• Oke, als je denkt "nee niet weer een zeik topic" en zelf gaat zeiken van 'Ja god flikker op met jullie kut verhalen ik heb ok zo mijn problemen' Kan je beter maar weg gaan..

    Naja, nou net zaten mijn broer en moeder alweer ruzie te maken. Meestal verlaat ik de kamer dan ook altijd. Maar dit keer kon ik er niet langs omdat mijn broer voor de deur stond. En ze aten maar te schreeuwen en alles. Ik kon er gewoon niet meer tegen. En elke keer gaat over hetzelfde. Door hem is gewoon heel mijn leven verneukt, en ik was helemaal blij vandaag komt hij thuis ben ik gelijk weer down. En toen moest ik weer eten maken dus hij weer boos worden om niks. Toen bleken de boxen van de computer niet te doen, want je hoorde geen bas werd hij boos op mij. Toen zei ik 'Ja maar ik heb niks gedaan.' Schreeuwt hij weer 'nee jij doet nooit wat.' en toen schold hij me weer helemaal uit. En ik word er gewoon gek van. Hij scheld me ook gewoon altijd uit, en zegt dat ik super lui ben en alles. En meerdere mensen hadden ook al gezegt dat ik hem moest negeren maar dat gaat nogal moeilijk. Ik ben wel al blij dat ik morgen weg gaan. Maar het irriteert me, want door hem zitten me moeder en ik in moeilijke tijden. Hij heeft er ook last van, maar het is gewoon allemaal zijn schuld. Hij gooit ons de schulden in en waar ik helemaal niet tegen kan is dat dan mensen mij verwend noemen en dat ik super rijk ben terwijl ik echt geen moer heb. Ik snap het gewoon niet, en ik mag ook nooit eens gelukkig zijn of zo. Ik woon ook nog eens in een kut buurt. En ik heb gewoon teveel op me schouders... niemand die me hier begrijpt....

    Sorry voor alweer een zeiktopic maar ik kan er gewoon niet meer tegen. Het moest er gewoon uit, en ik kan onmogelijk voor me moeders neus in huilen uitbarsten.... Sorry als ik je tijd heb afgenomen maar ik had je al gewaarschuwd...

    Daar kan ik inkomen, ik kan zelf erg slecht tegen schreeuwen, dus jah.. ik snap dat je dat er even uit moest gooien


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DA's wel kut :O Zo moet een broer zich niet gedragen >:3

    Waarom doet je broer zo? En waarom noemen mensen je dan verwend?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sterkte meissie (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alwinasaurus schreef:
    DA's wel kut :O Zo moet een broer zich niet gedragen >:3

    Waarom doet je broer zo? En waarom noemen mensen je dan verwend?



    Mijn broer doet zo voo rmijn eigen bestwil en zodat ik hard word en voor mezelf op kom. En mensen noemen me verwend omdat ik altijd merk heb en dat mijn moeder in de H&M werkt denkt iedereen dat ik superveel kleren heb. Maar veel mensen denken dat mijn familie superrijk is. Maar alleen mijn familie heeft heel veel geld, mijn gezin niet... Naja, ik heb er nooit problemen mee gehad maar mensen doen ook altijd dom tegen mij als ik weer met de zelfde kleren als vorig jaar kom aanlopen.... En familie heeft ook iets tegen mij, weird.

    JChoo schreef:
    (...)


    Mijn broer doet zo voo rmijn eigen bestwil en zodat ik hard word en voor mezelf op kom. En mensen noemen me verwend omdat ik altijd merk heb en dat mijn moeder in de H&M werkt denkt iedereen dat ik superveel kleren heb. Maar veel mensen denken dat mijn familie superrijk is. Maar alleen mijn familie heeft heel veel geld, mijn gezin niet... Naja, ik heb er nooit problemen mee gehad maar mensen doen ook altijd dom tegen mij als ik weer met de zelfde kleren als vorig jaar kom aanlopen.... En familie heeft ook iets tegen mij, weird.


    Da's ook geen reden, denk niet dat tegen jou schreeuwen daarbij gaat helpen.. :(

    Okay, da's wel raar ja. Krijgt je moeder korting vanwege haar werk enzo?


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Da's ook geen reden, denk niet dat tegen jou schreeuwen daarbij gaat helpen.. :(

    Okay, da's wel raar ja. Krijgt je moeder korting vanwege haar werk enzo?


    hij is gewoon een sukkel, en hij houd ervan om mee te pijnigen of wat dan ook.

    Mijn moeder krijgt korting, personeelskorting maar hoeveel weet ik niet...

    NYC schreef:
    Sterkte meissie (flower)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    JChoo schreef:
    (...)

    hij is gewoon een sukkel, en hij houd ervan om mee te pijnigen of wat dan ook.

    Mijn moeder krijgt korting, personeelskorting maar hoeveel weet ik niet...


    Ik geloof het ook. Die "reden" is onzin. Is een schijnexcuus waarom hij jou zogenaamd mag pesten voor je eigen bestwil. Liefhebbende mensen om je heen geven je zelfvertrouwen, niet pesten.

    Oh, da's wel mooi. Mag je dan zelf shoppen? :P

    Maar waarom is t zo slecht bij je familie dan? Is er iets gebeurd fso? En wat is er met je vader? want die komt geloof ik niet voor in het verhaal


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik geloof het ook. Die "reden" is onzin. Is een schijnexcuus waarom hij jou zogenaamd mag pesten voor je eigen bestwil. Liefhebbende mensen om je heen geven je zelfvertrouwen, niet pesten.

    Oh, da's wel mooi. Mag je dan zelf shoppen? :P

    Maar waarom is t zo slecht bij je familie dan? Is er iets gebeurd fso? En wat is er met je vader? want die komt geloof ik niet voor in het verhaal


    Ik mag niet echt zelf shoppen maar ik zoek de kleren uit en me moeder koopt ze dan voor me... ;)

    Nou mijn familie wilt dat ik me meer als een moslim gedraag. Ik ga teveel met Nederlanders om en niet met Turken, en omdat ik zelf een turk ben is dat heel raar. Nou mijn vader is al sinds ik drie ben oud nieuws. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik drie was. Dus jah.. En ik krijg sws geen aandacht meer van mijn opa en oma, heel soms dan maar ik hoef het niet. En ik heb laatste tijd heel vaak ruzie met hun. Het is nu alleen dat ze weg zijn dat ik geen ruzie meer heb, maar morgen kom ik ze weer tegen...

    JChoo schreef:
    (...)

    Ik mag niet echt zelf shoppen maar ik zoek de kleren uit en me moeder koopt ze dan voor me... ;)

    Nou mijn familie wilt dat ik me meer als een moslim gedraag. Ik ga teveel met Nederlanders om en niet met Turken, en omdat ik zelf een turk ben is dat heel raar. Nou mijn vader is al sinds ik drie ben oud nieuws. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik drie was. Dus jah.. En ik krijg sws geen aandacht meer van mijn opa en oma, heel soms dan maar ik hoef het niet. En ik heb laatste tijd heel vaak ruzie met hun. Het is nu alleen dat ze weg zijn dat ik geen ruzie meer heb, maar morgen kom ik ze weer tegen...


    Min of meer zelfde resultaat toch? :P

    :C da's niet leuk. Waarom moet je anders zijn dan je bent? :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zit in een zelfde soort situatie. Ik krijg ook overal de schuld van.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Min of meer zelfde resultaat toch? :P

    :C da's niet leuk. Waarom moet je anders zijn dan je bent? :c


    Ze vinden dat ik net op een Christelijk iemand lijk. En omdat ik niet of weinig bid of uit de koran lees. En omdat ik gewoon niet echt zo een netjes type persoon ben. Ik hou van het emo type persoon zegmaar, en heb mijn eige kleding stijl. Maar ik hou heel erg veel van skinny jeans en dat mag alleen als je iets langs over je heupen hebt een rok ofzo maar dat ga ik neit aan doen. Het irriteert hun ook omdat ik geen hoofddoek wil en gaan me dwingen, ik word nu gewoon gedwongen en ik doe het gewoon elke dag met haat op... Naja, jezelf zijn is bij hun gewoon verboden tenzij jezelf zijn net als hun zijn is..

    Ik begrijp je wel, ik heb précies hetzelfde, maar dan met m'n zusjes en mn moeder.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Colors schreef:
    Ik zit in een zelfde soort situatie. Ik krijg ook overal de schuld van.



    Raveleijn schreef:
    Ik begrijp je wel, ik heb précies hetzelfde, maar dan met m'n zusjes en mn moeder. .



    Sterkte ik hoop gewoon dat het op houd, bij iedereen!! (flower)

    Arme meid :c.
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor