• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben in slaap gevallen en heb niet door dat Jake me naar boven getild heeft. Ik droom gewoon een beetje over mezelf, maar of het nou fijn is? Niet echt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik val na een tijdje ook in slaap.
    Mijn dromen zijn luchtig, dwaas en onbelangrijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Hij bedankt me en haalt het papiertje wat hij daarstraks klungelig had weggestopt weer tevoorschijn. Hij kijkt ernaar en zegt dan welk kamernummer hij heeft. Ik kleur langzaam rood en kijk naar de grond. '21D?' Zeg ik vragend, om zeker te weten dat ik het goed gehoord heb. Maar ik weet het zeker, ik heb het goed gehoord. 'Ja, deze kant op,' zeg ik dan en draai me om, in de hoop dat hij mijn rode wangen niet of niet goed ziet. 'Je hebt een kamergenoot,' deel ik hem dan zacht mee, hoewel ik niet weet of hij me wel gehoord heeft. Ik loop in de richting van de kamer, ik weet maar al te goed waar die is namelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    De volgende morgen word ik vroeg wakker, omdat ik me misselijk voel. Ik wrijf even over mijn voorhoofd heen en stap dan voorzichtig het bed uit. Ik voel ineens het gevoel van overgeven opkomen en ik flits mezelf naar het toilet in de badkamer. Gelukkig flitste ik mezelf, anders was ik te laat geweest. Ik geef over in het toilet en al het eten van gisteravond eruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nvm je hebt al gereageerd.. Niet gezien.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik woel even en merkt eerst niet dat het stukken kouder in het bed is plotseling. Ik open even verwart mijn ogen en zie Les niet naast me liggen. Ik schiet overeind en kijk even naar het uurwerk. 'Leslie?' roep ik iets bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake roepen vanuit de slaapkamer, maar ik kan niet reageren doordat ik weer moet overgeven. Dit voelt echt verschrikkelijk smerig en niet eens opluchtend. Toen ik het gisteren zelf deed, expres, toen voelde het opluchtend. Maar nu is het niet gewenst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Geen geluid. Ik besluit dan maar naar haar warmte te zoeken en vind die in de badkamer. Ik loop naar de badkamer en zie haar neergehurkt naast het toilet. Ik zie direct wat er gaande is en houd haar haar uit haar gezicht. Ik kijk haar bezorgt aan. Misschien gaan we toch beter naar de dokter, gisteren moest ze ook overgeven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake merkt al snel waar ik ben, maar ik weet niet precies hoe hij dat heeft gedaan. Hij houdt mijn haar uit mijn gezicht en ik geef nog een paar keer over. Tot zover mijn vreetbui van gisteravond. Ik spoel door en ga dan zitten naast het toilet. Het misselijke gevoel houdt nog steeds aan, maar ik hoef niet over te geven. 'En daar gaat weer een tandenborstel,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan. 'Ik maak zo meteen een afspraak met de dokter.' zeg ik en pak een nat washandje. Ik geef het haar en sta dan recht om een tandenborstel en tandpasta te zoeken voor haar. 'Nou ja, we laten toch steeds nieuwe verschijnen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dokter? Ik haat dokters. Ze brengen bijna altijd alleen maar slecht nieuws. 'Dat hoeft niet, Jake,' zeg ik dan. 'Ik heb gisteravond gewoon teveel zitten eten, niets bijzonders.' Ik glimlach eventjes naar hem. Ik pak het natte washandje aan en veeg eerst mijn gezicht en daarna mijn mond af. Ik wacht totdat hij mijn tandenborstel aangeeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie, gisteren gaf je ook over vergeten en dan had je bijna niets gegeten.' Ik geef haar de tandenborstel. 'En misschien voel je je beter als ik zeg dat Kate's moeder een dokter is?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk even na, zo erg is overgeven nou toch niet? 'Ik denk dat mijn lichaam gewoon een beetje van slag is door de afgelopen dagen,' zeg ik tegen Jake. Toch denk ik even na. Kate's moeder? Dat zou me inderdaad iets gerust stellen, maar ze blijft een dokter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Alsjeblief Les? Gewoon om mij gerust te stellen dan?' zeg ik zachtjes en kijk Leslie aan.
    Ik streel zachtjes over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand streelt even over mijn wang en ik zucht. 'Je weet dat ik niet van dokters houd,' mompel ik. 'Maar oké. Ik ga wel eerst mijn tanden poetsen.' Ik poets mijn tanden en spoel daarna mijn mond nog. 'En ik trek even andere kleding aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.