijn quiz nog bijna niet gemaakt.. geen reacties enz.
    en omdat ik eerst niet echt meer op ql zit.. maar nu word het weer verslavend. xD

    Danke dat je hem maken wilt. :D

    Oh my god ik heb hem net gemaakt,serieus té mooi.Moet je mijn reacties maar kijken<33


    Lalalalalalalala.

    okee, bedankt. (L)