• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ja oke.' zeg ik en laat de film verschijnen en de vorige verdwijnen. Ik laat het schijfje direct in de speler verschijnen en start de dvdspeler terug op. Ik zet alles goed en start de film.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik leg mijn hoofd tegen Jake zijn schouder en ik glimlach dan breed. Logan here I come. Oké, Logan is knap, maar Jake is nog veel knapper. Jake is het knapst, voor mij tenminste. 'Ik ben benieuwd naar de film,' zeg ik dan nog, voordat die echt begint.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk niet echt naar de film. Of ja, ik probeerde het eerst maar vind het niet zo echt interessant. Ik streel terug over haar buik en besluit me daar maar op te concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake's aanraking is zacht en zijn lichaam zo dicht bij die van mij is een welkome verwarming. Mijn hoofd ligt nog steeds op zijn schouder en naarmate de film verder voortduurt word ik vermoeider, waarschijnlijk door het vele eten en de warmte. Op een gegeven moment val ik in slaap, na net nog Logan te hebben zien huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Who wants to meet Cameron?


    Don't be like the rest of them, darling

    IK IK IK!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    IK IK IK!


    x'D Ik schrijf wel even een begin post met hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cameron 'Cam' Flow
    Met een zucht stapte ik uit de taxi na de man achter het stuur te hebben betaalt en pakte ik mijn tassen uit de kofferbak om vervolgens de school binnen te lopen.. Ik liep een eindje verder opzoek naar het secretariaat die ik al snel vond. Zelf wilde ik zo snel mogelijk naar mijn kamer, maar de vrouwt achter de balie dacht daar anders over terwijl ze doorprate en mijn kamer sleutels om haar vinger ronddraaide. Eindelijk, na een tijdje was ze uitgepraat en gaf me de sleutels en andere papiertjes en zei dat ik ze goed moest doorlezen. Ik knikte en liep vervolgens in iedergeval al bij het secretariaat vandaan terwijl ik de papiertjes in een rugzak probeerde te proppen die om mijn schouder hing.


    Don't be like the rest of them, darling

    Livia Moore
    Ik tuur een beetje door de gang heen en vraag me af wie ik kan ontmoeten. Ik voel me best wel alleen, sinds ik hier ben. En telkens wanneer ik de intentie heb om iemand aan te spreken, trek ik me toch terug. Vroeger was ik veel opener en charismatisch, maar dat is echt totaal verdwenen. Ik ben nu eerder verlegen en zal me dan op de achtergrond houden. Ik zie een jongen bij de balie staan en glimlach eventjes. Mevrouw Sandiford houdt weer eens iemand bezig. Ik vraag me af of ze doorheeft dat de jongen eigenlijk door wil gaan. Als hij uiteindelijk de sleutels heeft probeert hij ze in zijn tas te stoppen. Ik ben achter hem, aangezien ik van buiten kom, normaal doen Livia. Gewoon voorbij hem lopen, sociaal contact heeft toch geen zin. Ik zet mijn pas voort en loop dan langs de jongen heen met een boogje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron 'Cam' Flow
    Ik kijk om als ik een meisje langs me zie lopen, en volg haar als ze met een boog om me heen loopt. Alsof ik een ziekte heb die ze liever wil vermeiden. 'Wacht-' Begon ik al zonder dat ik er erg in had. Na een korte stilte vervolgde ik wat ongemakkelijk de rest van mijn zin 'Zou je kunnen helpen met het vinden van mijn kamer?' Vraag ik haar dan vervolgens.

    {Heeft Livia al een kamergenoot?}

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Als ik leslie rustiger hoor ademhalen, zet ik de film stil en til haar op. Ik draag haar naar de slaapkamer en stop haar in bed. Dan loop ik naar beneden om alles op te ruimen. Als ik daarmee klaar ben, ga ik terug naar boven, kleed me uit tot op mijn boxer en kruip naast haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ik denk niet dat de jongen het tegen mij kan hebben, maar ik weet dat ik de enige andere hier in de gang ben. Tenzij hij een gespleten persoonlijkheid heeft. Ik stop met lopen en draai me langzaam naar hem om. Gewoon normaal doen, Livia. 'Ja?' Zeg ik dan vragend. Mijn ogen ontmoeten die van hem en ik word er door overrompelt. Zijn ogen zijn nog blauwer dan helder water waar de zo'n op schijnt. Ik wend mijn blik al snel af in een andere richting, doordat ik verlegen word. Hij vraagt of ik hem kan helpen met zijn kamer te vinden. Even blik ik weer op naar zijn ogen en ik glimlach dan een heel klein beetje. 'Ja,' antwoord ik kort. Het enige wat ik tot nu toe gezegd heb is een vragende ja en een bevestigende ja. Geweldig.

    [Nope :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimes laten we het volgende dag worden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cameron 'Cam' Flow
    Ze draait zich langzaam om en zegt eerst vragend ja, om me vervolgens aan te kijken en dan weer vlug weg te kijken. Wanneer ik vraag of ze mischien kan helpen om mijn kamer te vinden antwoord ze gewoon ja. 'Dankje' Zei ik om vervolgens een van de papiertjes uit mijn tas te pakken en naar het nummer te kijken. 'Weet je waar nummer 21D is?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling