• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Styles wilt Sonny wel houden, denk ik zo?]

[klopt, ik wil Sonny wel houden. ;o]

Harry Edward Styles
    Ik slaakte een klein gilletje toen Louis me liet schikken en giechelde hard toen hij me naar zich toe trok. mijn ogen glisterde speels en even voelde ik me weer een klein kind. Louis kuste me zacht en giechelend sloeg ik me armen om de jongen zijn schouders en trok mezelf aan hem op waarna ik mijn benen om zijn heupen wikkelde. ik lachte mijn tanden even bloot, waarna ik hem kusjes over heel zijn gezicht begon te geven. en of ik het al niet zeker wist, wist ik het nu wel. dit was de jongen waar ik oud mee wilde worden.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

{Ik had Ness allang weg gegeven aan iemand anders, heb na een post nooit meer iets van haar gehoord... Wat moeten we hiermee? Zal ik Ness gewoon opzeggen? Ik doe niks met haar en die band knalt uit elkaar.}

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

[Hm, idk. LOOOOOLLL, Vita, jij bent op dezelfde dag als Niall jarig, en ook nog eens het zelfde jaar o_o.]

[Weet ik, Brookelle. Als ik je zo mag noemen?]

Marthe Eylem Janeé

Ik liep door de beroemde straten van Londen, tot dat ik opeens Perrie Edwards zag lopen. Oh mijn god, de vriendin van Zayn en gelijk ook een zangeres in Little Mix. Ik hield mijn adem in en zuchtte even. Ze was echt behoorlijk knap. Mijn vinger gleed even langs mijn neuspiercing en ik glimlachte maar weer. Die had ik al een paar jaar geleden laten zetten, het was een half ringetje door mijn neus. Maar ik hoorde ineens allemaal meisjes gillen, dus liep ik erop af. En ik kon het haast niet geloven. Al snel duwde ik met 'sorry's' en 'pardons' de meisjes aan de kant. Ik drukte op de deurbel, hopend dat Louis, Zayn, Niall, Liam of Harry open zou doen.

Dance with me tonight ~Olly Murs

Niall James Horan
    "Fuck it! Perrie, dit ga je toch niet zo laten?!" Ik stamp haar achterna en toevallig gaat de bel. Ik open de deur en stap snel naar buiten. Ik trek de deur achter me dicht en loop achter Perrie aan. "Mij best, breek hem maar. Maar laat hem dan niet zo, hij wist zelf amper waar hij mee bezig was. Dat door jou fucking woorden, jou fucking gedrag en jou fucking alles!" Ik sis het in haar gezicht waarna ik me omdraai en weg loop. "Kom nog een keer langs en ik zie wel of je nog levend vertrekt!" Roep ik haar achterna. Ik loop naar huis en negeer de fans. Ik loop naar binnen en zie een meisje dat me gewoon opvalt. Ik blijf in de deurpost staan en kijk haar vragend aan. "Hey, ik ben Niall." Zeg ik met ingehouden woede.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Zayn Javadd Malik

De twee woorden van Perrie kwamen hard aan. Ookal had ze me wel zo'n drie keer per dag uitgescholden. Of het nou kwaad was, of gewoon om te lachen. ik slofte naar Niall en legde mijn hand op zijn schouder. 'Laat haar' zei ik hees. 'Als ze niet wilt, hoeft het niet. Ze voelt gewoon niks meer. Dat kan' zei ik zacht en ik keek naar het blonde meisje met de bandana. Een zwak glimlachje kwam op mijn mond. 'Hallo, mijn naam is Zayn' stelde ik mezelf voor.

Marthe Eylem Janeé

Niall liep Perrie achterna, maar kwam al snel weer terug om zich voor te stellen. 'Hey, ik ben Niall' zei hij. Zayn legde een hand op zijn schouder, zei wat tegen hem en glimlachte naar me waardoor ik door allebei de bandleden begon te stralen. 'Hallo, mijn naam is Zayn' zei Zayn. Ik haalde adem en kreeg er wat woorden uit. 'Niall Horan. Zayn Malik' perste ik er met moeite uit. Die andere fans pletten me letterlijk. 'Geen Lucht. Moet. Ademen' Ik zei het dan wel overdreven, maar het klopte wel. Door het duwen van de andere fans kreeg ik stompen in mijn maag, maar de glimlach kreeg ik niet weg.

Dance with me tonight ~Olly Murs

Niall James Horan
    Ik pak haar hand en trek haar mee het huis in. Ik sluit de deur en leun ertegen. "Zo beter?" Ik grijns van Zayn naar het meisje voor me. Ik loop naar de keuken en haal drie glazen cola. "Heb je honger?" Ik heb geen idee waarom ik deze fan alles gun... Ze geeft me gewoon een gevoel dat Daisy ook kan geven, het gevoel dat we gewoon familie zijn.

[ik laat Sonny ook komen, verveel me. ;c]

Zayn Javadd Malik

Ik pakte een glas cola van Niall aan en keek hem dankbaar aan. 'Oh God, gaat het wel?' vroeg ik aan het meisje. Ik nam haar mee naar de woonkamer en glimlachte. 'Niall, haal maar even wat te eten' zei ik naar hem. Het meisje gaf me een vertrouwd gevoel. Gewoon, een gevoel dat zij niet zo'n fan was die ging gillen. 'Hoe heet je, eigenlijk?' vroeg ik aan haar.

{Yeahh, met zijn allen Zayn pesten:Y) Nee, maar I love drama.}

[EUJ. Niet aardig :< Zullen we anders doen dat ze morgen al in het huis mogen?]

{Dat leek mij ook het beste, dat vandaag al een deel van Zayn's spullen daarheen gaat en dan morgen het laatste stuk plus de spullen van Zayn...}

Sonny Mabel Puckerman
    Mijn hakken tikte mee op de maat van de muziek in mijn oren en mijn krullen swiepten mee. ik had vanochtend mijn haar gekruld, omdat mijn 3 broer vanavond een groot feest gaven thuis. de buren waren eindelijk verhuis en morgen zouden de nieuwe al komen. Daarbij gingen mijn vaders over een paar uur weg samen met mijn 2 jongste broertjes, naar Afrika, om te kijken of ze daar nog een dochter konden adopteren. nog een reden voor een feestje dus. ik stopte mijn handen in de zakken van mijn vest en en trok even mijn wenkbrauwen op toen ik een grote menigde voor een random huis zag staan. Allemaal meisjes. ''Wat ik er aan de hand?'' ik haalde een van mijn oortjes uit mijn oor en vroeg het aan een klein meisje van een jaar of 13. ''Het zijn Zayn en Niall!'' gilde ze Enthousiast. meteen vertrok mijn gezicht maar wurmde me wel door de meisjes heen. die me dan ook meteen geiriteerd aankeken. Volgens mij leken ze me te herkennen en gingen opzei. Nee, wist iedereen het nu al. Ik duwde het laaste meisje opzei en kwam voor een dichte deur terecht. en opeens was ik niet meer zo zeker van mijn zaak. Wat wilde ik doen? ik ging even voor het raam staan en zag Zayn met een meisje in de woonkamer zitten. ik sloeg mijn ogen neer en wurmde mezelf weer door die verschikkelijke fans van ze.