• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ma da was in speciale omstandigheden !]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okay. Het was maar een grapje :3

    Spoelen we even wat tijd bij ze door?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Okiiiiiiiiiiiii)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    *vijf uur later*
    Ik voel me sterker en sterker worden en word na een hele tijd wakker. Ik lig in bed met een deken over me heen. Ik kijk om me heen en mijn blik valt op Jake, die in de zetel zit. Ik slik een keer en word me bewust van wat ik gedaan en gezegd heb. Het is niet gelukt, maar Jake wilde het ook niet. Hij zei dat het minder pijn zou doen, dan wanneer ik dood zou gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hooooiii


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik lig met gesloten ogen in de zetel maar slaap niet. Ik denk na en rust gewoon.
    Wachtend op het moment dat ik een geluid hoor die bevestigd dat ze wakker is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    GOEDEMORGEN JA HET IS AL MIDDAG I KNOW. MAAR FUCK YEAH JOHN I WANT THAT HEHEHE :j

    Rachelle Lemmons.

    Ik sluit even mijn ogen als John praat en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Van mij zal je nog lang last hebben. Mij raak je niet zo gemakkelijk kwijt. ' zeg ik met een kleine grijns. Ik voelde me weer als van ouds. De oude vrolijke, speelse Rachelle kwam weer terug.
    Max kwam terug met de baby, onze baby. Ik knikte naar John en sloot mijn ogen voor een minuut. Ik veegde de overgebleven tranen van zijn gezicht af en toen ik naar Max keek zag ik precies hetzelfde gezichtje. Hij knielde bij ons neer en legde haar op mijn schoot tussen mijn armen.
    Ik beet op mijn lip en keek haar aan. Ik schrok licht en keek naar John ze was werkelijk waar prachtig. Donkerblauwe ogen en integendeel tot mij had ze bruin haar net als John. Ze stak haar arm naar me uit en ik glimlachte ik pakte haar handje vast en ik vroeg me af wat zw allemaal kon. Een ding wist ik wel zeker. Ze zou snel opgroeien, maar ons nooit inhalen.'Hoe heet ze?' Vroeg Max toen en ik keek naar John. Ik had er in al die tijd niet aan gedacht.
    Het zachte gejammer hield op namate ik haar suste. ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik. Dat ik alles zou doen om haar te beschermen. Ik gaf John een kneepje in zijn hand en glilachte.

    Staat hij alvast hier (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Volgens mij slaapt Jake en ik wil hem niet wakker maken. Ik zucht een keer diep en denk na over deze gebeurtenis. Ik ga rechtop zitten in bed en kijk naar mijn polsen. Er zitten littekens op.. Diepe littekens, maar op elke pols maar eentje. Ik leef nog. Terwijl ik Jake wilde ontlasten door mezelf van het leven te ontnemen, maar dat is niet gelukt..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor het bed kraken en open mijn ogen. 'Je bent wakker.' glimlach ik lichtjes en kijk haar aan. Ik blijf zitten en kijk wat ze gaat doen. Vanmorgen wilde ik geen contact met haar maar nu wil ik haar het liefst knuffelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake opent zijn ogen en ik kijk hem aan. Hij merkt op dat ik wakker ben en hij glimlacht een beetje. 'Ja, jij ook,' zeg ik dan en ik sla mijn blik neer. Ik ben een verschrikkelijk persoon. Ik zou niet moeten bestaan. Daarom probeerde ik mijn polsen door te snijden. De volgende keer moet ik meer sneeën maken. Wacht wat? Ik denk gewoon aan een volgende keer.. Maar Jake wil niet dat ik dat doe. Hij zei dat hij meer pijn zonder mij zou hebben, dan met mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Aangezien ze niets doet spreid ik mijn armen wijd. 'Knuffel?' Ik glimlach even scheef.
    Ik heb haar niet vergeven maar ik wil wel dat ze dit niet meer doet dus probeer ik niet zo afstandelijk meer te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake spreidt zijn armen en het doet me aan een vogel denken. Hij vraagt om een knuffel en glimlacht dan scheef naar me. Mijn favoriete glimlach, zou hij dat weten? 'Dat is mijn favoriete glimlach,' zeg ik met een zachte, schorre stem. Ik weet niet of hij het al wist, dus zei ik het maar tegen hem. Ik sta dan op uit het bed en kijk even naar mezelf. Ik heb een shirt van Jake aan. De littekens zijn op mijn armen te zien en ik loop dan richting Jake. Ik kijk hem aan, mijn ogen staan verontschuldigend. Voor alles. Voor de littekens, het bloed, de pijn, mijn bestaan. Ik ga bij hem zitten en knuffel hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ben iets verrast als ze zegt dat dat haar lievelingsglimlach is. Dan knuffelt ze me en ik adem de geur van haar haar in.
    'Doe me dat alsjeblief niet meer aan.' fluister ik zachtjes. 'We komen hier samen uit, zoals we altijd gedaan hebben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knuffelt me terug en ik bijt hard op mijn lip. Het voelt voor even goed om zo te zitten. Hij fluistert zachtjes tegen me en ik sluit mijn ogen tegen de tranen. Niet dat Jake dat nu zou kunnen zien, door de knuffel. 'I-ik zag gewoon geen uitweg meer,' fluister ik terug. 'Ik ben je alleen maar tot last. Ik maak je o-ongelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zuchtte.
    "Ja maar je bent niet eenzaam. En bovendien bedoelde ik die laatste klein op gebied van leeftijd en niet van grootte."
    Ik kneep nog eens wat in haar knie. Er zijn veel mensen die daar niet tegen kunnen en ik wou eens checken of zij zo iemand was.


    “To live will be an awfully big adventure.”