• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Perrie Louise Edwards || ADHD - MissStoran
    - Ariana Grande || drukte en haar problemen op psychisch gebied - Pharell

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - precilla watson - MissStoran en Sylvesti

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden:
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.):
    Extra:

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:15 ]


    El Diablo.

    Ik zal Cher op je afsturen ^^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Selena Marie Gomez
    Leeftijd: 21 Jaar
    Karakter: Selena is een heel aardig en leuk meisje die goed met iedereen kan opschieten. Zo is ze een moedertype, maar ze kan ook weer diegene zijn die iets geks doet met haar vrienden. Haar fans zijn alles voor haar. Naast duizenden fans over de hele wereld, heeft ze ook veel haters. De meeste haters zijn beliebers, dat komt omdat Selena Justin Bieber gedumpt heeft. Van haar management moest ze zeggen dat ze geen gevoelens meer voor hem had. Maar de echte reden is dat ze juist teveel haat kreeg. Nog altijd houdt ze van Justin, en dat blijft ze doen. Toch heeft Selena tijden dat ze het even niet meer weet. Haar fans steunen haar er door heen en door haar fans is ze een succesvol actrice en zangeres geworden.
    Uiterlijk:



    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden: Angst voor geesten. Selena geloofd zeer serieus in geesten. Overdag is ze gewoon haarzelf, maar 's nachts durft ze niet te slapen, ze is bang dat geesten haar pakken.
    Hoelang zit je al in de inrichting?: Nieuw
    Extra: -

    Pas op, Brooke (;


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ahw, waarom doe je Justin dit aan? Haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Omg selena...

    die kam bij Mackzzzz slapen..
    Haha Brooke jou samen vstting. CRaig heeft Cher gemasseerd maar dat borit niemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het boeit ook niemand wat, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ahah maar gewoon hoe ej dat typte=)

    echt leuk dat er twee mensen bij zijn...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er iemand bij wie Alex op de kamer kan? of zit hij alleen?


    Bowties were never Cooler

    Naam: "Lil Twist" Christopher Lynn Moore
    Leeftijd: 20, 11 Januari 1993
    Karakter: Cristopher heeft zichzelf Lil Twist genoemd, en hij wilt zijn echte naam niet horen. Lil Twist is een typische rapper. Bakkenvol geld, tatoeages, en ga zo maar door. Anderen boeit hem niks, het leven draait om hem en niemand anders. Hij is vrij en trekt zich niks aan van wat hij doet. Lil Twist toont haast geen angst omdat hij nergens bang voor is. Stelen, drinken, roken, hij doet het allemaal en dat is puur om de lol. Jong en naïef, maar vooral ook asociaal. Justin Bieber is één van zijn beste vrienden en door hem gaat Justin ook soms de verkeerde kant op. Sinds hun ontmoeting, zijn ze gelijk beste vrienden.
    Uiterlijk:



    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden: Lil Twist heeft psychische problemen. Hij zit in de inrichting om opnieuw opgevoed te worden. Cristopher heeft gestolen, is verslaafd aan drugs en heeft een drankprobleem.
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.): Nieuw
    Extra: Lil Twist is een beroemd rapper


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Waarom moeten jullie Justin hebben? Wat heeft hij jullie aangedaan? >_<. TWISTIEEE.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 17:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeps o-o

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 17:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Omdat ik dat leuk vind :]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Naam: precilla watson
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter: Precilla is een lieve hulpzame meid, door vroegere gebeurtenissen heeft ze echter een hekel aan mensen die meer verwend worden. Ze kan goed met mensen omgaan en is zorgzaam
    Uiterlijk:




    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden:
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.):
    Extra: haar broertje was ook gek en opgenomen. Hij is daar heel slecht behandeld. Ondanks dat ze goed met mensen om kan gaan wilt ze wraak nemen omdat ze neit vind dat je specialer bent en meer luxe hoort tekrijgen als beroemdheid



    HIJ WORDT DOOR SYLVESTI EN MIJ BESTUURD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zou ik ook twee perso's tegelijk mogen maken?? d:
    Ik kan niet kiezen tussen een man of een vrouw x'D


    Little do you know

    tuurlijk mag dat=) hoe meer perso's hoe meer vreugde. hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan