• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marthe Eylem Jeneé

    Dankbaar nam ik een glas cola aan en ging op de bank zitten. Het was een mooi appartement. 'Heb je honger' vroeg Niall. 'Eh, ja' floepte er uit mijn mond. 'Hoe heet je, eigenlijk?' vroeg Zayn, 'Marthe Eylem Jeneé' zei ik snel. Mijn volledige naam zei ik altijd. Even pauzeerde ik van de echte wereld en realiseerde me dat ik nu verdomme bij dé Zayn Malik en dé Niall Horan. Niall was mijn favoriet, maar eigenlijk kon ik niet kiezen. 'Jullie zijn echt geweldig' zei ik snel.


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Styles schreef:
    [klopt, ik wil Sonny wel houden. ;o]

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een klein gilletje toen Louis me liet schikken en giechelde hard toen hij me naar zich toe trok. mijn ogen glisterde speels en even voelde ik me weer een klein kind. Louis kuste me zacht en giechelend sloeg ik me armen om de jongen zijn schouders en trok mezelf aan hem op waarna ik mijn benen om zijn heupen wikkelde. ik lachte mijn tanden even bloot, waarna ik hem kusjes over heel zijn gezicht begon te geven. en of ik het al niet zeker wist, wist ik het nu wel. dit was de jongen waar ik oud mee wilde worden.


    Louis Tomlinson.
    Harry sloeg zijn benen om mijn middel en zijn armen om mijn schouder, glimlachend duwde ik hem tegen de muur aan voor wat meer steun. Ik giechelde zachtjes toen Harry me kusjes over heel m'n gezicht begon te geven. 'Gaan we nog iets pakken, of wil je hier de hele tijd blijven?' Zacht drukte ik nog een kusje op zijn mond, om hem daarna glimlachend aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry Edward Styles
    ik glimlachte trug en schudden mijn hoofd. ''Ik wil hier voor altijd blijven staan.'' zei ik met twinkelende ogen en drukten nog een kusje op Louis zijn mond. ''OKe, nee grapje, we moeten jullie spullen pakken, want dan kunnen we terug.'' Ratelde ik en liet mezelf weer op de grond zakken en duwde Louis iets van me af. Ik draaide de kamer even rond en keek Louis daarna met groten ogen aan. ''Doe dan wat! ik weet niet wat je moet hebben hoor.'' zei ik klein en trok zijn kastdeur open. ik had de neiging alles eruit te goien, maar hield me in. daar zouden we niets mee opschieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ligt het aan mij of komen Harry en Louis nooit meer bij Liam, Zayn en Niall?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Het ligt niet aan jou, ik heb het ook gemerkt. Ze negeren de sms-jes, de telefoontjes, alles....}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een goedkeurend geluidje toen Harry van me af ging en naar de kledingkast liep, ik was toch veel liever bij hem thuis. 'Niet zo ongeduldig, Styles, we komen er wel.' Ik duwde hem tegen zijn schouder aan en plaatste een kusje op zijn wang. Harry opende de kastdeur en onderin viste ik een grote tas, die ik op het bed zette. 'Geef alles maar gewoon aan, of laten we in ieder geval te proberen of dat lukt...' Een grinnik verliet mijn mond en ik ritste de tas open.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    nessje schreef:
    {Het ligt niet aan jou, ik heb het ook gemerkt. Ze negeren de sms-jes, de telefoontjes, alles....}


    [Ik heb niet eens gemerkt dat ze die krijgen. :3 Sowieso heeft Louis zijn telefoon niet bij. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik moest me inhouden neit gewoon alles in de tas te flikkeren en gaf netjes alle stapeltjes kleding aan. dit deed ik met een hand, want met mijn andere hand viste ik mijn mobiel uit mijn zak. met als bedoeling twitter te checken, maar toen ik zag dat ik een paar gemiste oproepen van Niall had. ik fronste mijn wenkbrauwen en speeltje het telefoontje naar rechts om ervoor te zorgen dat ik terugbelden. ondertussen kon ik het toch niet laten en gooide ik een van de t-shirts in Louis zijn gezicht, waarna ik begon te lagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    ik moest me inhouden neit gewoon alles in de tas te flikkeren en gaf netjes alle stapeltjes kleding aan. dit deed ik met een hand, want met mijn andere hand viste ik mijn mobiel uit mijn zak. met als bedoeling twitter te checken, maar toen ik zag dat ik een paar gemiste oproepen van Niall had. ik fronste mijn wenkbrauwen en speeltje het telefoontje naar rechts om ervoor te zorgen dat ik terugbelden. ondertussen kon ik het toch niet laten en gooide ik een van de t-shirts in Louis zijn gezicht, waarna ik begon te lachen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    In eerste instantie gaf Harry me netjes alle stapeltjes kleding aan, vraag me niet waarom ze in stapeltjes liggen... Ik vouwde alles zo klein mogelijk op om het vervolgens in de tas te stoppen. Harry pakte zijn telefoon erbij en belde iemand, ik was daar meer op gefocust dat ik niet merkte hoe er een shirt in mijn gezicht terecht kwam. Pas toen Harry begon te lachen, bromde ik een zacht woordje en trok het shirt van mijn gezicht af. 'Harry!' Gilde ik, waarna ik hoofdschuddend het shirt begon op te vouwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 0:50 ]


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Vita schreef:
    Marthe Eylem Jeneé

    Dankbaar nam ik een glas cola aan en ging op de bank zitten. Het was een mooi appartement. 'Heb je honger' vroeg Niall. 'Eh, ja' floepte er uit mijn mond. 'Hoe heet je, eigenlijk?' vroeg Zayn, 'Marthe Eylem Jeneé' zei ik snel. Mijn volledige naam zei ik altijd. Even pauzeerde ik van de echte wereld en realiseerde me dat ik nu verdomme bij dé Zayn Malik en dé Niall Horan. Niall was mijn favoriet, maar eigenlijk kon ik niet kiezen. 'Jullie zijn echt geweldig' zei ik snel.


    Zayn Javadd Malik

    'Wat een prachtige naam' meende ik. Het feit dat ze een Turkse middelnaam had fascineerde me. Ik zag even een waas voor haar ogen, maar die was alweer weg voordat ie verschenen was. 'Ahw, bedankt' zei ik, een hand door mijn haar halend. Niemand, maar dab ook echt helemaal niemand mocht aan mijn haar komen. Ik keek naar Hatchi die samen met de acht puppy's sliep en glimlachte. Hoe schattig was dat? En normaal vond ik niks schattig. Ik bekeek Marthe even van top tot teen. Normaal hield ik niet zo van neuspiercings, maar deze stond haar samen met haar bandana erg goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles = Sikowitz


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik spring op van de bank. "Bedankt." Zeg ik nog voor ik weg ren. Ik ren naar een kamer waar enkel troep ligt. Ik kijk in elke doos tot ik heb wat ik wil. Ik ren terug en hou het achter me. Ik ga voor ze staan en hou het nog altijd achter me. "Zayn... Ik wil dit doen." Kinderachtig zoals ik meestal ben haal ik de doos achter me vandaan. Twister, wat anders. "Doe je ook mee?" Vraag ik aan Marthe. Ik kijk haar met twinkeloogjes, die gelijk ook smekend zijn, aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'