• Het klinkt mischien zo stom, maar ik voel me zo kut. We gaan met een paar klassen naar Amerika enzo, en ik en mijn vriendinnen Mirthe en Sara wouden iets doen voor de bonte avond. Wij (Me and S.) dachten gelijk aan brick by boring brick, het liedje van Paramore. Wij vonden die clip zomooi, dus wij dachten, we maken hem na in cabaret. Mirthe vond het ook goed enzo, komt ze als we hem helemaal afhebben met; 'Ja ik vind het toch niet zo leuk.' Wij helemaal boos, dr schoen naar buiten gegooit, sleutel naar buiten, zij erachteraan, deur dicht. Sorry hoor, maarhoebedoel je 'Bitch.' Ik kan het mischien niet helemaal goed overbrengen, maar ik haat haar en heel mijn bonte avond is verpest. Heeft iemand dit ook meegemaakt??


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    first of all, paramore ftw!
    second jeeeezus.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Je denkt, ik open meteen 3 topic's
    Warom is ze nou meteen een bitch? Ze geeft haar mening tog gewoon, als ze het resultaat niet zo goed vind kan dat tog.
    en eignelijk vind ik het niet kunnen haar meteen eruit te gooien, met schoenen en sleutels er achteraan., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    dat vind ik toch een beetje overdreven..
    nou ja ik was er niet bij , ze kan het ook heel grof gezegd hebben.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rugzak schreef:
    Je denkt, ik open meteen 3 topic's
    Warom is ze nou meteen een bitch? Ze geeft haar mening tog gewoon, als ze het resultaat niet zo goed vind kan dat tog.
    en eignelijk vind ik het niet kunnen haar meteen eruit te gooien, met schoenen en sleutels er achteraan., ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rugzak schreef:
    Je denkt, ik open meteen 3 topic's
    Warom is ze nou meteen een bitch? Ze geeft haar mening tog gewoon, als ze het resultaat niet zo goed vind kan dat tog.
    en eignelijk vind ik het niet kunnen haar meteen eruit te gooien, met schoenen en sleutels er achteraan., ;x


    ailoveejoee.

    Rugzak schreef:
    Je denkt, ik open meteen 3 topic's
    Warom is ze nou meteen een bitch? Ze geeft haar mening tog gewoon, als ze het resultaat niet zo goed vind kan dat tog.
    en eignelijk vind ik het niet kunnen haar meteen eruit te gooien, met schoenen en sleutels er achteraan., ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Serieus, Wie is er nou de bitch? Misschien had ze het lied eerst niet gehoord en nadat ze hem gehoord had vond ze hem misschien wel niet leuk. Dat kan. Maar dat jullie haar sleutels en schoenen naar buiten gooien en dan meteen de deur dichtgooien vind ik echt gemeen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze was nogal grof, en ze begon mijn vriendin te slaan. En dan pik je dat niet, als je mijn vriendin ziet. Zij begon op haar arm te slaan en zij heeft daar sindskort brandwonden.

    Gelijk 3? Sorry.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Oké dat is dan weer gemeen van haar, maar als je haar niet in huis wilt hebben, zeg het gewoon en stuur d'r weg. Maar met het gooien van haar spullen, en d'r dan zo buitensluiten verlagen jullie je alleen maar naar haar niveau.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Oké dat is dan weer gemeen van haar, maar als je haar niet in huis wilt hebben, zeg het gewoon en stuur d'r weg. Maar met het gooien van haar spullen, en d'r dan zo buitensluiten verlagen jullie je alleen maar naar haar niveau.


    Tjaa, daar heb je wel gelijk in. Maar dat kind ging helemaal door het lint, en ik zweer je, ik vind mijn vriendin even belangrijker dan een schoen en een sleutel.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Sinas schreef:
    (...)

    Tjaa, daar heb je wel gelijk in. Maar dat kind ging helemaal door het lint, en ik zweer je, ik vind mijn vriendin even belangrijker dan een schoen en een sleutel.

    Daarom zeg ik ook: zeg het gewoon en stuur d'r weg.
    Jullie hebben beide wel iets gemeens gedaan, dus jullie zitten beide wel fout. Zij had je vriendin niet mogen slaan, en jullie hadden d'r spullen niet naar buiten mogen gooien en vervolgens de deur dicht gooien.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Daarom zeg ik ook: zeg het gewoon en stuur d'r weg.
    Jullie hebben beide wel iets gemeens gedaan, dus jullie zitten beide wel fout. Zij had je vriendin niet mogen slaan, en jullie hadden d'r spullen niet naar buiten mogen gooien en vervolgens de deur dicht gooien.


    Jaa, je hebt gelijk.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Sinas schreef:
    Ze was nogal grof, en ze begon mijn vriendin te slaan. En dan pik je dat niet, als je mijn vriendin ziet. Zij begon op haar arm te slaan en zij heeft daar sindskort brandwonden.

    Gelijk 3? Sorry.

    alsnog vind ik niet dat je met iemands spullen kan gaan gooien.
    zet haar dan net zoals Rose zegt gewoon je huis uit.
    en mag ik vragen warom ze ging slaan? daar zou ze vast ook wel de reeden voor gehadhebben tog ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    alsnog vind ik niet dat je met iemands spullen kan gaan gooien.
    zet haar dan net zoals Rose zegt gewoon je huis uit.
    en mag ik vragen warom ze ging slaan? daar zou ze vast ook wel de reeden voor gehadhebben tog ?


    Kweet niet wat haar reden was. Ze was al opgefokt, want dr vriendje had het uitgemaakt.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Sinas schreef:
    (...)

    Kweet niet wat haar reden was. Ze was al opgefokt, want dr vriendje had het uitgemaakt.

    Nou kijk eens aan, daar heb je de reden al.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3